Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
Det skulle ju kunna vara så att det större syftet var att visa på att Henrik undvikit konflikt med högerextremister tidigare på grund av den här informationen och så tvivel.......
Men det kanske är väl långsökt, jag vet.
Ja väldigt långsökt och genomskinligt nu går du/ni på hans arbete och försöker få igång skit om det, allt för att sänka honom och rikta bort uppmärksamheten från Cissi.
Citera
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Det skulle ju kunna vara så att det större syftet var att visa på att Henrik undvikit konflikt med högerextremister tidigare på grund av den här informationen och så tvivel om hans lämplighet som gödkalv inom facket.

Men det kanske är väl långsökt, jag vet.

Omg, riskerna med att "anlita" en dokumenterat psykisk sjuk människa att springa ens ärenden är exempelvis att hen gräver en 20 km längre ner i gropen än man redan var. Det borde Cissi ha tänkt på innan, men hennes egna psykiska störningar kom väl i vägen där.

Du såg inga frön om du tror det, som Moraltant redan har påpekat.
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-08 kl. 10:40.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
Klart att hon väcker känslor, skulle det vara något som kastar skugga på mig?

Att Cissi är gränslös och inte har empati är verkligen inget att skryta om, inte att hon bryter mot svensk lag men skiter i det pga att hon har råd att betala böter heller. Jag blir rätt upprörd när jag tänker på vad den här rättsprocessen har kostat oss skattebetalare hittills och varför, (pga Wallins upprepade medvetna brott och förhalning) men du kanske tänker annorlunda? Kanske för att du aldrig har utfört något faktiskt arbete?

(Hon vill någonting och gör någonting med sitt liv? Haha, hade hon inte blivit försörjd av Daddy Blomberg hade hon fått hitta en cuck vid namn Hans och bo i hans föräldrars källare. Som vissa andra kvinnor "med skinn på näsan" (läs: grav psykisk störning) Alternativt sitta och grina i en andrahandstvåa i nån utsatt förort.)

Så bitter du låter, det kan inte vara självupplevt då du verkar ha både bra jobb och en trygg ekonomi som sitter här och spyr galla i post efter post i alla trådar som berör Cecila Wallin dagtid. Jag får anta att som glitterfeminister är utrymmet i rampljuset begränsat.
Citera
2019-11-08, 10:40
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Så bitter du låter, det kan inte vara självupplevt då du verkar ha både bra jobb och en trygg ekonomi som sitter här och spyr galla i post efter post i alla trådar som berör Cecila Wallin dagtid. Jag får anta att som glitterfeminister är utrymmet i rampljuset begränsat.

Insinuerar du att jag inte skulle ha ett jobb pga att jag har skrivit här på dagtid. *Slow-clap*, din jävla clown.

Nu är jag inte i närheten av Wallins miljoner, men det beror mest på att jag inte är ett obegåvat luder som har skaffat mig en sugardaddy. Glittret i feminismen hindrar mig.

Jag behöver dock aldrig oroa mig för att behöva flytta in i min partners föräldrars källare, eller att behöva rodda mitt liv på lägstanivå sjukpenning.
Citera
2019-11-08, 10:43
Citat:
Insinuerar du att jag inte skulle ha ett jobb pga att jag har skrivit här på dagtid. *Slow-clap*, din jävla clown.

Nu är jag inte i närheten av Wallins miljoner, men det beror mest på att jag inte är ett obegåvat luder som har skaffat mig en sugardaddy. Glittret i feminismen hindrar mig.

Jag behöver dock aldrig oroa mig för att behöva flytta in i min partners föräldrars källare, eller att behöva rodda mitt liv på lägstanivå sjukpenning.

Att använda ord som "luder" och klassförakt är mycket bra egenskaper för en feminist.

Ska vi kanske avrunda det här nu?
Citera
2019-11-08, 10:44
Medlem
Citat:
Så bitter du låter, det kan inte vara självupplevt då du verkar ha både bra jobb och en trygg ekonomi som sitter här och spyr galla i post efter post i alla trådar som berör Cecila Wallin dagtid.

Du menar att du själv är försörjd av en rik man så du själv kan sitta här och sprida dina lögner hela dagarna?
Citera
2019-11-08, 10:47
Medlem
Citat:
Att använda ord som "luder" och klassförakt är mycket bra egenskaper för en feminist.

Ja lika bra egenskaper som att outa en annan kvinnas "medsysters" privatliv, en kvinna som har noll och intet att göra med debatten
Bäst du lägger ner nu, inser du inte att du hela tiden gör det värre för dig själv/Cissi?
Citera
2019-11-08, 10:48
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:

Nej fortsätt för all del, jag tycker att det är intressant att bevittna din crash ännu en gång. Att du drar med dig Wallin i fallet genom att outa att det är henne du fått info från är bara en bonus.
Citera
2019-11-08, 10:49
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Ja lika bra egenskaper som att outa en annan kvinnas "medsysters" privatliv, en kvinna som har noll och intet att göra med debatten
Bäst du lägger ner nu, inser du inte att du hela tiden gör det värre för dig själv/Cissi?

Ja, Du får anföra det som argument sen mot Cecila. "Jag läste i en skvallertråd på Flashback om dig att..."
Citera
2019-11-08, 10:55
Medlem
Citat:

Precis som jag skrev tidigare så har de här människorna förpestat tillvaron för henne och börjar göra en stor affär av att nån färgad person som suttit barnvakt fått 30 kronor mer eller mindre och så vidare.

Tror du missförstått vad detta handlar om. Haveristerna visar med konkreta bevis upp att Cissi Wallin inte lever som hon lär, och hon är jävligt duktig på att döma andra. Hon är ständigt dömande mot andra, när hon lyfter något så passar hon på att trycka ner andra, gud vad bra det är bland feminister i Polen i motsats till Svenska feminister som bara sitter på Instagram, osv osv. Barnvakten är ett exempel som i Cissis svart-vita värld blir väldigt svår att hantera, då reagerar hon med vrede och vill "förinta" den andre, på klassisk borderline-nivå.
Citera
2019-11-08, 10:55
Citat:
Hen läste det mest troligt på Cissis instagram där hon publicerade det, alternativt en screenshot därifrån. Men veva på min engel

Så subtilt.
Engelwinge tror jag inte skulle orka Flashback för att vara ärlig men det är intressant att se hur begränsad din värld är.
Citera
2019-11-08, 11:02
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Så subtilt.
Engelwinge tror jag inte skulle orka Flashback för att vara ärlig men det är intressant att se hur begränsad din värld är.

Osysterligt av dig att försöka outa Maria och dra in henne i detta, hon är enligt säkra källor i ett skov just nu och behöver pepp, kärlek och pizza. Eller ett lpt, beroende på vem man frågar.

Jag tycker att vi ska lugna oss lite nu, det räcker väl med att Cissi flera gånger har hetsat henne att "hjälpa till", för att sedan lämna henne i en pöl på golvet när "jobbet" är utfört. Måste vi vara lika empatilösa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in