Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-20, 06:48
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Virtanen har väl aldrig suttit inne pg av våldtäkten
Nej, för enligt polisen har aldrig ens någon våldtäkt ägt rum. Det är bara Wallins sjuka hjärna som hittat på allt.
Citera
2022-04-26, 20:55
Cissi är inte välkommen till ett program i TV. Hon är för kontroversiell tyckte någon chef.
Citera
2022-04-26, 21:57
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Cissi är inte välkommen till ett program i TV. Hon är för kontroversiell tyckte någon chef.
Hon är dessutom dömd för förtal utan att vilja erkänna sig skyldig eftersom hon överklagat för att slippa ansvar i form av böter och skadestånd. Tänk vad besvärligt ha en sån i ett TV-program, man vet aldrig vad hon kläcker ur sig för åtalbart. När ska hon förstå att hennes beteende får konsekvenser?
Citera
2022-04-26, 21:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Hon är dessutom dömd för förtal utan att vilja erkänna sig skyldig eftersom hon överklagat för att slippa ansvar i form av böter och skadestånd. Tänk vad besvärligt ha en sån i ett TV-program, man vet aldrig vad hon kläcker ur sig för åtalbart.
Är det direktsändning så blir det lite svettigt för den ansvariga utgivaren.
Citera
2022-04-26, 22:47
Medlem
BoHanssons avatar
Hon verkar sur för att svt tackat nej till hennes film Bison
Citera
2022-04-27, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Virtanen har väl aldrig suttit inne pg av våldtäkten

och ska vi vara helt korrekta borde vi kanske skriva "våldtäkten" inom citattecken eller "den påstådda våldtäkten" han är ju som sagt varken dömd eller har erkänt någon handling likställd med våldtäkt.

Det är ju bara tok-Cissi och hennes entourage som intalar sig att han är skyldig i dagsläget.
Citera
2022-04-27, 20:00
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Vilket program och vilken kanal?
Citera
2022-04-27, 20:34
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Vilket program och vilken kanal?
Cissi Wallin skrev det på sitt Instagram. Ett program som hade en kvinnlig programledare. Tilde de Paula, Malou von Siwers och Carina Bergfeldt är programledare tex
Citera
2022-04-28, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Hon verkar sur för att svt tackat nej till hennes film Bison
Och hon skriver att det beror på att de manliga cheferna på SVT blir rädda för att hon tar sig in i deras värld. Jag vet inte, men jag tror det kan finnas andra anledningar till att de inte vill köpa in hennes film.
  1. Hennes dokumentär håller inte måttet när den jämförs med andra aktuella dokumentärer. Detta är SVTs explicita anledning.
  2. Många ansåg att CWs dokumentär "De rättslösa" inte var så bra, och den fick inte särskilt bra respons.
  3. CW hotade SVT med stämning för att de skrinlade visningen av hennes tidigare Polen-dokumentär.
  4. Anställda på SVT har behövt sjukskriva sig efter att de råkat ut för CW-initierade drev. Jag tänker här på Uppdrag Gransknings program om hur media hanterade FV-uthängningen.
Anledning 3 och 4 är spekulationer. SVT kommer naturligtvis aldrig att ange dem som orsaker, men de ger inte direkt CW några fördelar.
Citera
2022-04-28, 20:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsterAmin
Och hon skriver att det beror på att de manliga cheferna på SVT blir rädda för att hon tar sig in i deras värld.
Finns det ens några sådana chefer kvar? Det är väl övervägande kärringar & faggots på SVT idag?
Citera
2022-04-28, 20:30
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Finns det ens några sådana chefer kvar? Det är väl övervägande kärringar & faggots på SVT idag?

Inte riktigt i paritet med tv4, men jo..
Citera
2022-04-28, 20:33
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsterAmin
Och hon skriver att det beror på att de manliga cheferna på SVT blir rädda för att hon tar sig in i deras värld. Jag vet inte, men jag tror det kan finnas andra anledningar till att de inte vill köpa in hennes film.
  1. Hennes dokumentär håller inte måttet när den jämförs med andra aktuella dokumentärer. Detta är SVTs explicita anledning.
  2. Många ansåg att CWs dokumentär "De rättslösa" inte var så bra, och den fick inte särskilt bra respons.
  3. CW hotade SVT med stämning för att de skrinlade visningen av hennes tidigare Polen-dokumentär.
  4. Anställda på SVT har behövt sjukskriva sig efter att de råkat ut för CW-initierade drev. Jag tänker här på Uppdrag Gransknings program om hur media hanterade FV-uthängningen.
Anledning 3 och 4 är spekulationer. SVT kommer naturligtvis aldrig att ange dem som orsaker, men de ger inte direkt CW några fördelar.

Tack för att du utvecklade.

Jag tycker det så jävla märkligt att hon utgår från att filmen är bra nog att sändas av svt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in