2013-01-07, 23:00
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Får satsa på det nästa gång, det här är ren tortyr för munnen.

En riktigt märklig sak som jag märkte precis - gick förbi en spegel och råkade se mig själv. Ser ut som jag har droppat mängder med e nu, är bara två svarta hål som tittar tillbaka. Har haft normala pupiller under hela ruset men nu när det börjar lägga sig så beter sig ögonen så här? Brmc uppdatera gärna om detta händer dig också.
Jag minns att ögonen kunde vara tefat dagen efter 4-FMA. Även om man sovit bra emellan. Inget ovanligt. Nu va det i och för sig över ett år sen jag rörde 4-FMA sist.

Tycker det är otroligt hur 4-FMA har klarat sig från klassning så pass länge

Mvh
Citera
2013-01-07, 23:05
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag minns att ögonen kunde vara tefat dagen efter 4-FMA. Även om man sovit bra emellan. Inget ovanligt. Nu va det i och för sig över ett år sen jag rörde 4-FMA sist.

Tycker det är otroligt hur 4-FMA har klarat sig från klassning så pass länge

Mvh

Jo, förra gången jag provade det så var ögonen som tefat hela dagen efter, men de var även som tefat under hela rustiden. Verkar så konstigt att de går från normala till extremstora i slutet av ruset

Förstår inte heller hur detta inte kan vara klassat Har funnits sjukt länge ändå i jämförelse med andra RC droger.
Citera
2013-01-07, 23:11
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Mår fortfarande bra trots att det har gått så här långt sedan första dosen. Har extrema käkspänningar däremot, kan fan känna att tänderna slipas bort nästan Är allmänt stel och ryckig o kroppen också, men tror absolut inte att jag skulle ha några problem att somna.
Hur mycket tog du och hur många nätter var du vaken? jag har inte kört stora mängder eller många nätter för att jag blir så cp väldigt snabbt av detta. Om jag köper mer ska jag försöka ta en enda stor dos utan tolerans och sedan inget mer. hellre stor dos än ett värdelöst race där man bara blir förstörd och känenr inte ens av knarket man fyller på med trots stora doser mer än att man inte somnar, det man blir fuckad av är ju sömnbristen.
Citera
2013-01-07, 23:14
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Hur mycket tog du och hur många nätter var du vaken? jag har inte kört stora mängder eller många nätter för att jag blir så cp väldigt snabbt av detta.

Bombade runt 200 mg vid 13.30 tiden någon gång och fyllde sedan på med kanske 75-100 mg i näsan vid 17. Tänkte gå och lägga mig vid 02 någon gång kanske, har slängt i mig lite benzo för säkerhets skull. Har aldrig raceat på vare sig detta eller vanligt amfetamin utan en dag får räcka för mig. Måste försöka få i mig lite mat, men aptiten är helt bortblåst

Är ledig i morgon så tänkte köra på med en 250 bomb på tom mage i morgon och inte fylla på något efter. Bra eller dålig idé?
Senast redigerad av timetoendit 2013-01-07 kl. 23:17.
Citera
2013-01-08, 00:06
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Får satsa på det nästa gång, det här är ren tortyr för munnen.

En riktigt märklig sak som jag märkte precis - gick förbi en spegel och råkade se mig själv. Ser ut som jag har droppat mängder med e nu, är bara två svarta hål som tittar tillbaka. Har haft normala pupiller under hela ruset men nu när det börjar lägga sig så beter sig ögonen så här? Brmc uppdatera gärna om detta händer dig också.

Citera om du vill att jag ska svara, lätt att missa annars. Nae, mina ögon är än så länge normala! Käken går som fan dock :/
Citera
2013-01-08, 14:45
Medlem
timetoendits avatar
Tänkte uppdatera lite så här dagen efter. Har varit ledig hela dagen bortsett från några ärenden och det var en jävla tur Ser helt e:ad ut och det var riktigt nojjigt att se folk i ögonen i affären, måste ha sett ut som ett riktigt ufo. Somnade gott runt 01.00 igår (med hjälp av lite benzo) och känner mig inte dålig på något sätt idag förutom att halsen kliar/värker av nån anledning.
Citera
2013-01-08, 15:36
Medlem
Brmcs avatar
Kan man racea på det här? Kört sen igår kväll. Men som folk har nämnt tidigare är det ju tydligen rena rävgiftet för huvudet. Eller klarar man sig någorlunda bra om jag kör på en dag till?

Edit: Skitsamma. Tog en lina. Ha en trevlig tisdag allesammans!
Senast redigerad av Brmc 2013-01-08 kl. 15:58.
Citera
2013-01-08, 16:58
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Bombade runt 200 mg vid 13.30 tiden någon gång och fyllde sedan på med kanske 75-100 mg i näsan vid 17. Tänkte gå och lägga mig vid 02 någon gång kanske, har slängt i mig lite benzo för säkerhets skull. Har aldrig raceat på vare sig detta eller vanligt amfetamin utan en dag får räcka för mig. Måste försöka få i mig lite mat, men aptiten är helt bortblåst

Är ledig i morgon så tänkte köra på med en 250 bomb på tom mage i morgon och inte fylla på något efter. Bra eller dålig idé?
Hur länge är du ledig? Du kommer behöva flera dagars ledighet för att återhämta dig om du ska köra flera dagar i rad.

Om du vill så kan du ju prova att köra flera dagar, inte så hemskt att prova nån gång men om man inte vill rasa i vikt så är långa race inget man bör köra ofta. Men en gång typ 3 dagars race så går man mest ned massa kg vatten och maginnehåll. Den vikten får man snabbt tillbaka efter man nyktrat till.

Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Kan man racea på det här? Kört sen igår kväll. Men som folk har nämnt tidigare är det ju tydligen rena rävgiftet för huvudet. Eller klarar man sig någorlunda bra om jag kör på en dag till?
6
Att det skulle vara så jävla toxiskt tror jag är galet överdrivet, jag har aldrig ens fått märkbart större pupiller av en stor dos (däremot har flera dagar utan sömn gjort det när detta varit inblandat, men så får man ju av tjack också). Dessutom så är ju vanligt tjack väldigt ofta bankat med meta som också är serotonergt och borde vara minst lika neurotoxiskt. Däremot tycker jag att detta sliter mer på kroppen, men det kanske beror på vad jag gjort under ruset också. När jag tänker efter är det antagligen nästan enbart pga vad jag gjort under ruset som påverkat det.
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2013-01-08 kl. 17:08.
Citera
2013-01-08, 19:48
Medlem
Bongmons avatar
Citat:

Ja körde 5 dagar i rad med sömn imellan, det funkade. Men när ja inte sov imellan sista dagen så slute effekten komma.
Citera
2013-01-08, 20:19
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Ja körde 5 dagar i rad med sömn imellan, det funkade. Men när ja inte sov imellan sista dagen så slute effekten komma.

Jag tog en lina och en bomb innan, sammanlagt runt 200 mg kanske. Ingen effekt längre. Fast det kanske var några timmar sen jag tog det också. Jag vet inte.
Citera
2013-01-08, 20:22
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Jag tog en lina och en bomb innan, sammanlagt runt 200 mg kanske. Ingen effekt längre. Fast det kanske var några timmar sen jag tog det också. Jag vet inte.
Det brukar vara så. jag ska fan försöka få mig själv att sluta återdosera, det är fan alltid slöseri. Dock om man aldrig provat så kan det ju vara värt att köra ett race, då får man ju uppleva saker som man aldrig upplever om man bara kör 1 dag. Dessutom kan man lägga doseringarna så att man kanske tar en stor dos vid kl 5, sedan på morgonen kan man sova nån timme, då får man tillbaka aptiten lite och dessutom är man jävligt hungrig så här brukar det vara lättast att få i sig mat, så då trycker man i sig så mycket man kan, väntar tills man inte är proppmätt och sedan kör man dos till.
Citera
2013-01-08, 21:45
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Det brukar vara så. jag ska fan försöka få mig själv att sluta återdosera, det är fan alltid slöseri. Dock om man aldrig provat så kan det ju vara värt att köra ett race, då får man ju uppleva saker som man aldrig upplever om man bara kör 1 dag. Dessutom kan man lägga doseringarna så att man kanske tar en stor dos vid kl 5, sedan på morgonen kan man sova nån timme, då får man tillbaka aptiten lite och dessutom är man jävligt hungrig så här brukar det vara lättast att få i sig mat, så då trycker man i sig så mycket man kan, väntar tills man inte är proppmätt och sedan kör man dos till.

Ah jag har märkt det nu. Totalt utebliven effekt innan och nu mår jag värdelöst. Yr som fan, saker rör sig i periferin och lederna är fruktansvärt stela och känns allmänt konstiga. Nae. Det är bara härda ut AT och dra lärdom av sina misstag. Inte återdosera på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in