Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-20, 17:51
  #5641
Medlem
Kadodis avatar
Ontopic: Vara påtänd på jobbet.

RIP till trådskaparen Arkomann, ska enligt uppgift ha gått bort sommaren 2022. Du var speciell och jag är glad att jag fick träffa dig IRl en gång för 15 år sedan. Sov gott!
Citera
2024-04-21, 22:43
  #5642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Rännsket på bruden efter en stadig panna. Detta är sant också. Horan ska veta sin plats.
Hahaha irl garv 😂😂 horan ska minsann veta sin plats!!

OnT; har inga särskilt pundiga beteenden faktiskt, skulle väl isåfall vara när jag rökte pv och pulvret var slut så kunde jag sitta och elda på samma folie i flera timmar i hopp om att få mig nåt bloss, givetvis påtänd som ett as 😂
Citera
2024-04-23, 17:19
  #5643
Medlem
en klassiker är ju en helnatts masturbation
Citera
2024-04-24, 12:50
  #5644
Medlem
Att börja leta efter smulor på golv och matta när påsen är slut. Men det gör väl alla?
Citera
2024-05-01, 10:04
  #5645
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhola
Att börja leta efter smulor på golv och matta när påsen är slut. Men det gör väl alla?

Har letat efter röka otaliga gånger på tjack när jag inte haft något röka mitt i natten och velat ha en joppe, brukar faktiskt få ihop till en efter några timmars letande. Tjack har jag dock aldrig letat efter.
Citera
2024-05-04, 12:44
  #5646
Medlem
L1VSLEDAs avatar
Äckligt och vidrigt, men jag brukar äta snor efter att jag snortat. Finns alltid några rester kvar i snoken som jag stoppar i munnen.

Har snortat i mig damm och annat skräp efter att jag plockat upp resterna som kommit på golvet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback