Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-23, 19:59
Medlem
spoilers avatar
"En ung man som misstänks för dödshot på ett ungdomsboende i södra Roslagen har åtalats.

Enligt åtalet ska den unge mannen ha förklarat för personal på ett ungdomsboende att han skulle döda eller skada en kvinna. Samtidigt som han drog fingret över sin hals uttalade han också att hon var ”finished”.

Händelsen inträffade i mitten av juni på ett ungdomsboende i södra Roslagen."

https://mitti.se/man-atalad-for-dods...ungdomsboende/

"Man"? Är det inte ett "barn"?
Citera
2016-10-23, 22:14
Medlem
singularitets avatar
Morgan Johansson om ensamkommande:

Citat:
"Vi kan inte ta ansvar över Mellanösterns alla tonårspojkar. Det är omöjligt för oss att göra."

"Vi kan ta emot dom som har skyddsbehov."

"1000 (tusen) skolklasser med pojkar kom till Sverige senaste året. 75% får stanna av ungdomar från Afghanistan"

Källa: SVT agenda söndag 23 oktober 2016

Vi ser en demografisk katastrof. Det stora sveket från politikerna och när kommer kvinnorna hit? Politiken borde styras mot att det ska finnas lika många män som kvinnor i samhället.
Citera
2016-10-23, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Han har själv publicerat sitt betyg på FB. Personnumret framgår av betyget. Lämna honom ifred. Han är inget ensamkommande barn och han är inte vuxen.

Hans personnummer går inte att hitta någonstans förutom på just facebook
Citera
2016-10-23, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Angående gentlemannen hos Fridolin som ser mycket äldre ut, men som alla säger är lika gammal som de andra är min åsikt detta:

- Vissa med ursprung i mellanöstern mognar snabbare än västerländska barn. Så var det när jag växte upp också. När vi svenskar inte fått fjun på ballen än så hade vissa som gick i samma idrottsförening eller klass med redan rätt mycket skägg, var längre och mer "vuxna". Några år senare växte vi dock om dem, i alla fall på längden.

- Eftersom vi har tusentals vuxna som ansöker som barn, eftersom chansen är större att få stanna, så hamnar de som är legitima "skäggbarn (riktiga barn fast med skägg ) i kläm. Slutsatsen är alltså att han mkt väl kan vara den riktiga åldern, men att åldersbluffandet gjort att det ironiseras över alla som ser äldre ut än vad det är.

Den eviga frågan vem som kom först. Hönan eller skägget
Citera
2016-10-23, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det finns ingen etablerad media som säger någonting om var den här killen är född. Det är inte ens frågan, såvitt du tror att alla personer som är födda utanför Sverige saknar födelsebevis och id-handlingar. Vidare har ingen påstått att han är "det lilla barnet". Han fyller 16 år om två månader och ser ut som en kille i den åldern. Om jag gjorde en åldersbedöming på Ekeroth utifrån hans bild så skulle jag säga att han inte genomgått puberteten.

Nej, trots att du är en av hans landsmän såg du inte ut så som 15-åring. Bara glömma. Sök gärna bilder på 15-åringar och jämför.

https://www.google.se/search?q=15+ye...5+year+old+guy
Citera
2016-10-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Morgan Johansson om ensamkommande:

Vi ser en demografisk katastrof. Det stora sveket från politikerna och när kommer kvinnorna hit? Politiken borde styras mot att det ska finnas lika många män som kvinnor i samhället.
Några ska väl gå åt som självmordsbombare och jihadister på terrorresa också, så kanske det jämnar ut sig i könsfördelningen.
Citera
2016-10-23, 22:56
Medlem
Inv4SDs avatar
Var tredje kille i åldrarna 15-19 i Uppsala är Afghan. Fatta vad sjukt! Det är j bara fakta att det är så sjukt. Det kan ju alla förstå, svenne, babbe, afghan fan o hans moster.

Ändå finns nöttera som hon mp tanten som talade i demonstrationen. Hur tänker dom?
Citera
2016-10-23, 22:59
Citat:
Ursprungligen postat av Inv4SD
Var tredje kille i åldrarna 15-19 i Uppsala är Afghan. Fatta vad sjukt! Det är j bara fakta att det är så sjukt. Det kan ju alla förstå, svenne, babbe, afghan fan o hans moster.

Ändå finns nöttera som hon mp tanten som talade i demonstrationen. Hur tänker dom?

Shit. Är det så illa?
Citera
2016-10-23, 23:28
Medlem
Inv4SDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Shit. Är det så illa?

Jaaaaa! Det är HELT SJJUUUUKT! Man borde filma pendeltågsresor maj-sept Uppsala C - Sthlm, 85-90% är unga afghaner och en del somalier.

Jag är inte rasist som er kanske men jjag LIDER MED ER OCH MED SVERIGE. Vad fan har hänt! Hur blev det så här?!?!

Alla borde ta den pendeln ngn gång för att få en smakprov. Vad ska vi med alla dom ynglingarna 20+år snart till?

Syrien var fullt just innan kriget av den åldersgruppen. Bara negativt. Nu MÅSTE dom som fått avslag UT!

Sist jag åkte pendel spydde en Somalia i en grupp av. 6 ner hela sig o sitt säte, mitt emot mig och en svensk tjej. Kl var typ 13.00. Tåget till80% afghaner o dom somalierna då. Vi bytte plats men det är en chock se så mga hela tiden överallt. Wtf!!!
Senast redigerad av Inv4SD 2016-10-23 kl. 23:30.
Citera
2016-10-23, 23:36
Citat:
Ursprungligen postat av Inv4SD
Jaaaaa! Det är HELT SJJUUUUKT! Man borde filma pendeltågsresor maj-sept Uppsala C - Sthlm, 85-90% är unga afghaner och en del somalier.

Jag är inte rasist som er kanske men jjag LIDER MED ER OCH MED SVERIGE. Vad fan har hänt! Hur blev det så här?!?!

Alla borde ta den pendeln ngn gång för att få en smakprov. Vad ska vi med alla dom ynglingarna 20+år snart till?

Syrien var fullt just innan kriget av den åldersgruppen. Bara negativt. Nu MÅSTE dom som fått avslag UT!

Sist jag åkte pendel spydde en Somalia i en grupp av. 6 ner hela sig o sitt säte, mitt emot mig och en svensk tjej. Kl var typ 13.00. Tåget till80% afghaner o dom somalierna då. Vi bytte plats men det är en chock se så mga hela tiden överallt. Wtf!!!

Och tänk när alla dessa män vill ha tjejer, fruar och allt. Det finns ju inte. Det kommer bli jakt på oss kvinnor. Vänstern kommer börja försvara gruppvåldtäktsmän helt öppet och uppmuntra tjejer att solidariskt ställa upp!!
Citera
2016-10-23, 23:42
Medlem
Inv4SDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Och tänk när alla dessa män vill ha tjejer, fruar och allt. Det finns ju inte. Det kommer bli jakt på oss kvinnor. Vänstern kommer börja försvara gruppvåldtäktsmän helt öppet och uppmuntra tjejer att solidariskt ställa upp!!

Alla svenska tjejer ska alltid 1. Ha peppar/färgsprey 2. Se film om ABC-film i hur att försvara sig 3. Ev Tillgång till eskorthem (via frivilliga)eller via telefonlinje

Detta innan alla 1. Afghanska avvisade och 2. Marockanska gatubarnen är åter i sinna hemländer.

Sen kan vi vara humana och ge "integrationen" en chans och satsa på framtiden.
Citera
2016-10-24, 00:03
Medlem
vigillarfittas avatar
SVT Agenda tog gjorde ett riktigt snyftreportage när dom lät Abdullah få gråta ut.

Detta är ju fan helt BISARRT! Dom sitter och ERKÄNNER att dom kommer från Iran (där det råder fred). Alltså saknas asylskäl. Ändå ska 75 jävla procent av dessa parasiter få stanna.
Och så har kärringen från Afghanistan-kommitén mage att sitta att säga att dessa män kan flytta till Afghanistan när de har varit här ett tag, fått utbildning och då det är lugnare i Afghanistan.
Vi ska alltså betala tiotals miljarder för att utbilda ett annat lands manliga befolkning.

Släng ut varenda jävel.

SKAM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in