2013-01-08, 22:02
Medlem
El0ls avatar
Iirriterande hittar inte denna RC på någon utländsk shop förutom halvt opålitliga, någon som skulle kunna ge mig en hjälpande hand? Har googlat efter det strax över en timme :/
Citera
2013-01-08, 22:12
Medlem
MyDarlingClementins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Iirriterande hittar inte denna RC på någon utländsk shop förutom halvt opålitliga, någon som skulle kunna ge mig en hjälpande hand? Har googlat efter det strax över en timme :/

På utländska shopar kan du ju annars hitta 4-FA, som är en mycket bättre drog. Ger sköna amfetaminrysningar med en touch av MDMA-känslor. 4-FMA känns bara konstig och giftig tycker jag.
Citera
2013-01-08, 22:46
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyDarlingClementin
På utländska shopar kan du ju annars hitta 4-FA, som är en mycket bättre drog. Ger sköna amfetaminrysningar med en touch av MDMA-känslor. 4-FMA känns bara konstig och giftig tycker jag.

4-FA är väl i och för sig olaglig så då är det väl nästan lika bra att satsa på nån av de "gamla klassikerna" istället?
Citera
2013-01-08, 23:19
Medlem
El0ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyDarlingClementin

Okek, fan va jag hatar den här RC djungeln det är så många olika substanser. Jag har hört från utländska forum att många säger att 4-fma slår 4-fa väd gäller euorofori samt ruslängd.
Men tack, jag kör på 4-fa och får se vad jag tycker, har en mängd methylone påväg från sensearo****c.
Tänkte köra combo på M1 ochh 4-fa men fick beslutsångest när jag läste att många rekommenderade 4-fma istället, gillar inte och beställa 1g hit och dit.

Är på jakt efter den perfekta RCn för att kunna dra in lite extra pengar när charter svenskarna tågar hit med start i maj, så jag håller på att experimenterar lite extra med dessa RCs för tillfället med stort nöje.
Har egentligen varit väldigt skeptisk till alla dessa RCs innan och föredragit det hederliga, men hittils har dom förvånat mig.

Timetoendit: Jag har utvandrat till spanien, Palma De Mallorca. här kryper dom flesta tillgängliga RCs igenom tullen.
Senast redigerad av El0l 2013-01-08 kl. 23:29.
Citera
2013-01-08, 23:37
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Okek, fan va jag hatar den här RC djungeln det är så många olika substanser. Jag har hört från utländska forum att många säger att 4-fma slår 4-fa väd gäller euorofori samt ruslängd.
Men tack, jag kör på 4-fa och får se vad jag tycker, har en mängd methylone påväg från sensearo****c.
Tänkte köra combo på M1 ochh 4-fa men fick beslutsångest när jag läste att många rekommenderade 4-fma istället, gillar inte och beställa 1g hit och dit.

Är på jakt efter den perfekta RCn för att kunna dra in lite extra pengar när charter svenskarna tågar hit med start i maj, så jag håller på att experimenterar lite extra med dessa RCs för tillfället med stort nöje.
Har egentligen varit väldigt skeptisk till alla dessa RCs innan och föredragit det hederliga, men hittils har dom förvånat mig.

Timetoendit: Jag har utvandrat till spanien, Palma De Mallorca. här kryper dom flesta tillgängliga RCs igenom tullen.

6-apb tror jag skulle passa som handen i handsken att kränga till partysvenskar annars. Sett flera på flashback som säger att det slår MDMA med hästlängder.
Citera
2013-01-08, 23:41
Medlem
El0ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
6-apb tror jag skulle passa som handen i handsken att kränga till partysvenskar annars. Sett flera på flashback som säger att det slår MDMA med hästlängder.

Har funderingar på den med, blir till att göra en order och prova men testar det ovannämnda först. Har du själv provat 6-apb?
Senast redigerad av El0l 2013-01-08 kl. 23:57.
Citera
2013-01-08, 23:52
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Har funderingar på den med, blir till att göra en order och prova men testar det ovannämnda först. Har du själv provat 6-apb?

Nej tyvärr, så kan inte uttala mig om effekten. Men folk verkar hylla det till skyarna här på fb iallafall
Citera
2013-01-09, 00:04
Medlem
El0ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Nej tyvärr, så kan inte uttala mig om effekten. Men folk verkar hylla det till skyarna här på fb iallafall

Okej, jo jag har läst det också men tyvärr så tar ju många medlemmar här lite vatten över huvudet samt att senaste gången jag tog bra MDMA var sommaren 2007 och jag är rätt säker på att 50% av dom som säger 6-apb slår mdma aldrig har fått känna på the real deal. Men 6-apb i pellets form är ju verkligen som handen i handsken när jag tänker efter för som sagt vad har man att jämföra i dagens läge? Speciellt om man är drägg-full och är på charter..

Jag tror jag kommer på mig själv lite att jag själv vill hitta den där underbara RCn to roll on när jag nämnde ovan atg jag är på jakt efter den perfekta RCn , MDMAat här är fan inte så bra men kolan är mer än godkänd.

Ursäkta särskrivning skriver från en tablet.
Senast redigerad av El0l 2013-01-09 kl. 00:07.
Citera
2013-01-09, 15:26
Medlem
Finns det någon inrikesshop med 4-FMA inne?
Citera
2013-01-09, 19:42
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfem
jag undrar detsamma, gärna någon som har saker som inte suger. Gärna någon som säljer 2fma också så kan jag köpa sånt samtidigt och prova.
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2013-01-09 kl. 19:49.
Citera
2013-01-09, 20:14
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
jag undrar detsamma, gärna någon som har saker som inte suger. Gärna någon som säljer 2fma också så kan jag köpa sånt samtidigt och prova.
NRC har båda inne.

Mvh
Citera
2013-01-09, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
NRC har båda inne.

Mvh

Tackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera