Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-04, 21:55
Medlem
PWMWDs avatar
Stör mig på 40 åriga snubben som inte har en aning om vad han tränar för något när han sedan tar fram 10 vikter, en matta, en skivstång, hopprep, you name it, och lägger allt i en stor ring runt sig för att kunna supersetta/använda allt i sitt pass.

Frågade han ifall jag kunde ta stången men då var han tydligen inte klar med den. Han gjorde 4 övningar innan han använde den igen och det tog ca 25 minuter, jävla pajjas alltså.
2013-02-04, 22:09
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Stör mig på händelser som den som inträffade idag, harmlös men irriterande.

Står vid CCn och ska köra framåt, precis framför står en kvinna och pratar med en snubbe som står vid bänkpressen. spegeln är således framför oss alla 3. när jag startar säger jag du borde nog flytta dig lite eftersom jag hade i princip fått mina armar precis vid henne om hon stått kvar. hon tittar på mig och flyttar sig till vänster om bänkpressen så jag ser får utrymme och även ser mig själv i spegeln. tror fan att inte killen då tar två steg framåt mot henne och hamnar således precis framför min synvinkel så jag likt förbannat inte ser spegeln.
2013-02-04, 22:28
Medlem
Tjatters avatar
Stör mig som fan på alla som verkar vara alldeles för slappa i stjärten så det luktar bajs hela tiden i konditionsavdelningen.
2013-02-05, 04:09
Medlem
ryssfemmamonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Körde häromdan ett tungt benpass, helt inne i min träning så märker jag aldrig dessa småsaker eller annat som folk kan störa sig på. Men jag såg 2 saker som störde mig rejält...Är i Kario btw.

1. Ett gäng på 4-5st i 17-20 års åldern som sitter på de flesta maskiner/bänkar och snackar... Sen reser sig en av dom upp i linne och går till spegeln för att spegla sig... framför en som kör bröst med hantlarna. Han stod nästan på killens fötter, inte mycket plats mellan bänken och spegeln. Jag trodde han skulle hämta ett par hantlar men nej, idioten speglar sig.. Kan tillägga att spegeln är runt hela väggen.

2. En dum j#vel som skrattar högt åt folk som går till failure på sina set... Man ska enligt honom kunna klara mer än så.. Då var det set som gjordes på minst 6-8 reps.

Annars stör jag mig inte på något speciellt förutom folk utan respekt och etikett... allt annat kan man förbise som nybörjarfel osv...

felpostad.
2013-02-05, 04:11
Medlem
Stör mig på mig själv.
2013-02-05, 04:40
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lycat
Stör mig på mig själv.
Vad är det som du stör dig på med ditt gymmande?
2013-02-05, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jappse
ez-stänger suger röv för biceps, bara bögar som använder dom.
Bara bögar curlar om man har ben som en liten pojke.
2013-02-05, 11:49
Medlem
Skruvarns avatar
Finns en gubbe på gymmet som varit hos en sjukgymnast och fått tips i latsdrag övningen. Tips han gärna delar med sig av till alla som han ser köra latsdrag, tips som dessutom är helt jävla retaderade
2013-02-05, 12:22
Medlem
AnonymSnubbes avatar
Stör mig ytterst sällan på människor på gymmet då jag i princip alltid är i min egna lilla värld. Men på senaste tiden har det hänt två saker jag inte kan sluta tänka på.

Första händelsen var för en dryg vecka sen då jag körde kronlyft i powerracket. Jag hade 200+ kg på stången vilket alltså är en del kakor. Fram kommer en snorvalp i 18-årsåldern med kycklingben och frågar om han kan köra mellan. Sa självklart ja då jag antog att han skulle köra kronlyft även han, men icke sa Nicke. Han börjar plocka av ALLA vikter från stången. Förstod inte vad han höll på med först men sen slog det mig. Självklart ska han curla i gymmets enda powerrack trots att ALLA andra stänger som är till för just det var lediga. När han var färdig med ett set så tackade han och gick. Fick lyfta på alla vikter själv igen. Jävla stolpskott.

Det andra var när en tjock insisk kvinna drack Coca Cola och läste någon skönhetstidning under sina "set" i benpressen. Inget jag störde mig på egentligen, såg bara otroligt konstigt ut och det är sådana människor man undrar varför de ens är där från början.
2013-02-05, 12:29
Medlem
På spinningen är det en tjej som ställer sig upp varje gång vi andra sätter oss ner och tvärtom. Fattar inte varför hon bara inte kan köra som vi kör istället? Hon ser jävligt snoffsig ut också, vilket gör att jag stör mig ännu mer på henne.
2013-02-05, 12:30
Medlem
Stör mig inte så värst mycket när jag är och gymmar. Möjligtvis om någon vrålar så högt att jag tappar koncentrationen.

Däremot så var det världens jävla fjortisbrud på gymmet för några veckor sedan. Hög midja är visserligen inne, men denna dam tror visst att detta även gäller tränings-tights... Hon hade alltså på sig en stor t-shirt och tights uppdragna över t-shirten så hon fick världens cameltoe. Varje gång hon vilade mellan seten så stod hon framför spegeln och kollade in sig själv och putade med läpparna och röven. Dessutom så använde hon fjädervikter och körde benspark i typ 20 minuter. Fullt sminkad var hon också. Visst, själv händer det att jag har smink, men det är i så fall på kvällen/eftermiddagen om jag har jobbat osv. och inte orkat/kunnat tvätta av mig det. Men detta var typ halv sju på morgonen. Gick runt och störde mig på henne hela tiden som jag var där.

Edit:
Finns även en gubbe som går runt och påpekar människors fel och brister i sina övningar utan att de ens bett om hjälp. Han brukar predika i flera minuter och man märker hur irriterade människorna blir. Bör påpekas att jag aldrig sett att de som fått hans "hjälp" har haft dålig teknik osv, utan verkligen vet vad de gör.

Har själv råkat ut för honom. Körde knäböj i smith och eftersom att jag har problem med mitt knä så kan jag inte gå ner allt för djupt. Men givetvis var han där och skulle pika mig, TROTS att jag förklarade att jag har ont och inte kan gå djupare.
Senast redigerad av Lollsan 2013-02-05 kl. 12:35.
2013-02-05, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyBitch
Hahaha, måste bara tillägga att på mitt gym så brukar många feta tjejer sitta i omklädningsrummet och äta banan eller någon annan frukt direkt efter "träningspasset". Man verkligen ser på dem hur de tycker att ""ah, nu förtjänar jag en frukt. Det är ju viktigt att äta när man har tränat". De skulle egentligen behöva vara utan mat ett bra tag efter sin rundgång mellan löpbandet (powerwalk givetvis, ingen löpning), crosstrainern och cykeln.

Ja, en annan sak som stör mig, eller gör mig väldigt väldigt fundersam, är varför så många tjejer skiftar mellan att powerwalka, cykla och gå på crosstrainern under samma pass? 10 min på vardera typ. Varför!?

Ja, åh, jag har ogillat den här tråden rätt länge, men vad skönt det är att få skriva av sig om alla de man stör sig på.

Jag brukar byta efter 10-15 minuter. Det är inte konstigare än att jag faktiskt blir uttråkad om jag cyklar i 20 minuter. Variation funkar bäst för mig. Förstår inte hur det kan vara störande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in