Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Bombade runt 200 mg vid 13.30 tiden någon gång och fyllde sedan på med kanske 75-100 mg i näsan vid 17. Tänkte gå och lägga mig vid 02 någon gång kanske, har slängt i mig lite benzo för säkerhets skull. Har aldrig raceat på vare sig detta eller vanligt amfetamin utan en dag får räcka för mig. Måste försöka få i mig lite mat, men aptiten är helt bortblåst
Är ledig i morgon så tänkte köra på med en 250 bomb på tom mage i morgon och inte fylla på något efter. Bra eller dålig idé?
Hur länge är du ledig? Du kommer behöva flera dagars ledighet för att återhämta dig om du ska köra flera dagar i rad.
Om du vill så kan du ju prova att köra flera dagar, inte så hemskt att prova nån gång men om man inte vill rasa i vikt så är långa race inget man bör köra ofta. Men en gång typ 3 dagars race så går man mest ned massa kg vatten och maginnehåll. Den vikten får man snabbt tillbaka efter man nyktrat till.
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Kan man racea på det här? Kört sen igår kväll. Men som folk har nämnt tidigare är det ju tydligen rena rävgiftet för huvudet. Eller klarar man sig någorlunda bra om jag kör på en dag till?
6
Edit: Skitsamma. Tog en lina. Ha en trevlig tisdag allesammans!
Att det skulle vara så jävla toxiskt tror jag är galet överdrivet, jag har aldrig ens fått märkbart större pupiller av en stor dos (däremot har flera dagar utan sömn gjort det när detta varit inblandat, men så får man ju av tjack också). Dessutom så är ju vanligt tjack väldigt ofta bankat med meta som också är serotonergt och borde vara minst lika neurotoxiskt. Däremot tycker jag att detta sliter mer på kroppen, men det kanske beror på vad jag gjort under ruset också. När jag tänker efter är det antagligen nästan enbart pga vad jag gjort under ruset som påverkat det.