Detta:
Citat:
Vid ett tillfälle när han tog han henne bakifrån, vände hon sig mot honom och log och han frågade henne vad hon log för. Hon gillade inte hans underton.
Samt de fetade citaten under får mig att undra om Sofia helt enkelt är svagbegåvad. "What are you smiling about?" mitt under pågående sexakt låter som om han fiskar efter en "det är så skönt" komplimang. Alternativt undrar han varför hon skrattar mitt i pågående sexakt men det är mindre troligt, då "vad ler du så brett för?"
är en relativt vanlig sängkammarfras.
Hans svar härunder är ju också typiska "vi hade just sex åh vad heta vi är" svar, "I'm always bad"
flört flört, karln gillar dig Sofia. Hennes oro för eventuella graviditeter skojar han ju bort (har han genomgått en vasectomy? Vet han att här blir inga barn gjorda?) med löften om att betala hela hennes studielån och dessutom så skall de döpa bäbben till
Afghanistan. Han skämtar, det är ju tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Innan hon gick sa hon: "Be good.". Han svarade:
"Don't worry, I'm always bad'. När hon kom hem igen serverade hon honom
havregrynsgröt, mjölk ock juice. Själv hade hon ätit innan han vaknade och också pratat med
en kompis i telefon.
------
Hon sa till honom att tänk om hon blev med barn. Han svarade bara att Sverige var ett bra land att ha barn i. Hon sa till honom skämtsamt att om hon blev med barn fick han betala
hennes studielån. På tåget till Enköping hade han berättat att han hade sovit i Anna Ardins
säng efter kräftskivan. Hon frågade om han hade haft sex med Anna men han sa att Anna
gillade tjejer, att hon är lesbisk. Men nu vet hon att han gjorde samma sak med Anna. Hon
frågade honom om hur många han hade haft sex med men han svarade att han inte hade
räknat. Han sa också att han hade HIV-testat sig tre månader tidigare och att han hade haft
sex med en tjej efter det och att den tjejen var testad och osmittad. Hon sa sarkastiska saker
till honom i skämtsam ton. Hon tror att hon för sig själv ville avdramatisera det som hänt, han
i sin tur verkade inte bry sig. När han fick veta hur stort henne studielån var sa han att skulle
han betala henne så mycket pengar fick hon föda barnet. De skämtade om att barnet skulle
heta Afghanistan. Han sa också att han alltid borde ha med sig abortpiller som egentligen
skulle vara sockerpiller.