Citat:
Ursprungligen postat av MyDarlingClementin
På utländska shopar kan du ju annars hitta 4-FA, som är en mycket bättre drog. Ger sköna amfetaminrysningar med en touch av MDMA-känslor. 4-FMA känns bara konstig och giftig tycker jag.
Okek, fan va jag hatar den här RC djungeln det är så många olika substanser. Jag har hört från utländska forum att många säger att 4-fma slår 4-fa väd gäller euorofori samt ruslängd.
Men tack, jag kör på 4-fa och får se vad jag tycker, har en mängd methylone påväg från sensearo****c.
Tänkte köra combo på M1 ochh 4-fa men fick beslutsångest när jag läste att många rekommenderade 4-fma istället, gillar inte och beställa 1g hit och dit.
Är på jakt efter den perfekta RCn för att kunna dra in lite extra pengar när charter svenskarna tågar hit med start i maj, så jag håller på att experimenterar lite extra med dessa RCs för tillfället med stort nöje.
Har egentligen varit väldigt skeptisk till alla dessa RCs innan och föredragit det hederliga, men hittils har dom förvånat mig.
Timetoendit: Jag har utvandrat till spanien, Palma De Mallorca. här kryper dom flesta tillgängliga RCs igenom tullen.