Drog en bomb på 200mg för en timme sedan , blev först trött som fn men sen släppte det och jag blev pigg och glad . Får även små rysningar i hårbotten. Har aldrig tagit amfetamin men jag antar att detta är de sk. "rysningarna" som folk pratar om? (fast större rysningar) Gött!
nån som provat att röka det?.
Borde väll funka ganska bra eftersom namnet är flourMETHamfetamin?
Ja mennar methamfetamin röcker dom ju i staterna.
Har nån redan svarat på en sån här fråga. Ber jag om ursäkt orkar inte chicka igenom alla sidor.
nån som provat att röka det?.
Borde väll funka ganska bra eftersom namnet är flourMETHamfetamin?
Ja mennar methamfetamin röcker dom ju i staterna.
Har nån redan svarat på en sån här fråga. Ber jag om ursäkt orkar inte chicka igenom alla sidor.
Blir nog jobbigt att röka då drogen inte är speciellt potent. Krävs ju doser runt 200mg för att få effekt.
Någon som har koll på om jag får med mig några gubbar på kryssning till Riga i helgen?
Tänkte mest på tullhundar, visitation osv.
Tror inte det är någon sådan koll på väg ut. Möjligtvis på vägen tillbaks när du ska gå av båten. Bara lägga påsen i skon innan du kliver på om du är nervös.
Ska jag vara helt ärlig hann jag oxå med en liten beställning Man kanske skulle ha köpt ett större parti med tanke på hur eftertraktat och ovanligt 4-fma är? Har inte testat själv men vad jag har läst här så låter det nästan för bra för att vara sant. ganska långt tjackliknande rus men med en toutch av mdma utan AT om jag förstått rätt? En fråga till er som betalar via banköverföring, hur lång tid brukar det ta för pm att få pengarna om man för över från Swedbank? Banken ligger ju dessutom på Cypern..
Tror inte det är någon sådan koll på väg ut. Möjligtvis på vägen tillbaks när du ska gå av båten. Bara lägga påsen i skon innan du kliver på om du är nervös.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!