Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Seris frga:
Visst r det lite s att alla olika firmor, vrlden ver, liksom kommer ur olika sociala liv/former? De engelska knns vldigt arbetarklass medan de hr hemma mer verkar vara ngorlunda stadgade mnniskor med svl jobb som pengar? OK, sjlvklart med vissa undantag och jag rknar d inte de yngre som mest verkar vara vilsna verklassungar utan vettig sysselsttning.
OBS! En lite ironisk provokation det dr sista.
Men i alla fall...?
Klyftorna r ju mycket strre i England samtidigt som dom har en "riktig" verklass, och jag tror inga frn verklassen r med och leker. Dremot skulle jag tro att det r en blandning av resten precis som hr bortsett frn en och annan verklasskille.
Citat:
Ursprungligen postat av Snilleblixten
Ja, man hr inte s mycket om firmorna frn England nufrtiden. r dom inte lika aktiva lngre kanske?
Vad menar du att man inte hr s mycket frn dom lngre, har man ngonsin hrt om specifika firmor hr i Sverige? Mnga av dom knda ansiktena fr ju inte lmna landet vid utlandsmatch s dom har vl svrare att f till nt p bortaplan, men p hemmaplan r dom vl lika aktiva som dom alltid har vart. I England r det inte direkt ngon trend likt hr som frhoppningsvis sjlvdr om ngot r