Citat:
Ursprungligen postat av
Zebbie
Jag fick hallucinationer och vakendrömmar (mardrömmar) när jag tog 50mg baclofen och 1000mg phenibut, faktiskt jävligt läskigt och obehagligt då jag aldrig fått det tidigare. Ska nog inte kombinera dessa droger i fortsättningen. På enbart 50mg baclofen eller 1000mg phenibut hände inte detta.
måhända att dom förstärkte varandra då. den ena går på gaba-b tror jag, kanske den andra går på gaba-a? mjo vakendrömmar hade jag också, första kvällen, första försöket någonsin, tog jag jävligt mycket, 225 mg, och på morgonen drömde jag att morsans kille kom dit och skulle "ha med mej till jobbet för det hade jag ju sagt" så försökte han väcka mej men jag KUNDE inte vakna, för kroppen vägrade lyda mig. han tröttnade för en stund, och frågade om han kunde låna toan och gå å skita
sen försökte han väcka mig igen, noll resultat, sen gick han. när jag sen vaknade på riktigt vid 14.30-tiden "kom jag ihåg" och tänkte liksom, vafan gjorde han här? jag har väl inte pratat med nån igår? hur ser det ut i lägenheten? etc etc. kollade på dörren, helt låst, som låst iniffrån, nyckeln på klädhängaren precis som vanligt. och jag tänkte: "hur fan lyckades han med det?" det var liksom aldrig fråga om att det var en dröm förrns jag ringde mamma och frågade, "nej, han har vart hemma hela dan"... och frågade vad jag tagit
så ja, det var läskigt minst sagt.