2012-10-03, 21:24
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripoff
Vad tråkigt att du inte fick ut någon effekt. Är du säker på att dina 3 vänner upplever samma sak? 'Jag fick precis lite av swebuzz batch idag' och blev orolig över kvalitén och därav lät jag nyss några vänner se över det hela, och det är absolut lika potent som tidigare.

Ingen av vännerna fick effekt, kanske en något svag stimulans, men absolut inte så som ett rus.

Andra får väl berätta om deras upplevelser. Kan ju bara varit jag som fått ett måndagsexemplar.
Citera
2012-10-03, 23:57
Medlem
Ripoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Ingen av vännerna fick effekt, kanske en något svag stimulans, men absolut inte så som ett rus.

Andra får väl berätta om deras upplevelser. Kan ju bara varit jag som fått ett måndagsexemplar.
Hm detta låter absolut inte bra, jag tror att swebuzz.org skulle uppskatta om du hörde av dig till dom så det kan redas ut och så att andra kunder inte får någon produkt i kass kvalitét; info@swebuzz.org
Citera
2012-10-04, 09:37
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Hm detta låter absolut inte bra, jag tror att swebuzz.org skulle uppskatta om du hörde av dig till dom så det kan redas ut och så att andra kunder inte får någon produkt i kass kvalitét; info@swebuzz.org

Jag skickade iväg ett mail, får se vad dom svarar.
Citera
2012-10-04, 12:33
Medlem
PennyBridges avatar
Fick mitt ifrån swebuzz ida. Snabbleverans och allt till ära. Första gången jag prövar 4-FMA och jag kör IV. Ska det inte va mer skjuts? tycker det känns lite som "Tjack light" På nått sätt?? Bara jag som tycker det?
Citera
2012-10-04, 15:10
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:

Dom svarade mycket utförligt. De skulle kvalitetssäkra och reshippa kvalitetssäkrade grejer. Jag är otroligt nöjd med swebuzz kundbemötande.
Citera
2012-10-04, 15:28
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PennyBridge
Fick mitt ifrån swebuzz ida. Snabbleverans och allt till ära. Första gången jag prövar 4-FMA och jag kör IV. Ska det inte va mer skjuts? tycker det känns lite som "Tjack light" På nått sätt?? Bara jag som tycker det?

Hur mycket tog du?
Citera
2012-10-04, 18:23
Medlem
testar det idag beställde igår förre 15:00 damp ner i post lådan redan idag
har tagit två nasalt ca 50x50 känner mig lite upp åt ,
käkar ganska myk medci.
lyricka nitrazepam mirtazepin , sist nämda bör jag vara orolig för
seretonin syndrom elr va det kallas för , lite nojjig för o ta mer .....
Citera
2012-10-04, 19:04
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurane
testar det idag beställde igår förre 15:00 damp ner i post lådan redan idag
har tagit två nasalt ca 50x50 känner mig lite upp åt ,
käkar ganska myk medci.
lyricka nitrazepam mirtazepin , sist nämda bör jag vara orolig för
seretonin syndrom elr va det kallas för , lite nojjig för o ta mer .....

Härligt att höra att du får effekt. Då kan det vara så att jag fick av en dålig batch eller något.
Citera
2012-10-04, 19:27
Medlem
Jag e helt låst , myk bättre än etyl tex ...
vad kan det visa som om det visar nått överhuve taget blod prov imorr pg av operation .....?
Citera
2012-10-04, 22:18
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Hur mycket tog du?

första skottet tog jag bara lite typ 30-50mg för att kolla allergi. Vid dom senare runt 100mg/skott efter 2-3 skott händer det nästan inget heller är lixom bara vaken varken påtänd eller avtänd heller:S skumt jag tyckte iaf att 4-mec va mycket trevligare och bättre välmående.

Mvh
Citera
2012-10-05, 14:26
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PennyBridge
första skottet tog jag bara lite typ 30-50mg för att kolla allergi. Vid dom senare runt 100mg/skott efter 2-3 skott händer det nästan inget heller är lixom bara vaken varken påtänd eller avtänd heller:S skumt jag tyckte iaf att 4-mec va mycket trevligare och bättre välmående.

Mvh

Hur ska ett 4-fmarus egentligen vara?
Citera
2012-10-05, 14:42
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Jag och en vän körde 0,5or 4-FMA i pannorna i tron om att det var tjack, kicken var det sjukaste jag varit med om, lika delar eufori som skräck Är nog inget bra att slå i sig dock, slutade illa kvickt efter att jag kommit underfund med att det var 4-FMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in