2010-06-03, 20:18
Medlem
WhiteSpeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinpappasfru
Rännskita förstår jag men AT? Detta är den enda substansen jag INTE får AT på..
Är det jag som skiljer mig från mängden eller är det skitbatchar nu? Drog en hel del från PM's förra året och den var skitbra.

Jag har inte heller upplevt någon at på 4-fma. Dock så var det 6 månader sen nu, och det firar jag med en beställning på 2g från PM. Om de är lika bra batch som för 6-8 månader sen så har jag verkligen något att se framemot!
Citera
2010-06-03, 23:26
Medlem
någon som vet varför det bara är PM som har 4-fma (till och från)?

inte sett skymten av denna substans, förutom på alibaba och dylikt.

det är ju en eftertraktat produkt, försvinner fort som attan när rc-e får in det. man måste nästa beställa samma dag...

en annan fråga, vilken sätt tycker ni är bäst att inta 4-fma?

jag har själv kört iv, rektalt och nasalt. Och självklart ger iv den bästa skjutsen, men jag tycker att den ger mer om man snortar den än att köra det i rektum.

och om man ska köra iv så gäller det att träffa, annars gör det ont, riktigt ont...
första pannan brukar gå bra, men när man ska sätta den 3e eller 4e så har venen gått och gömt sig, eller frätit sönder. who the fuck knows?
Senast redigerad av hydromorphone 2010-06-03 kl. 23:50.
Citera
2010-06-03, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydromorphone
någon som vet varför det bara är rc-e som har 4-fma (till och från)?

inte sett skymten av denna substans, förutom på alibaba och dylikt.

det är ju en eftertraktat produkt, försvinner fort som attan när rc-e får in det. man måste nästa beställa samma dag...

Njäe, det är väl ändå PM som brukar ha denna substans på lager till och från...
Citera
2010-06-04, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtraMktJohan

du har så rätt så och nu har jag editerat mitt inlägg, så allt ska vara rätt.

men frågan kvarstår: hur kommer det sig att det brist på denna lagliga substans?

undrar om det kan vara så att de kokar ihop det själva? för att göra metamfetamin och amfetamin är ju inte direkt rocketscience, vet ej om det är möjligt att få ditt den där flourmolekylen elelr inte..
Citera
2010-06-04, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtraMktJohan

men frågan kvarstår: hur kommer det sig att det brist på denna lagliga substans?

undrar om det kan vara så att de kokar ihop det själva? för att göra metamfetamin och amfetamin är ju inte direkt rocketscience, vet ej om det är möjligt att få ditt den där flourmolekylen elelr inte..
Citera
2010-06-04, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydromorphone

Jadu det vet jag faktiskt inte, finns kanske någon mer insatt här som kan svara på den frågan.
Citera
2010-06-04, 10:21
Bannlyst
Nu har jag kört 24 timmar på det här och det funkar riktigt bra. Minst lika bra som vanligt tjack dock är detta inte lika pushigt och påfrestande för kroppen.
Citera
2010-06-04, 12:37
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Nu har jag kört 24 timmar på det här och det funkar riktigt bra. Minst lika bra som vanligt tjack dock är detta inte lika pushigt och påfrestande för kroppen.

Är rätt intresserad av denna substans men förstår inte hur den ska kunna intas direekt då denv erkar väldigt frätande. Hru gör ni allihop som använvder det och hur hårt slår en bomb mot magsäcken?
Citera
2010-06-04, 12:49
Medlem
undervattenfisks avatar
Hoppas på att få mitt 4-FMA i brevlådan idag, och jag IV:ar ju såklart...hur ska man dosera PM's senaste batch?

250mg per skott är de bra?

Vill inte ha för mycket, men ligga på gränsen är alltid gött.
Citera
2010-06-04, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Hoppas på att få mitt 4-FMA i brevlådan idag, och jag IV:ar ju såklart...hur ska man dosera PM's senaste batch?

250mg per skott är de bra?

Vill inte ha för mycket, men ligga på gränsen är alltid gött.
Förutsatt att det är samma batch denna gång så slår den riktigt ordentligt.
Tänkte testa och bomba 500mg och i väntan på att den peakar rivstarta med ett 500mg skott IV.
Du har väl inte betällt igen fastän du inte fått ditt förra?
Hoppas verkigen det löser sig, skitjobbigt att inte veta om det hinner komma eller ej. Mvh Simpliticas
Citera
2010-06-04, 15:45
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Förutsatt att det är samma batch denna gång så slår den riktigt ordentligt.
Tänkte testa och bomba 500mg och i väntan på att den peakar rivstarta med ett 500mg skott IV.
Du har väl inte betällt igen fastän du inte fått ditt förra?
Hoppas verkigen det löser sig, skitjobbigt att inte veta om det hinner komma eller ej. Mvh Simpliticas

Du doserar rejält då alltså? tänkte starta på 250-300mg iaf och se..

Nej de är mitt som jag inte fick som äntligen är skickat, misstag i hanteringen antar jag, men nu är det skickat och påväg, kanske har fått det inte kollat lådan ännu.
Citera
2010-06-04, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Är rätt intresserad av denna substans men förstår inte hur den ska kunna intas direekt då denv erkar väldigt frätande. Hru gör ni allihop som använvder det och hur hårt slår en bomb mot magsäcken?
Jag har bara snortat dessa två dygn i rad och det rekomenderas inte direkt och du är rädd om snoken. Känns ungefär som att snorta taggtråd. Känner mig fortfarande fräsch fast jag varit vaken i 30 timmar och innan de 2 timmarna jag halvslumra så var jag vaken i 24 timmar till.

Ligger och ska försöka sova, sista intogs för 3-4 timmar sedan och den kickade på riktigt bra, ingen AT heller för den delen, endast lite sliten .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in