2012-10-05, 15:26
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Jag och en vän körde 0,5or 4-FMA i pannorna i tron om att det var tjack, kicken var det sjukaste jag varit med om, lika delar eufori som skräck Är nog inget bra att slå i sig dock, slutade illa kvickt efter att jag kommit underfund med att det var 4-FMA.

Var hade ni köpt det någonstans?
Citera
2012-10-05, 17:48
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Var hade ni köpt det någonstans?

Vi köpte det av en kille som sålde det som tjack, men som du kan läsa i mitt första inlägg här ett par sidor bak i tråden. Efter första pannan som gav en kick som höll i och stigmatiserade efter 20minuter med en total tid på 30min (!!!) och först därefter började dala och övergick i ett euforiskt/speedat tillstånd. Efter den första kicken började vi göra research på vad det kan varit vi fått, vi är båda vana IV brukare av tjack och en tjackkick varar ju inte mer än 30sek liksom. Efter ett par timmars läsning och två 0,5 pannor senare kom vi fram till att det måste varit bankat med 4-FMA. Men sedan hade vi väl "turen" att få en bra batch helt enkelt och ni som inte upplever denna sjuka kick får väl en dålig, läser ni bak i tråden går kvallen upp och ner hela tiden på olika batcher.

Efter att jag förstod att det var 4-FMA slutade jag dock skjuta, ville inte skjutsa in en okänd RC rätt i venen, min pundarglade vän fortsatte dock glad i hågen och låg mest och flämtade på sofflocket i 3 dagar.

Gla' helg folk och fä, nu blir det en panna ÄKTA blomster! Ni vet så bra tjack så man inte riktigt vet vart man ska ta vägen och därför lägger en massa tid på att skriva sånhär smörja!
Citera
2012-10-05, 20:44
Medlem
rantaruntiringis avatar
Jag börjar misstänka att effekten/vakenheten sitter i mycket längre än hos gängse cs-drog. Kanske väldigt mycket längre. Ett gram (som ännu inte tagit slut) verkar räcka väldigt långt.

Nån annan som känner igen det här?
Isf, vilka om några specialåtgärder bör tas eller has i åtanke för sömn, hur lång tid efter sista intag innan man kan sova dvs?
Citera
2012-10-05, 21:07
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaruntiringi
Jag börjar misstänka att effekten/vakenheten sitter i mycket längre än hos gängse cs-drog. Kanske väldigt mycket längre. Ett gram (som ännu inte tagit slut) verkar räcka väldigt långt.

Nån annan som känner igen det här?
Isf, vilka om några specialåtgärder bör tas eller has i åtanke för sömn, hur lång tid efter sista intag innan man kan sova dvs?
vart har du köpt det? sitter med en gubbe från swebuzz och har precis börjat, hittills känns kvalitén grym men jag ser att det är ett par stycken här i tråden som inte är nöjd med deras kvalitét
Citera
2012-10-05, 22:47
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Vi köpte det av en kille som sålde det som tjack, men som du kan läsa i mitt första inlägg här ett par sidor bak i tråden. Efter första pannan som gav en kick som höll i och stigmatiserade efter 20minuter med en total tid på 30min (!!!) och först därefter började dala och övergick i ett euforiskt/speedat tillstånd. Efter den första kicken började vi göra research på vad det kan varit vi fått, vi är båda vana IV brukare av tjack och en tjackkick varar ju inte mer än 30sek liksom. Efter ett par timmars läsning och två 0,5 pannor senare kom vi fram till att det måste varit bankat med 4-FMA. Men sedan hade vi väl "turen" att få en bra batch helt enkelt och ni som inte upplever denna sjuka kick får väl en dålig, läser ni bak i tråden går kvallen upp och ner hela tiden på olika batcher.

Efter att jag förstod att det var 4-FMA slutade jag dock skjuta, ville inte skjutsa in en okänd RC rätt i venen, min pundarglade vän fortsatte dock glad i hågen och låg mest och flämtade på sofflocket i 3 dagar.

Gla' helg folk och fä, nu blir det en panna ÄKTA blomster! Ni vet så bra tjack så man inte riktigt vet vart man ska ta vägen och därför lägger en massa tid på att skriva sånhär smörja!
Förstår inte hur man kan "läsa sig till" vad man fått för drog?
Citera
2012-10-05, 22:55
Medlem
rantaruntiringis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
vart har du köpt det? sitter med en gubbe från swebuzz och har precis börjat, hittills känns kvalitén grym men jag ser att det är ett par stycken här i tråden som inte är nöjd med deras kvalitét

Samma, från swebuzz mitt med. Var lite försiktig med återdoseringen då kanske, för säkerhets skull. Jag är redan fucked om det är som jag misstänker
Citera
2012-10-06, 01:38
Medlem
TechoNisses avatar
Är de farligt att blanda med alkohol? Har druckit ca 5-7 öl 5.1% och de bränns i magen nu.... Kan bero på tröttheten men värt att fråga iaf
Citera
2012-10-06, 02:16
Medlem
rantaruntiringis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Är de farligt att blanda med alkohol? Har druckit ca 5-7 öl 5.1% och de bränns i magen nu.... Kan bero på tröttheten men värt att fråga iaf

Cs brukar i regel funka bra att använda ihop med alkohol men kan inte säga säkert.
Citera
2012-10-06, 03:27
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaruntiringi
Cs brukar i regel funka bra att använda ihop med alkohol men kan inte säga säkert.
De är nog bara bakis magen som spökar
Citera
2012-10-06, 16:02
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Förstår inte hur man kan "läsa sig till" vad man fått för drog?

Kicken var på pricken lik så som andra beskrev 4-FMA'ets iv kick.
Citera
2012-10-06, 17:47
Medlem
Sofoses avatar
250mg bom helt rätt?
Citera
2012-10-06, 19:16
Medlem
Testade på denna drogen igår och det enda till rus jag kunde uppleva va lätthet och smått glädje. Det varade dock max i en kvart och tillslut så hade man dragit i sig hela påsen (1g) Beställde ifrån swebuzz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in