Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
Hur suger man utan att använda läpparna? Kan du lägga upp ett youtube-klipp och visa?
Kan man inte äta och sova så är läget akut. De behövde antibakteriell salva och den vanliga fanns inte, då överräckte apotekspersonalen trofodermin. Oavsett om han insåg vad han köpt eller ej så bör ju Johaug vara utan skuld när hon i sin tur försäkrat sig om att hon kan använda den.
Nu börjar du bli lite rolig, finns extremt många vägar att få i sig näring utan att behöva använda läppar, berätta istället varför det är en akut situation att ha ett munsår. Ska jag lägga upp ett youtube-klipp, erkänna vem jag är bara för att du inte har några argument? Tips: testa andas in med stängd mun och ett sugrör, är du inte missbildad räcker det som bevis på att man kan ta in näring trots en sprucken läpp. Tillför lite vatten i sugröret och se att du även kan tillföra det till din kropp om det nu är så besvärligt för dig att tillföra något utan anabola steroider, jag lovar, ni kan lösa det om ni är två (Johaug och Benediksen).
Sova? Finns väl godkända piller för det med? Om man behöver en antibakteriell salva tar man väl inte den okända salvan från Italien som det står "doping" på? Är den ens antibaktriell? Varför undersökte man den inte för antidopinglistan så som man sökte efter ett visst ämne isf? var detta livsviktigt?