Citat:
Ursprungligen postat av
200kg
Har någon tänkt på att man blir jävligt psykotisk på 4-FMA, och fort som fan dessutom? Efter 24h av stadigt doserande på 4-FMA ser jag ut som en E:ad mentalsjukhuspatient och efter 2-3 dagar eller mer så är det inte ens någon idé att kommunicera med mig då jag blir totalt efterbliven.
Till och från kan det kännas väldigt påfrestande för psyket, särskilt när man röker holk på det.
Har en polare som har testat det ett fåtal gånger och fått ordentliga psykoser varenda gång, givetvis är det individuellt men det är något lurigt med detta pulvret alltså, haha. Varit vaken alldeles för länge nu märker jag.
Man ska inte racea på denna drog enligt mig.
Klart man blir psykotisk av droger som tycks frisätta mycket serotonin, man brukar ju undvika att racea på t.ex. MDMA av denna anledning..
Tror det är väldigt dåligt för din hjärna i alla fall... Ta en fet dos sen skit i att återdosera är mitt råd, som jag skrivit får man ett
underbart rus av att blanda det med vanligt amfetamin, om du nu kan ta sånt också.
Förstår att det jag skrev precis ovan kan låta trögt, men att återdosera 4-FMA 1+ dygn kontra det jag skrev borde vara (och kändes) mindre farligt för mitt huvud och min kropp.