Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Var hade ni köpt det någonstans?
Vi köpte det av en kille som sålde det som tjack, men som du kan läsa i mitt första inlägg här ett par sidor bak i tråden. Efter första pannan som gav en kick som höll i och stigmatiserade efter 20minuter med en total tid på 30min (!!!) och först därefter började dala och övergick i ett euforiskt/speedat tillstånd. Efter den första kicken började vi göra research på vad det kan varit vi fått, vi är båda vana IV brukare av tjack och en tjackkick varar ju inte mer än 30sek liksom. Efter ett par timmars läsning och två 0,5 pannor senare kom vi fram till att det måste varit bankat med 4-FMA. Men sedan hade vi väl "turen" att få en bra batch helt enkelt och ni som inte upplever denna sjuka kick får väl en dålig, läser ni bak i tråden går kvallen upp och ner hela tiden på olika batcher.
Efter att jag förstod att det var 4-FMA slutade jag dock skjuta, ville inte skjutsa in en okänd RC rätt i venen, min pundarglade vän fortsatte dock glad i hågen och låg mest och flämtade på sofflocket i 3 dagar.
Gla' helg folk och fä, nu blir det en panna ÄKTA blomster! Ni vet så bra tjack så man inte riktigt vet vart man ska ta vägen och därför lägger en massa tid på att skriva sånhär smörja!