2009-01-26, 18:41
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Nog för att man inte ska tro på alla recensioner fullt ut, men som det är nu så känns det som att jag kommer sakna att inte kunna gå på Marie Laveau mer än att inte få se mina forna hjältar live.
Citera
2009-01-26, 19:11
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anneli
Det va inte P3 Live som spelad in den spelningen utan Danskaradion och P3 valde och sända delar av dito.

Aha, okej. Då kanske man kan hoppas på en P3 live ändå.
Citera
2009-01-26, 20:57
Medlem
LastCaresss avatar
Tycktes om förbandet Caesars då? Kändes som att de är rätt trötta. Nåt annat ungt och hungrigt band kunde ju fått chansen.
Citera
2009-01-26, 21:17
Medlem
Second Dates avatar
Det gör ont i mig att jag inte är 13 år äldre och varit gammal nog för att ta mig till spelningarna då Oasis stod på sin absoluta topp. Jag får helt enkelt nöja mig med att se mina hjältar live för första gången när de står vid slutet av karriären, men bättre det än att inte ha sett dem alls.

Ståplats i globen blir det för min del på onsdag, hoppas att Fb är pålitligare än Ab (som det brukar vara), skulle inte stå ut med att gå därifrån besviken. Enda + för mig är väl att jag inte har något att jämföra med.

Som tidigare frågats, hur långt innan bör man köa för att få schyssta platser?
Citera
2009-01-26, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Second Date
Det gör ont i mig att jag inte är 13 år äldre och varit gammal nog för att ta mig till spelningarna då Oasis stod på sin absoluta topp. Jag får helt enkelt nöja mig med att se mina hjältar live för första gången när de står vid slutet av karriären, men bättre det än att inte ha sett dem alls.

Ståplats i globen blir det för min del på onsdag, hoppas att Fb är pålitligare än Ab (som det brukar vara), skulle inte stå ut med att gå därifrån besviken. Enda + för mig är väl att jag inte har något att jämföra med.

I göteborg behövde du inte köa alls lång tid för att få bra platser. Jag köade 2.5 h och kom på första raden. Men glömde öronpropparna hemma så sitter med tinitus får hoppas att det släpper snart
Citera
2009-01-26, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Tycktes om förbandet Caesars då? Kändes som att de är rätt trötta. Nåt annat ungt och hungrigt band kunde ju fått chansen.
Ja hur var Caesars? Skulle vara intressant att veta om man kan strunta i att kolla på de.
Citera
2009-01-27, 00:05
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Second Date

Förra gången dom var i Sthlm så stod vi i baren när vi hörde fuckin in the bushes sätta igång, så blev d lite tjafs med nå raggare där så vakterna höll kvar i oss nån minut, men vi kom ner och kom så vi stod typ 10m från scenen, så det är nog inte så där jättebråttom in.
Citera
2009-01-27, 00:08
Medlem
Mad Fer Its avatar
Folk måste ju också ha i åtanke att dom ställde in en spelning i Tyskland för drygt 2 veckor sen pga Liam hade en "onormal vätskeansmling" vid stämbanden.

Liam ska vara hes, thats it.
Citera
2009-01-27, 00:12
Medlem
Casabas avatar
Tyckte Ceasars var bra, bra dragarna i låtarna etc. deras snack var dock lite fjantigt typ "snart kommer de ni väntar på, oasis! det ska bli roligt va?!".. de kunde ju tagit för sig lite mer men bra drag i låtarna ändå.
Citera
2009-01-27, 00:36
Medlem
Second Dates avatar
Okej, tack för bra svar! Nån som har hört hur många sålda till Globen? Vore fett om det blev mycket folk.
Citera
2009-01-27, 05:37
Medlem
Euroshoppers avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det bränns, onsdag, fuck me alltså!!

Hur ska ni ladda på onsdagen?
Citera
2009-01-27, 10:33
Medlem
Har fortfarande inte hämtat mig från söndagen. Kroppen värker och huvudvärken sitter i. Totalsågade - som väntat - men jag hade en av mitt livs roligaste kvällar. Hoppas jag fått tillbaka rösten tills Globenspelningen i morgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in