Stör mig inte så värst mycket när jag är och gymmar. Möjligtvis om någon vrålar så högt att jag tappar koncentrationen.
Däremot så var det världens jävla fjortisbrud på gymmet för några veckor sedan. Hög midja är visserligen inne, men denna dam tror visst att detta även gäller tränings-tights...
Hon hade alltså på sig en stor t-shirt och tights uppdragna över t-shirten så hon fick världens cameltoe. Varje gång hon vilade mellan seten så stod hon framför spegeln och kollade in sig själv och putade med läpparna och röven. Dessutom så använde hon fjädervikter och körde benspark i typ 20 minuter. Fullt sminkad var hon också. Visst, själv händer det att jag har smink, men det är i så fall på kvällen/eftermiddagen om jag har jobbat osv. och inte orkat/kunnat tvätta av mig det. Men detta var typ halv sju på morgonen. Gick runt och störde mig på henne hela tiden som jag var där.
Edit:
Finns även en gubbe som går runt och påpekar människors fel och brister i sina övningar utan att de ens bett om hjälp. Han brukar predika i flera minuter och man märker hur irriterade människorna blir. Bör påpekas att jag aldrig sett att de som fått hans "hjälp" har haft dålig teknik osv, utan verkligen vet vad de gör.
Har själv råkat ut för honom. Körde knäböj i smith och eftersom att jag har problem med mitt knä så kan jag inte gå ner allt för djupt. Men givetvis var han där och skulle pika mig, TROTS att jag förklarade att jag har ont och inte kan gå djupare.