2009-01-26, 14:03
Medlem
Spelningen var helt okej. Det jag saknade mest var att det var så lite snack mellan låtarna . Sen kan väl ändå inte folk förvänta sig att de ska vara lika bra som på 90-talet?
Citera
2009-01-26, 14:12
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrBateman
Sjukt orättvist! Det går självklart inte att jämföra Oasis med hur de va på 90-talet. Det är som att kritisera o klaga som fan på Pelé om han hade gjort en match nu. Saker och ting förändras och jag tycker att med de åldersmässiga förutsättningar som de ändå har så lät det bra! Bra tryck och energi. Va fan, Mick Jagger låter ju inte likadant som han gjorde på 70-talet, men man hör ju fortfarande att de är han. FUCK AFTONHORAN! NU LÄSER JAG ALDRIG MER ER JÄVLA SKRÄP!

Över till efterfesten där jag fick nöjet att skaka hand med Noel. Va tvungen att fråga min bror om det verkligen hände igår! Var Liam ens där igår? Och är de någon som vet varför Kleerup började veva över bardisken precis över min axel?
Jag slutade ta dem på allvar när de gav Muse album och livespelningar sämsta möjliga betyg.
Citera
2009-01-26, 15:30
Medlem
CiuZs avatar
Finns spelningen inspelad? Och kommer den möjligtvis sändas på någon stream på onsdag?
Citera
2009-01-26, 15:53
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CiuZ
Finns spelningen inspelad? Och kommer den möjligtvis sändas på någon stream på onsdag?

P3 live spelade tydligen in och sände konserten från Danmark i höstas, hoppas de gör samma med någon från Sverige vilket dock inte är speciellt troligt. Dåligt val hur som, de borde ju valt någon av konserterna i Sverige.
Citera
2009-01-26, 16:34
Medlem
CiuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
P3 live spelade tydligen in och sände konserten från Danmark i höstas, hoppas de gör samma med någon från Sverige vilket dock inte är speciellt troligt. Dåligt val hur som, de borde ju valt någon av konserterna i Sverige.

Aha okej. Synd då
Citera
2009-01-26, 16:36
Medlem
LastCaresss avatar
Helt okej! Blev så jävla glad när de drog igång Cigarettes & Alcohol som är min absoluta favoritlåt. Liam lät inte alls så jävla rosslig där jag satt. Kul med I am the walrus, Aftonbladet och recensenten kan verkligen dra åt helvete.
Citera
2009-01-26, 16:44
Medlem
tiwygs avatar
Fittan i brillor som satt bakom mig och förstörde hela upplevelsen ska vara glad för att han lämnade sin plats redan efter några låtar.Gå inte på ett gig om du inte tål att folk står upp och om du inte tänkt lyssna utan sitta och snacka och skratta dig igenom varje låt.

Men Oasis är ju casual så du var väl tvungen att vara där.Pajas.
Senast redigerad av tiwyg 2009-01-26 kl. 16:46.
Citera
2009-01-26, 16:46
Medlem
Annelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Det va inte P3 Live som spelad in den spelningen utan Danskaradion och P3 valde och sända delar av dito.Jag ger Gbg spelningen en 4 av 5.Sedan ska ja sätta en klack på Anders Nunstedt så han får äta med sugrör livet ut.
Citera
2009-01-26, 17:16
Medlem
Glassplitters avatar
Fan om det är lika dåligt som aftonbladet och expressen skriver så dör jag
Men jag litar på er
Citera
2009-01-26, 17:18
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glassplitter
Fan om det är lika dåligt som aftonbladet och expressen skriver så dör jag
Men jag litar på er
Lite på oss, det var inte i närheten av vad de skrev.
Citera
2009-01-26, 17:43
Medlem
Glassplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
Lite på oss, det var inte i närheten av vad de skrev.

Fan vad nice
Citera
2009-01-26, 18:38
Medlem
Samwises avatar
Det är väl alltid så att recensenter sågar vissa band om de nu inte är Bruce Springsteen,Håkan Hällström eller Kent. Jag menar på Blondie konserten för något år sedan var det inte ens någon recensent där och ändå sågade de konserten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in