Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-03, 13:23
  #1117
Medlem
Geomeisters avatar
Dagens sånginsats:

Musikvideon till "Death To My Hometown"
http://www.youtube.com/watch?v=TsjjE8jXDts
Citera
2012-12-05, 08:08
  #1118
Medlem
Akademikerns avatar
3 Maj friends arena. Wohooo!
Citera
2012-12-10, 20:59
  #1119
Medlem
Bruce kommer att medverka under The Rolling Stones konsert som de spelar på Lördag som i sin tur kommer att sändas på SVT några dagar senare.

Det ska bli intressant att se vad två av rockens bästa frontmen kan åstadkomma tillsammans på scen!
Citera
2012-12-14, 11:45
  #1120
Medlem
Rolling stone magazine utnämnde "Wreckingball" till årets bästa skiva, en smaksak naturligtvis men vad säger ni ?
Citera
2012-12-14, 20:15
  #1121
Medlem
Geomeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenment
Rolling stone magazine utnämnde "Wreckingball" till årets bästa skiva, en smaksak naturligtvis men vad säger ni ?

Årets skiva är kanske att ta i (det finns nog en del konkurrenter), men jag tycker nog det är Bruce starkaste på ett bra tag så bara att vara glad för bossen!

Lyssnar fortfarande en hel del på albumet.
Citera
2012-12-16, 10:38
  #1122
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=jYYOv...layer_embedded

Bruce tillsammans med The Rolling Stones.
Citera
2012-12-28, 14:24
  #1123
Medlem
Muchsures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejköket
Säg 10 riktigt bra låtar så ska jag lyssna genom dem för att sedan ventilera mina tankar här.


Thunder road
Jungleland
Hungry heart-Ska höras och upplevas live
The wrestler-otroligt fin och sorglig låt
This depression
Factory

Där e bara några få av alla hans fantastiska låtar, men kan även säga att uppleva det live är en stor skillnad från att höra de studio inspelade låtarna.
Citera
2012-12-28, 15:22
  #1124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muchsure
Thunder road
Jungleland
Hungry heart-Ska höras och upplevas live
The wrestler-otroligt fin och sorglig låt
This depression
Factory

Där e bara några få av alla hans fantastiska låtar, men kan även säga att uppleva det live är en stor skillnad från att höra de studio inspelade låtarna.

You got to be joking?? "This depression" måste ju vara en av hans allra sämsta låtar!
Citera
2013-01-10, 23:20
  #1125
Medlem
filmgudens avatar
Jag personligen är ett gigantiskt fan av Bruce, tycker att han har gjort så galet många låtar jag kan lyssna på om och om igen. Blir aldrig less på bossen. Från fartfyllda och glada låtar såsom Born to Run och We take Care of Our Own till mer djupa och lugna såsom The River, Streets of Philadelphia och I'm on Fire. Han har T.om. skapat en jullåt som jag rankar som en av de bästa jullåtarna genom tiderna... Och jag ska se honom live 3e maj, kommer bli obeskrivligt
Citera
2013-01-11, 16:08
  #1126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filmguden
Jag personligen är ett gigantiskt fan av Bruce, tycker att han har gjort så galet många låtar jag kan lyssna på om och om igen. Blir aldrig less på bossen. Från fartfyllda och glada låtar såsom Born to Run och We take Care of Our Own till mer djupa och lugna såsom The River, Streets of Philadelphia och I'm on Fire. Han har T.om. skapat en jullåt som jag rankar som en av de bästa jullåtarna genom tiderna... Och jag ska se honom live 3e maj, kommer bli obeskrivligt

Pilgrim In The Temple of Love? The Wish?
Citera
2013-01-11, 18:33
  #1127
Medlem
filmgudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Pilgrim In The Temple of Love? The Wish?

Jag syftade på Santa Claus is Coming to Town. Har inte hört Pilgrim in the temple of love, dock är The Wish riktigt vass den med.
Citera
2013-01-11, 23:55
  #1128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filmguden
Jag syftade på Santa Claus is Coming to Town. Har inte hört Pilgrim in the temple of love, dock är The Wish riktigt vass den med.

Jaha, då missuppfattade jag dig lite.

Pilgrim In The Temple of Love är en ganska okänd låt och ganska snuskig men rolig.

http://www.youtube.com/watch?v=jvmqkbeeYz0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in