2011-06-27, 19:09
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofflez
Det har vi inte, för så vitt jag vet har du inte nämnt om de analyserat pulvret eller urin/blod. Provtagning på kroppsvätskor kommer undantagslöst att visa på 4-FA eftersom 4-FMAs huvudsakliga metabolit är 4-FA. Så är det ett pisseprov du refererar till så säger det inte ett skit, det är det enda vi kan konstatera.

Vi snackar en kvalitativ analys utförd av SKL av pulvermannens sk 4-FMA-pulver (4-FA).

Han som drev pulvermannen åkte även fast och avtjänar just nu ett långt fängelsestraff. Anledningen till att han åkte fast var så klart för att han sålde olagliga produkter (4-FA).
Citera
2011-06-27, 21:26
Medlem
Escoffiers avatar
Jag fick tidigare ett mail från en av dom bättre shopparna som sa att dom just skulle/hade fått in 4-fma. Hemsidan visar dock ingenting än så antingen är det slut eller inte inne än. Tänkte definitivt prova på när dom har det på hyllan igen.
Citera
2011-06-27, 21:39
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escoffier
Jag fick tidigare ett mail från en av dom bättre shopparna som sa att dom just skulle/hade fått in 4-fma. Hemsidan visar dock ingenting än så antingen är det slut eller inte inne än. Tänkte definitivt prova på när dom har det på hyllan igen.

Mm, du fick ett mail fast du minns inte om det stod att dom skulle få in eller redan hade fått in.
Vad spännande, verkligen.
Citera
2011-06-30, 23:14
Medlem
tommy_yongs avatar
"Dom" ska få in och det är rcshoppen han menar. Mr sarkastisk...
Citera
2011-06-30, 23:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_yong

Underbart!
Citera
2011-06-30, 23:58
Medlem
tommy_yongs avatar
Är 4-fma bra då? Jämförbart med tjack eller bättre?
Citera
2011-07-01, 00:16
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Är 4-fma bra då? Jämförbart med tjack eller bättre?
Mer euforiskt, liknande rysningar, lite kortare i effekt, fräter mer(högt ph värde) och svinsvårt att få tag på... Men jag gillar det starkt, speciellt i kombo med andra serotonerga droger.. Inte nyttigt men nice.

Mvh
Citera
2011-07-01, 00:25
Medlem
tommy_yongs avatar
Allright. Hur är AT´n? Har totalt missat denna men enligt det jag läst här verkar den ju rätt likt tjack.
Citera
2011-07-01, 00:52
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Allright. Hur är AT´n? Har totalt missat denna men enligt det jag läst här verkar den ju rätt likt tjack.
som med alla centralstimulanta så är de självklart olika från person till person hur stark at man får
Citera
2011-07-01, 05:57
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:

Vad menar min unge herre, är det mig du kallar Mr sakastisk?
Citera
2011-07-01, 07:32
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Den enda negativa "AT:en" jag upplevt är att pupillerna kan vara stora även dagen efter, annars ingen AT direkt...
Citera
2011-07-01, 09:27
Medlem
tommy_yongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Vad menar min unge herre, är det mig du kallar Mr sakastisk?

Rätt uppfattat. Jag är 31år f.ö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in