2014-10-30, 14:17
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det är tredje dagen at:n börjar på riktigt, det varar i ungefär en vecka, max två, stötarna man får är dock sköna på ett vis.

Det jobbigaste med at:n är paranoian enligt mig.

Om du har 5-htp försvinner stötarna.

Har inga paranoia eller andra gaba b symptom tack vare att jag bytte till phenibut som jag trappar ner istället.
Utan undrar hur länge symptomen relaterade till serotonin kan vara.

Dom sista dagarna jag tog baclo så behövde jag ca 150-200mg om dagen för att få bort abstinensen.
Citera
2014-10-30, 17:04
Medlem
Två dagar utan baclofen nu. Ingen större AT mer än lite huvudvärk och nojar kanske lite mer över saker än jag brukar.
Citera
2014-10-30, 18:42
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Två dagar utan baclofen nu. Ingen större AT mer än lite huvudvärk och nojar kanske lite mer över saker än jag brukar.

Var glad för det!

Jag är snart inne på dag 4 och jag mår skit. Trots att jag tar phenibut för att få bort gaba b abstinensen. Trodde inte att baclofen hade så kraftig effekt på serotonin.

Men imorgon ska jag prova med 5-htp. Hittade ett par stycken som jag haft i något år. Så hoppas det kommer hjälpa.
Citera
2014-11-01, 23:55
Medlem
Blev en dos idag, Ligger på 100 mg totalt mer än så vill jag inte gå faktiskt. Riktigt chill, om man vill ha en lugn och skön kväll utan att bli helt fucked i skallen. Ett skönt avslappnande tillstånd, men med lite dryga biverkningar
Citera
2014-11-07, 10:49
Medlem
PonPows avatar
Hej!

Har köpa mer baclofen istället för phenibut. Som jag ska trappa ner med istället.

Men min våg är inte så bra. Så när jag kommer ner på lägre doser kan jag inte väga längre utan då ska jag köpa piller istället.

Så har en fråga till er som brukar köpa piller!
Vilka märken av 10mg's baclofen har brytskåra så man kan dela dom i mitten?
Citera
2014-11-07, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Hej!

Har köpa mer baclofen istället för phenibut. Som jag ska trappa ner med istället.

Men min våg är inte så bra. Så när jag kommer ner på lägre doser kan jag inte väga längre utan då ska jag köpa piller istället.

Vet inte med 10 mgs med aluid pharmas 25mg går att dela i 4 delar vilket borde bli 6,25 per del.
Citera
2014-11-07, 15:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Hej!

Mylan har brytskåra på sina.
Citera
2014-11-07, 15:51
Medlem
Vet inte om detta kan vara kopplat till mitt baclofen användande. Men jag tar max 1 gång i veckan och denna veckan har jag kännt mig otroligt trögg i skallen, även lite typ av overklighetskänslor kanske en aning förhöjd ångest oxå. Kan även vara att vi går mot mörkare tider, uppskattar gärna svar från er med expertis
Citera
2014-11-08, 14:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Vet inte om detta kan vara kopplat till mitt baclofen användande. Men jag tar max 1 gång i veckan och denna veckan har jag kännt mig otroligt trögg i skallen, även lite typ av overklighetskänslor kanske en aning förhöjd ångest oxå. Kan även vara att vi går mot mörkare tider, uppskattar gärna svar från er med expertis

Trög på vilket sätt? Mer deppig?
Citera
2014-11-08, 15:12
Medlem
Citat:
Trög på vilket sätt? Mer deppig?

Nej mer lite åt förvirrad och trögg delvis med minnet oxå.
Citera
2014-11-08, 16:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Nej mer lite åt förvirrad och trögg delvis med minnet oxå.

Tar du något annat vid sidan om baklofen?
Citera
2014-11-08, 23:06
Medlem
Citat:
Tar du något annat vid sidan om baklofen?

Gabapentin högst en gång i veckan , ssri , imovane 2ggr/månad ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in