2009-01-27, 10:43
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euroshopper
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det bränns, onsdag, fuck me alltså!!

Hur ska ni ladda på onsdagen?

Jobbar till lunch. sen åker jag till globenområdet och dricker bira och äter och bara invätnar explosionen.
Citera
2009-01-27, 11:23
Medlem
Ni som var i Göteborg, när drog Oasis igång? Har ingen större lust att lyssna på Ceasars och vill inte vara där 2 timmar innan... Har för mig att det står 19.30 på biljetten, så ska vi gissa på¨att Oasis går på vid typ 21? Eller ännu senare?
Citera
2009-01-27, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €&$
Ni som var i Göteborg, när drog Oasis igång? Har ingen större lust att lyssna på Ceasars och vill inte vara där 2 timmar innan... Har för mig att det står 19.30 på biljetten, så ska vi gissa på¨att Oasis går på vid typ 21? Eller ännu senare?

Ganska exakt 20:30 klev dom på. Förvånansvärt tidigt, alltså.
Citera
2009-01-27, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J_McClane
Ganska exakt 20:30 klev dom på. Förvånansvärt tidigt, alltså.

Satan. Så tidigt har dom aldrig gått på tidigare (av dom konserter jag varit på i alla fall). Jaja, en ursäkt att börja öla tidigare
Citera
2009-01-27, 12:11
Medlem
gellies avatar
Globen nästa

Jag har ståplatsbiljett och sticker dit imorgon, men på egen hand då ingen i bekantkretsen var intresserad >_>

Inte möjligen några goa typer här som man kan hänga på?
Citera
2009-01-27, 14:54
Medlem
Vi är 4 st från mellan sverige som åker ;D Vi startar den fantastiska resa mot den fantastiska huvudstaden klockan 08:00 ungefär jag som chaffuör hoppas vi tar oss dit hahahaha! nej då de ska gå fint =D Men dock blir jag nykter för jag kör hem också, tog på mig den "viktiga" roll denna gång dock vet jag inte hur mina vänner gör =)

Men pojkar, när är de värt att börja köa för att hamna långt fram ? kring 17:00 ?
Citera
2009-01-27, 14:58
Medlem
StevenEvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gellie
Jag har ståplatsbiljett och sticker dit imorgon, men på egen hand då ingen i bekantkretsen var intresserad >_>

Inte möjligen några goa typer här som man kan hänga på?

Flertalet från OasisGeneration ska dricka öl innan giget. Ej bestämt var.
Kolla in: www.oasisgeneration.com och spana in tråden som handlar om Förölen inför Sthlms-giget.
Citera
2009-01-27, 15:41
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Nu var jag i och för sig inte där men att döma av detta låter det ju för jävligt.

http://www.expressen.tv/noje/1.14443...es-and-alcohol

Det där var det värsta jag har hört.
Citera
2009-01-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vesslan89
Vi är 4 st från mellan sverige som åker ;D Vi startar den fantastiska resa mot den fantastiska huvudstaden klockan 08:00 ungefär jag som chaffuör hoppas vi tar oss dit hahahaha! nej då de ska gå fint =D Men dock blir jag nykter för jag kör hem också, tog på mig den "viktiga" roll denna gång dock vet jag inte hur mina vänner gör =)

Men pojkar, när är de värt att börja köa för att hamna långt fram ? kring 17:00 ?

Joo runt 17.00 låter väl ganska vettigt! Lär ju vara kallt som fan i kön !
Citera
2009-01-27, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Joo runt 17.00 låter väl ganska vettigt! Lär ju vara kallt som fan i kön !

Haha men shit, säg inte så där! Jag som tänkte ta skinnjackan japp de får bli den ändå ;D
Citera
2009-01-27, 16:16
Medlem
mrBatemans avatar
Hur tyckte du efterfesten på Ritz var herr J_Mcclane?
Citera
2009-01-27, 20:21
Medlem
ir0xus0xs avatar
Frågan är vart man drar efter Globen om man är under 20 men ändå har planerat att bli riktigt redlös.

Förslag, någon (som har bättre koll på Sthlms uteliv än vad jag har)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in