2010-03-21, 21:17
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejdaman
Ja, som en sugtablett typ. Sublingual kallas detta, och det är i princip lika med att dra det i näsan, pojkar.

Skulle inte vilja ha den smaken i munnen i 10 minuter. Nej fy fan va äckligt. Skjut eller röv är det som gäller.
Citera
2010-03-27, 20:50
Medlem
hejdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Skulle inte vilja ha den smaken i munnen i 10 minuter. Nej fy fan va äckligt. Skjut eller röv är det som gäller.

Nej, det hade inte varit gott. Jag har inte testat varken arm eller röv.
Citera
2010-03-28, 00:03
Medlem
Tradens avatar
Drog en bomb på 200mg för en timme sedan , blev först trött som fn men sen släppte det och jag blev pigg och glad . Får även små rysningar i hårbotten. Har aldrig tagit amfetamin men jag antar att detta är de sk. "rysningarna" som folk pratar om? (fast större rysningar) Gött!
Citera
2010-03-28, 01:09
Medlem
nordztroms avatar
nån som provat att röka det?.
Borde väll funka ganska bra eftersom namnet är flourMETHamfetamin?
Ja mennar methamfetamin röcker dom ju i staterna.
Har nån redan svarat på en sån här fråga. Ber jag om ursäkt orkar inte chicka igenom alla sidor.
Citera
2010-03-28, 23:12
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordztrom
nån som provat att röka det?.
Borde väll funka ganska bra eftersom namnet är flourMETHamfetamin?
Ja mennar methamfetamin röcker dom ju i staterna.
Har nån redan svarat på en sån här fråga. Ber jag om ursäkt orkar inte chicka igenom alla sidor.

Blir nog jobbigt att röka då drogen inte är speciellt potent. Krävs ju doser runt 200mg för att få effekt.
Citera
2010-04-19, 16:49
Medlem
Psychoramas avatar
PM hade fått in 4-fma igen.. Men så försvann det lika snabbt?! Nån som hann med en beställning?
Senast redigerad av Psychorama 2010-04-19 kl. 17:12.
Citera
2010-04-20, 11:54
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
PM hade fått in 4-fma igen.. Men så försvann det lika snabbt?! Nån som hann med en beställning?

Jag
Citera
2010-04-20, 13:50
Medlem
Empa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Hann få iväg en beställning.

Någon som har koll på om jag får med mig några gubbar på kryssning till Riga i helgen?
Tänkte mest på tullhundar, visitation osv.
Citera
2010-04-20, 13:55
Medlem
Torden32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empa19

Någon som har koll på om jag får med mig några gubbar på kryssning till Riga i helgen?

Tror inte det är någon sådan koll på väg ut. Möjligtvis på vägen tillbaks när du ska gå av båten. Bara lägga påsen i skon innan du kliver på om du är nervös.
Citera
2010-04-20, 16:25
Medlem
Psychoramas avatar
Ska jag vara helt ärlig hann jag oxå med en liten beställning Man kanske skulle ha köpt ett större parti med tanke på hur eftertraktat och ovanligt 4-fma är? Har inte testat själv men vad jag har läst här så låter det nästan för bra för att vara sant. ganska långt tjackliknande rus men med en toutch av mdma utan AT om jag förstått rätt? En fråga till er som betalar via banköverföring, hur lång tid brukar det ta för pm att få pengarna om man för över från Swedbank? Banken ligger ju dessutom på Cypern..
Citera
2010-04-20, 16:56
Medlem
Empa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torden32
Tror inte det är någon sådan koll på väg ut. Möjligtvis på vägen tillbaks när du ska gå av båten. Bara lägga påsen i skon innan du kliver på om du är nervös.

Okej kanon.
Citera
2010-04-20, 17:57
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empa19

Fler som ska tura . FB träff måntro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in