2012-11-09, 19:51
Medlem
nynamns avatar
Tog detta ämne för andra gången inatt, och vi är väl alla olika men vill säga att jag blivit "schizofren" båda dessa gånger. Utan någon sömn- eller näringsbrist att tala om. Denna scizofreni som jag skrivit om lite tidigare i tråden är för mig behaglig och spännande men det kan ju fan inte vara nyttigt.

Till dig som är sugen på att testa "for the lulz": Vi vet inte hur skadligt detta är för hjärnan... minst sagt mystiska hallucinationer och "mindfuck" gör att jag tänker hålla mig borta härifrån, även om det var kul!

Inatt snortade jag runt 250 mg och spenderade 12 timmar med att leta upp och samla ihop Internets 365 i mitt tycke bästa tecknade mjukporr-bilder. Det är inte hur jag vanligtvis spenderar min tid.
Citera
2012-11-09, 20:53
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nynamn
Tog detta ämne för andra gången inatt, och vi är väl alla olika men vill säga att jag blivit "schizofren" båda dessa gånger. Utan någon sömn- eller näringsbrist att tala om. Denna scizofreni som jag skrivit om lite tidigare i tråden är för mig behaglig och spännande men det kan ju fan inte vara nyttigt.

Till dig som är sugen på att testa "for the lulz": Vi vet inte hur skadligt detta är för hjärnan... minst sagt mystiska hallucinationer och "mindfuck" gör att jag tänker hålla mig borta härifrån, även om det var kul!

Inatt snortade jag runt 250 mg och spenderade 12 timmar med att leta upp och samla ihop Internets 365 i mitt tycke bästa tecknade mjukporr-bilder. Det är inte hur jag vanligtvis spenderar min tid.
Du verkar ju störd sedan innan... lägg in dig vettja.
Citera
2012-11-09, 20:59
Medlem
nynamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Du verkar ju störd sedan innan... lägg in dig vettja.
Ja visst är jag störd skippar det tror jag dock. Gokväll
Citera
2012-11-09, 21:32
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ja visst är jag störd skippar det tror jag dock. Gokväll
Har tagit 4-FMA för 2 och 3 år sedan blev bra resultat, sen i veckan har jag kört 4 omgångar, 3 nasalt och 1 dag IV och jag har inte fått några negativa effekter alls, du har väl fått SKIT kanske? vart köpte du?
Citera
2012-11-09, 21:58
Medlem
POMJUP53s avatar
Det senaste 4-FMA jag testat hallucinerade jag också på....inte alls som det jag testade för 1 år sen cirkus. Pulvret kommer från NRC.

Hallisar i form av svajande mönster á la tryptamin.
Citera
2012-11-09, 22:00
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Det senaste 4-FMA jag testat hallucinerade jag också på....inte alls som det jag testade för 1 år sen cirkus. Pulvret kommer från NRC.

Efter 2 dygn hörde och såg jag flugor, men jag har sett/hört konstiga saker på riktigt / vanligt metatjack också så det är inte konstigt tror jag.
Citera
2012-11-09, 22:05
Medlem
nynamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Har tagit 4-FMA för 2 och 3 år sedan blev bra resultat, sen i veckan har jag kört 4 omgångar, 3 nasalt och 1 dag IV och jag har inte fått några negativa effekter alls, du har väl fått SKIT kanske? vart köpte du?
Köpte från en säljare på Silkroad som har goda omdömmen. Någon av oss måste ju inte ha fel, är väl bara så att folk reagerar olika. Var ännu en till tidigare som påstått att han "pratat med sig själv i timmar" så jag är inte helt ensam om att bli lite schizo.

Nu körs det sista i påsen! Trevlig kväll

Jag skrev då främst det jag skrev för att folk som inte provat ska tänka till innan dom gör det, det är väl sunt?
Citera
2012-11-09, 22:09
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Köpte från en säljare på Silkroad som har goda omdömmen. Någon av oss måste ju inte ha fel, är väl bara så att folk reagerar olika. Var ännu en till tidigare som påstått att han "pratat med sig själv i timmar" så jag är inte helt ensam om att bli lite schizo.

Nu körs det sista i påsen! Trevlig kväll

Jag skrev då främst det jag skrev för att folk som inte provat ska tänka till innan dom gör det, det är väl sunt?
Okej, jag betalade drygt 1000 kr för 5 gram inrikes och fick top-notch, 175 mg nasalt och ajg var fjuttad som ett vilddjur, 75-125 mg IV har jag testat om en vecka då jag vilat ska jag testa 150 direkt det är SICK kvalité på det jag har, aldrig sött på lika bra 4-FMA och jag har tagit 4-FA och FMA många gånger.

edit. detta är små stenar man måste krossa, fast dom flyter och hoppar runt i lösningen då man ska lösa lite lustigt
Citera
2012-11-09, 22:24
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:

Förklara mer om hur du blev shizo. Att snöa in är ju bara bra.
Citera
2012-11-09, 22:32
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53

har du kört mycket hallisar mellan nu och 1 år sedan? Jag kan ju säga så mycket som att jag får såna svaga hallisar av i princip alla droger. När min egendiagnostiserade milda hppd var som värst så fick jag starka cevs av att bara dricka mig full.

hursomhelst, tillbaka till poängen, även om man inte har hppd så kan trippandet liksom öppna ögonen så att man märker av sånt där mkt mer.
Citera
2012-11-09, 22:34
Medlem
nynamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Förklara mer om hur du blev shizo. Att snöa in är ju bara bra.
Inlägg nr 1455 - https://www.flashback.org/sp39593341

Citat:
Ursprungligen postat av Nynamn
Vore trevligt att få lite respons på detta!

Har ett problem, efter helgens 1 grams experimenterande. Är nöjd med substansen som sådan (oerfaren inom CS f.ö.) men tydligen har min fredag- och lördagkväll lämnat lite spår i mitt huvud åtminstone fram till nu. Hade rätt rikligt med hallucinationer, och då menar jag att jag ser saker som inte finns där (till skillnad från psykedelia då man främst ser förvrängningar). Jag har haft en del ljudhallisar (hört musik i huvudet som jag först trodde var från datorn) och perceptions-förändringar (saker har hoppat fram mot mig och tillbaka, avstånd blir skeva).

Nu är grejen att hallicunationerna inte lämnat mig helt ännu (ger det några timmar till, tog sista dosen kring midnatt) men mer oroväckande är att jag vid några tillfällen nu under helgens rus kommit på mig själv talandes till en inbillad person, jag talar i en inbillad kontext utan minne av att ha tagit ett medvetet beslut om att leka en sådan antisocial lek... Imorse kring klockan 6 blev jag hyffsat orolig då jag fattade att jag senaste halvtimmen INTE pratat i mobilen med min vän, jag hade fört både min och hans talan, hade inte ens ringt honom... Detta var jag både medveten och icke medveten om på något vis medan det pågick.

En till grej som hände var att jag plötsligt out of nowhere inte hade den jävla blekandes aning om vart jag befinner mig, i vilken stad eller land..! Gick över på några sekunder, men det var en reset-aktig känsla i huvudet, och det var igår natt och sen dess har det andra hänt.

Har inte sovit inatt men sov normalt mellan fredag-lördag och har ätit hyffsat! Äter inga mediciner (ännu)!

Håller på och läser om schizofreni nu och förlikar mig vid tanken! Schizo ska ju vara genetiskt så kan inte skylla allt på drogen men ni andra kan ju ta denna som en tankeställare om du är sugen att testa grejer du inte vet så mycket om! Ja det är alltså 4-FMA jag tagit.

Det gick över efter en halv dag, men kanske har jag blivit lite skadad i huvudet? men det var kul!
Citera
2012-11-09, 22:36
Medlem
nynamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
har du kört mycket hallisar mellan nu och 1 år sedan? Jag kan ju säga så mycket som att jag får såna svaga hallisar av i princip alla droger. När min egendiagnostiserade milda hppd var som värst så fick jag starka cevs av att bara dricka mig full.

hursomhelst, tillbaka till poängen, även om man inte har hppd så kan trippandet liksom öppna ögonen så att man märker av sånt där mkt mer.
Bra skrivet, samma för mig, typ alla droger ger perceptionsförändringar visuellt på något vis om man bara lägger märke till det - och din bild av verkligheten är ju aldrig objektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in