Jag skulle vilja klicka på var och ens svar till mig och svara, men ni är bara just dom som hoppar på mig personligt. Ja, jag vet att jag skrev att ni är sjuka. Jag menade naturligtvis att era åsikter är sjuka! Ber om ursäkt !
Det var ganska sent påtänkt att söka efter spår vid Stenbrons mollusk. Polisen var där SENT.
http://www.nsd.se/img/2008/9/16/3980319.jpg
Titta på bilden, bilar är parkerade där. När det var avspärrat, i samband med att hon försvann. Vad har hänt då med den lilla eventuella blodsmängd som kunde ha funnits på marken?
Och det VAR ändå det avgörande kriteriet på att Stenbroberättelsen inte var sann, eller hur?
Nästa var blodfläcken och storyn där av David Lindblom. Den förkastade tingsrätten, men hovrätten tog upp den.
Åklagerskorna hämtar sina argument från Flashback, och ni som skriver här är bra på att fantisera. Alltså!!!!
Nu behöver ni inte svara för nu hamnar denna dator på skroten och jag ska ha ett DATORFRITT hem hädanefter. Ungarna mina vill inte heller ha dator längre. Räcker väl med skolans säger de. Jag är så glad! Vi hoppas att det ska funka!
Och måtte fan ta er!