2013-08-11, 17:39
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Det är så pass ändå?

Fan, då måste jag skynda mig med att börja använda det jag har hemma. Det ligger i en stor zippåse ihop med massvis med andra substanser väl gömt på mitt rum med en medeltemperatur på 22 grader. Jag har redan haft det i tre veckor liggandes här.

Japp, har märkt av detta på just 4-FMA vid tre tillfällen under årets lopp utav av två olika leverantörer!!

Pm för mer info Ds
Senast redigerad av rcilike 2013-08-11 kl. 17:42.
Citera
2013-08-11, 19:23
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Har någon tänkt på att man blir jävligt psykotisk på 4-FMA, och fort som fan dessutom? Efter 24h av stadigt doserande på 4-FMA ser jag ut som en E:ad mentalsjukhuspatient och efter 2-3 dagar eller mer så är det inte ens någon idé att kommunicera med mig då jag blir totalt efterbliven.
Till och från kan det kännas väldigt påfrestande för psyket, särskilt när man röker holk på det.
Har en polare som har testat det ett fåtal gånger och fått ordentliga psykoser varenda gång, givetvis är det individuellt men det är något lurigt med detta pulvret alltså, haha. Varit vaken alldeles för länge nu märker jag.

4-FMA snurrade till mig i bollen också, inte direkt att jag kallade det psykotiskt men jag blev märkbart förändrad ett tag efteråt. Låg nog dock mycket i att jag fick en jävlig avtändning och varken kunde sova eller äta något i stort sätt tre dagar efter.

Blev ganska deprimerad efter den händelsen men kunde några månader efteråt när jag bearbetat vissa saker och ting känna att jag blev en starkare och gladare människa.
Citera
2013-08-11, 19:23
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Har någon tänkt på att man blir jävligt psykotisk på 4-FMA, och fort som fan dessutom? Efter 24h av stadigt doserande på 4-FMA ser jag ut som en E:ad mentalsjukhuspatient och efter 2-3 dagar eller mer så är det inte ens någon idé att kommunicera med mig då jag blir totalt efterbliven.
Till och från kan det kännas väldigt påfrestande för psyket, särskilt när man röker holk på det.
Har en polare som har testat det ett fåtal gånger och fått ordentliga psykoser varenda gång, givetvis är det individuellt men det är något lurigt med detta pulvret alltså, haha. Varit vaken alldeles för länge nu märker jag.

Man ska inte racea på denna drog enligt mig.

Klart man blir psykotisk av droger som tycks frisätta mycket serotonin, man brukar ju undvika att racea på t.ex. MDMA av denna anledning..

Tror det är väldigt dåligt för din hjärna i alla fall... Ta en fet dos sen skit i att återdosera är mitt råd, som jag skrivit får man ett underbart rus av att blanda det med vanligt amfetamin, om du nu kan ta sånt också.

Förstår att det jag skrev precis ovan kan låta trögt, men att återdosera 4-FMA 1+ dygn kontra det jag skrev borde vara (och kändes) mindre farligt för mitt huvud och min kropp.
Citera
2013-08-14, 21:14
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Hur gammalt 4FMA kan man ta? Har över ett gram kvar i en påse jag hittade som borde vara närmare ett år gammalt.

Edit: Såg att det förlorade potensen rätt fort.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2013-08-14 kl. 21:18.
Citera
2013-08-14, 22:19
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Hur gammalt 4FMA kan man ta? Har över ett gram kvar i en påse jag hittade som borde vara närmare ett år gammalt.

Edit: Såg att det förlorade potensen rätt fort.

Beror på hur du har förvarat det. Rekommendation från leverantör har varit att det skall förvaras: torrt, mörkt och svalt (2-8 grader Celsius). Jag har förvarat det i frysen (-18grader) i cirka 2mån tid och då märkte jag ingen potensskillnad. Men i rumstemperatur i ett mörkt utrymme så anser jag att potensen minskar gradvis och potensen är märkbart nedsatt på endast ett par veckor.

Och så klassar de denna substans på sommaren när det är som varmast , riktigt smart! *Suck*
Citera
2013-08-15, 02:33
Medlem
Har någon lust att förklara av mig ganska detaljerat hur 4-fma påverkas av att ligga undangömt? Inte på kemisk nivå utan mer hur ruset förändras och om det kanske påverkar kropp och knopp mer om det är gammalt.

Har själv cirka 5-6g ligganes hemma och tar bara max 1g i veckan så det kommer alltså ligga kvar ett litet tag. Det har redan legat här i typ 1 månad också! Verkar inte vara så stor skillnad på potential än iaf!

Alla svar och åsikter uppskattas!

Jag undrar också om folk har lust att skriva några anekdoter om hur ni brukar 4-fma? Jag kör själv varje helg förutom om jag tar E eller annan drog just någon helg. Jag undrar mest för att jag undrar om andra personer blir lika förvirade (och ganska efterbliven) som mig veckorna efter 4-fma! Doseringer ligger mellan 0,3-1g utspritt över max 24h och jag försöker oftast få i mig både mat och vatten! (och då kan jag ibland få jobbiga avtändningar eller vad man ska kalla det)
Senast redigerad av Farfar123 2013-08-15 kl. 02:36.
Citera
2013-08-17, 11:26
Medlem
rhymenoceross avatar
Hur jämför 4-FMA sig med riktigt tjack? Bättre/sämre? Och hur jämför det sig i pris med riktigt tjack?
Citera
2013-08-17, 21:14
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Hur jämför 4-FMA sig med riktigt tjack? Bättre/sämre? Och hur jämför det sig i pris med riktigt tjack?

Om du menar tjack= lika med vanligt amfetamin Så är detta mycket bättre och potentare. 4-F (Methylamfetamin)!

Så jävligt stor skillnad! Rustiden är riktigt lång och eufori'n är nice de första timmarna.

Inte sett någon sälja detta sedan de klassades som narkotika. Så vet inte priserna alls....
Citera
2013-09-07, 08:25
Medlem
Någon som tagit för mycket 4-fma någon gång? Vad hände ISF?
Citera
2013-09-07, 11:46
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar123
Någon som tagit för mycket 4-fma någon gång? Vad hände ISF?

Hjärtklappning o migränliknande.

Saknar denna mer än pesten.
Citera
2013-09-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Hjärtklappning o migränliknande.

Saknar denna mer än pesten.

Ok det hände nämligen något skumt inatt när jag körde fma. Tog ganska mycket fma utdraget över typ 15h eller så och när jag tog sista linan så blev jag sjukt trött när ruset borde slått på. Jag blev inte jätte rädd eftersom jag var helt lugn och bara satt där och tänkte att jag skulle hålla mig vaken för jag vågade inte sova. Hur som helst så var det inte mycket mer än det, tröttheten gick LÅNGSAMT bort över en period på kanske 2-3h. Det enda jag kan skriva som någon slags jämförelse av hur det kändes är väl typ när man är full och lägger sig i sängen efter en utekväll, jag blev liksom lite bedövad i huvudet och var väldigt trött men det var inte omöjligt att hålla sig vaken.

Något du känner igen?

EDIT: Saknar du 4-fma? Jag fick någon batch från R-S som jag inte alls är nöjd med. Den ger ett rus men ingen eufori utan istället något slags välbehag som inte är lika skönt. Sen kan man inte sova på många många timmar.
Senast redigerad av Farfar123 2013-09-07 kl. 12:32.
Citera
2013-09-07, 13:07
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar123
Ok det hände nämligen något skumt inatt när jag körde fma. Tog ganska mycket fma utdraget över typ 15h eller så och när jag tog sista linan så blev jag sjukt trött när ruset borde slått på. Jag blev inte jätte rädd eftersom jag var helt lugn och bara satt där och tänkte att jag skulle hålla mig vaken för jag vågade inte sova. Hur som helst så var det inte mycket mer än det, tröttheten gick LÅNGSAMT bort över en period på kanske 2-3h. Det enda jag kan skriva som någon slags jämförelse av hur det kändes är väl typ när man är full och lägger sig i sängen efter en utekväll, jag blev liksom lite bedövad i huvudet och var väldigt trött men det var inte omöjligt att hålla sig vaken.

Något du känner igen?

EDIT: Saknar du 4-fma? Jag fick någon batch från R-S som jag inte alls är nöjd med. Den ger ett rus men ingen eufori utan istället något slags välbehag som inte är lika skönt. Sen kan man inte sova på många många timmar.

Ganska vanligt vid uttorkning. Ja älskar det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in