Citat:
Ursprungligen postat av handsprit
Det är väl inte att rekommendera över huvud taget att ta droger.. men om man nu ska ta detta en kväll (kanske 1,5-2g), o inte nå mer, så blir man kanske inte sänkt? Tar man bara en kväll upplever man kanske bara sköna känslor? Hoppas jag..är det svårlösligt?
Usch vad jag ogillar när nån som verkar ha så lite info under fötterna kommer in å ska spekulerar. Du pratar om 1,5-2g på en kväll, är du helt jävla ramsne?
Jag har använt den här drogen senaste 5 utgångarna och då klarat mig på en startbomb på 0,15g för att sen fylla på med 0,1g lite senare när ruset hållt på ett tag. Jag tycker det är en riktigt skön drog som ligger och smyger lite i bakgrunden på nåt sätt. Dom positiva effekterna är väl att du blir pigg/speedad och du kan prata sönder folk, dock tycker jag inte man blir nåt gladare alls så ibland kan det kännas lite långtråkigt när du ser alla fulla människor på stället(alkoholen biter nada på en om man tagit 4-FMA).
På högre doser var den här drogen lite sjukare, då fick jag en rätt stor kick och ögonvobbel....mkt skönt tillstånd men det slog när jag satt på ett ölhak med rätt bra belysning vilket gjorde att jag började nojja sönder.....skulle nog va skönt att få den kicken på hemmafest eller något liknande.
Körde även 3 dagar i rad en gång, första dagen var drogen grym.....andra dagen var den trist, tredje dagen var det total katastrof, jag fick nojor för precis allt och kände mig allmänt seg och tom. Kändes som varenda människa inspekterade mig och förstod, tror dock det var hjärnan som spelade mig ett spratt men att ta denna drog flera dagar i rad avråder jag er från.
Glad knarkning!