Citat:
Ursprungligen postat av
Silverfloden
Jag har tänkt på det också. Det är inte konstigt att det fanns torskar som fick känslor för Catrine för när hon såg bra ut så såg hon verkligen oerhört bra ut. Fantastiska drag. Nu har jag aldrig sett henne i rörelse men jag kan verkligen tänka mig att hon kunde röra sig graciöst och kvinnligt också, och använda sitt blickspråk, sin utstrålning m.m.
De flesta män runt henne tyckte nog att hon var het som ett grillgaller, innan drogerna förstörde henne. Ja hon var jättesnygg och hade ett charmigt, busigt leende och var rolig att umgås med, har jag förstått. Hade hon inte knarkat, hade hon varit en populär brud med flyt i livet.
Att hon kunde linda män runt lillfingret, råder det ingen tvekan om. Addera en skopa kvinnlig sårbarhet, en skvätt tårar och akut hjälpbehov, så kom snubbarna rusande....
Att vi kom in på det här, är inte så konstigt, eftersom da Costas "looks" blev en del av dramaturgin på åttiotalet.
Det är väldigt snaskigt alltihop. Osmakligt.
Hade BO var en skallig, överviktig man i medelåldern, hade en del av det mediala spinnet försvunnit.
En sådan person hade inte blivit ikonisk som da Costa.
Det är också symtomatisk att den mest kända bilden av da Costa INTE visar den mindre attraktiva person som avled på sommaren 1984.
Man får förmoda att det fanns bättre bilder att använda...
Da Costa måste ju ha fotats mellan 1982 och 1984...
Om inte annat av anhöriga.