Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-05, 22:19
Medlem
ultrasunks avatar
att ta höga doser baclofen känns som att ha en varm hatt på huvudet...
Citera
2014-09-05, 23:20
Medlem
ultrasunks avatar
okej info: efetrsom många av er inte verkar ha testat baclofen i höga doser så,,, here it goes; en sak jag märkt på 150 mg + per dygn: ryckningar i armarna, stora pupiller (precis som på tjack!), trevligt rus (inte eufori skulle jag kalla det men helt okej i jämförelse med allt annat man testat vilket är typ allt), socia, vakendrömmar (extremt verkliga!), man kan tappa saker! (i eftermiddags när jag vaknade vid 14,30 så höll jag på att hälla läsk och tappade flaskan [1,5-l] över tangentbordet [så höll på att slösa bort min laptop för denna medicin]), hm... annars överlag extremt tungt rus (mådde sjukt bra igår kväll på 225 mg - obs! dock första test!), bara låg och klappade katten och njöt av ayo - betonjungel typ...

så ja - både pos och neg!!

edit: får färgflushar i rött och blått när jag blundar vilket e jävligt soft!
Senast redigerad av ultrasunk 2014-09-05 kl. 23:25.
Citera
2014-09-06, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrasunk
okej info: efetrsom många av er inte verkar ha testat baclofen i höga doser så,,, here it goes; en sak jag märkt på 150 mg + per dygn: ryckningar i armarna, stora pupiller (precis som på tjack!), trevligt rus (inte eufori skulle jag kalla det men helt okej i jämförelse med allt annat man testat vilket är typ allt), socia, vakendrömmar (extremt verkliga!), man kan tappa saker! (i eftermiddags när jag vaknade vid 14,30 så höll jag på att hälla läsk och tappade flaskan [1,5-l] över tangentbordet [så höll på att slösa bort min laptop för denna medicin]), hm... annars överlag extremt tungt rus (mådde sjukt bra igår kväll på 225 mg - obs! dock första test!), bara låg och klappade katten och njöt av ayo - betonjungel typ...

så ja - både pos och neg!!

edit: får färgflushar i rött och blått när jag blundar vilket e jävligt soft!

Låter jävligt högt doserat delade du doserna eller tog du allt på en gång ?
Citera
2014-09-06, 04:17
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Låter jävligt högt doserat delade du doserna eller tog du allt på en gång ?

tog först 50 g, sen 50 mg, sen 75 typ, e fortf vaken men ska nog gå o lägga mej snart...
Citera
2014-09-07, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrasunk
tog först 50 g, sen 50 mg, sen 75 typ, e fortf vaken men ska nog gå o lägga mej snart...

Jag fick hallucinationer och vakendrömmar (mardrömmar) när jag tog 50mg baclofen och 1000mg phenibut, faktiskt jävligt läskigt och obehagligt då jag aldrig fått det tidigare. Ska nog inte kombinera dessa droger i fortsättningen. På enbart 50mg baclofen eller 1000mg phenibut hände inte detta.
Citera
2014-09-07, 12:08
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Jag fick hallucinationer och vakendrömmar (mardrömmar) när jag tog 50mg baclofen och 1000mg phenibut, faktiskt jävligt läskigt och obehagligt då jag aldrig fått det tidigare. Ska nog inte kombinera dessa droger i fortsättningen. På enbart 50mg baclofen eller 1000mg phenibut hände inte detta.

måhända att dom förstärkte varandra då. den ena går på gaba-b tror jag, kanske den andra går på gaba-a? mjo vakendrömmar hade jag också, första kvällen, första försöket någonsin, tog jag jävligt mycket, 225 mg, och på morgonen drömde jag att morsans kille kom dit och skulle "ha med mej till jobbet för det hade jag ju sagt" så försökte han väcka mej men jag KUNDE inte vakna, för kroppen vägrade lyda mig. han tröttnade för en stund, och frågade om han kunde låna toan och gå å skita sen försökte han väcka mig igen, noll resultat, sen gick han. när jag sen vaknade på riktigt vid 14.30-tiden "kom jag ihåg" och tänkte liksom, vafan gjorde han här? jag har väl inte pratat med nån igår? hur ser det ut i lägenheten? etc etc. kollade på dörren, helt låst, som låst iniffrån, nyckeln på klädhängaren precis som vanligt. och jag tänkte: "hur fan lyckades han med det?" det var liksom aldrig fråga om att det var en dröm förrns jag ringde mamma och frågade, "nej, han har vart hemma hela dan"... och frågade vad jag tagit så ja, det var läskigt minst sagt.
Citera
2014-09-07, 16:40
Bannlyst
Nån som testat saklofen eller faklofen då, de är ju gaba-b antagonister, får men en sån jävla ångest att det känns som ett rus när de går ur eller?
Citera
2014-09-08, 23:02
Medlem
Börjar verkligen uppskatta baclofen, riktigt trevlig myssubstans.
Citera
2014-09-08, 23:56
Medlem
Citat:

ja den är skön, man blir lugn och avslappnad i kroppen, men det gäller att inte ta för mycket, max 50mg för min del. Att mixa med phenibut gav riktigt obehagligt resultat, fick fan psykos, hallucinationer, vanföreställningar, inte alls roligt. men håller man sig till en låg dos är baclofen/phenibut riktigt mysigt, speciellt i kombination med lyrica.
Citera
2014-09-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
ja den är skön, man blir lugn och avslappnad i kroppen, men det gäller att inte ta för mycket, max 50mg för min del. Att mixa med phenibut gav riktigt obehagligt resultat, fick fan psykos, hallucinationer, vanföreställningar, inte alls roligt. men håller man sig till en låg dos är baclofen/phenibut riktigt mysigt, speciellt i kombination med lyrica.

Tagit 50x2 idag, nu börjar det svänga rejält
Citera
2014-09-09, 16:55
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Told yah so!
Citera
2014-09-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Told yah so!

Blev en 50x2 dosering igår, garanterat mer nice med flera doseringar :P lite illamående men det var en mysig natt och morgon. så 50x2 är perfekt dos för mig ska köra på den 1 gång i veckan framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in