2011-11-27, 15:15
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Är 4-FMA en serotonerg drog? Jag och en kompis hade kört b2/m1m under kvällen och när vi tryckte en 150mg's bomb FMA, kände vi ingenting alls.
Sedan körde jag en 200mg's bomb många timmar senare även där utan effekt. Då är ju frågan om b2/tjack/fma slår ut varandra eller om jag fått tag på skit fma?
Tacksam för svar.

Låter konstigt, även om jag är rätt säker på att det är en del korstolerans mellan 4-fma och b2 tror jag inte det är så mycket att det helt skulle slå ut effekten av 4-fma. Varifrån kommer 4-fma:t?
Citera
2011-11-27, 15:35
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Låter konstigt, även om jag är rätt säker på att det är en del korstolerans mellan 4-fma och b2 tror jag inte det är så mycket att det helt skulle slå ut effekten av 4-fma. Varifrån kommer 4-fma:t?

En privatsäljare. Då fick jag antagligen en väldigt utspätt version, eller så har b2't slagit ut fma't helt och hållet då.
Citera
2011-11-28, 17:44
Medlem
Någon som vet något om batchen som finns på n-rc?

Om man är van att skjuta ca 2-250 av t.ex. 4-mec, 4-emc osv, hur stor dos ska man ta av detta? Lösa upp i kranvatten eller koksaltlösning?
Citera
2011-11-30, 19:09
Medlem
ja tog ungefär en knapp cm lång lina o bred/hög som skyddet på blå kanyler första gången tog 1,5ml vatten o d va bra start dos. Mitt är från 4-fma från nordicrc o ja tyckte d va bra! Men att börja skjuta förstör i längden nu tål ja inte skiten blir sänkt av det bara sitter o glor o en avtändning värre än riktigt tjack
sen så tror ja inte d e så bra i längden o skjuta skiten luktar typ acetonliknande
Citera
2011-12-01, 18:29
Medlem
Det är väl inte att rekommendera över huvud taget att ta droger.. men om man nu ska ta detta en kväll (kanske 1,5-2g), o inte nå mer, så blir man kanske inte sänkt? Tar man bara en kväll upplever man kanske bara sköna känslor? Hoppas jag..är det svårlösligt?
Citera
2011-12-01, 18:55
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handsprit
Det är väl inte att rekommendera över huvud taget att ta droger.. men om man nu ska ta detta en kväll (kanske 1,5-2g), o inte nå mer, så blir man kanske inte sänkt? Tar man bara en kväll upplever man kanske bara sköna känslor? Hoppas jag..är det svårlösligt?

Usch vad jag ogillar när nån som verkar ha så lite info under fötterna kommer in å ska spekulerar. Du pratar om 1,5-2g på en kväll, är du helt jävla ramsne?

Jag har använt den här drogen senaste 5 utgångarna och då klarat mig på en startbomb på 0,15g för att sen fylla på med 0,1g lite senare när ruset hållt på ett tag. Jag tycker det är en riktigt skön drog som ligger och smyger lite i bakgrunden på nåt sätt. Dom positiva effekterna är väl att du blir pigg/speedad och du kan prata sönder folk, dock tycker jag inte man blir nåt gladare alls så ibland kan det kännas lite långtråkigt när du ser alla fulla människor på stället(alkoholen biter nada på en om man tagit 4-FMA).

På högre doser var den här drogen lite sjukare, då fick jag en rätt stor kick och ögonvobbel....mkt skönt tillstånd men det slog när jag satt på ett ölhak med rätt bra belysning vilket gjorde att jag började nojja sönder.....skulle nog va skönt att få den kicken på hemmafest eller något liknande.

Körde även 3 dagar i rad en gång, första dagen var drogen grym.....andra dagen var den trist, tredje dagen var det total katastrof, jag fick nojor för precis allt och kände mig allmänt seg och tom. Kändes som varenda människa inspekterade mig och förstod, tror dock det var hjärnan som spelade mig ett spratt men att ta denna drog flera dagar i rad avråder jag er från.

Glad knarkning!
Senast redigerad av POMJUP53 2011-12-01 kl. 18:58.
Citera
2011-12-01, 21:53
Medlem
att knapra 4 fma så är d nog doser på ca 0,1-0,2g som gäller(enligt mej) om d ska va nice, men när d gäller o slå i sej får man vara försiktigt, ja tog ungefär en knapp cm lång lina o bred/hög som skyddet på blå kanyler första gången tog 1,5ml vatten, den här skiten är lite för stark för att vara snål med vattnet.
har man inte slagit i sej ett preparat nån gång så ska man vara försiktig.
Citera
2011-12-01, 23:13
Medlem
1,5-2g IV är vad jag är van vid per kväll vid det här laget (men då av exempelvis de substanser jag nämnt förut (meph, meth, 4-mec, 4-emc osv), och alltså 2-250mg per skjut). Dock inte tagit på några månader.
Aldrig provat 4-fma tidigare, och vill därför veta lite mera om styrkan/doser (alltså IV). Planerar bara 1 kväll, inge mer.
Vad jag förstår borde effekten vara rätt bra i så fall, och jag bör alltså börja med en dos på 100mg verkar det som?
Citera
2011-12-01, 23:59
Medlem
KenKeasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handsprit
1,5-2g IV är vad jag är van vid per kväll vid det här laget (men då av exempelvis de substanser jag nämnt förut (meph, meth, 4-mec, 4-emc osv), och alltså 2-250mg per skjut). Dock inte tagit på några månader.
Aldrig provat 4-fma tidigare, och vill därför veta lite mera om styrkan/doser (alltså IV). Planerar bara 1 kväll, inge mer.
Vad jag förstår borde effekten vara rätt bra i så fall, och jag bör alltså börja med en dos på 100mg verkar det som?

Nån sida bak berättar jag om min polare som sköt i sig runt 300mg första gången han prova, han fick överdos symptom, och spydde! 150mg tror jag är ett bra första skjut, beroende på vana, kroppsvikt, osv. En annan polare bombade 0.5g första gången, och tyckte det va väldigt likt mdma, själv tycker jag bomber runt 300mg nästan är i klass med 200mg m1 euforimässigt. Läs senaste sidorna så finns mycket mer info..
Senast redigerad av KenKeasy 2011-12-02 kl. 00:03.
Citera
2011-12-02, 00:21
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenKeasy
Nån sida bak berättar jag om min polare som sköt i sig runt 300mg första gången han prova, han fick överdos symptom, och spydde! 150mg tror jag är ett bra första skjut, beroende på vana, kroppsvikt, osv. En annan polare bombade 0.5g första gången, och tyckte det va väldigt likt mdma, själv tycker jag bomber runt 300mg nästan är i klass med 200mg m1 euforimässigt. Läs senaste sidorna så finns mycket mer info..

Hehe fick lite samma känslor i större doser, känns som en 2in1-drog mer som amfetamin på lägre doser och som MDMA på högre....eller iaf vissa liknelser, aningen mer speedat dock :P
Citera
2011-12-02, 17:08
Medlem
Reality81s avatar
det har aldrig snurrat så mkt av en CS som detta gör på mig.
Just nu vinglar jag fram, ser dubbelt... Känns som den är speciellt "onyttig" för hjärnan.
Citera
2011-12-02, 17:48
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Är 4-FMA en serotonerg drog?

Glömde svara på detta sist, 4-fma är både serotonergt och dopaminergt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in