Citat:
Nej, Barncancerfonden vill inte, kan inte, får inte förknippas med det odemokratiska, blodtörstiga och människofientliga nazistpartiet SvP. Det är ett nödvändigt och sunt ställningstagande att säga nej till nazipacket. Alltid. Var det än uppenbarar sig.
"Blodtörstiga och människofientliga nazipartiet" var det va? Vilket tendentiöst och svagsint babbel som inte har någonting med verkligheten att göra. Det är förrädarpartierna i riksdagen som bedriver en politik som kommer att leda till det svenska folkets bortblandning, undanträngning och förintelse. De är i full färd med att utrota en hel kontinents urbefolkning - och du har mage att kalla oss som försöker stå upp mot vansinnet och säkra vårt folks överlevnad för "blodtörstiga" och "människofientliga"? Skäms du inte över dig själv?
Om vi är blodtörstiga och människofientliga för att vi anser att det svenska folket och andra vita folk har rätt att överleva utan att trängas undan av etniska och illasinnade främlingsgrupper - ja då får vi väl vara det helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Det är en intressant syn på kritik du har. De flesta brukar annars hävda att bevisbördan ligga på den som påstår något.
Vi har ju presenterat belägg och uttalanden från de berörda parterna, men dessa godtar du ju inte. Du däremot har inte presenterat några belägg alls för någonting som du hävdar. Är du snuspåverkad?
Citat:
I det här fallet är det i praktiken omöjligt för SvP att kunna bevisa hur initiativet till insamlingen togs,
Falsarium, detta har man redan gått ut med och förklarat - under eget namn dessutom. Det finns också vittnen till händelsen som närvarande under insamlingen. Är du så svag i din politiska argumentation att du känner dig nödgad att ljuga eller har du bara allvarliga problem att läsa den information som du har fått presenterad för dig?
Citat:
Mitt svar på den frågan är nej, och jag är öppen både för att det var SvP centralt som tog initiativ till insamlingen, liksom jag är öppen för att det var medlemmen själv.
Du får naturligtvis vara öppen för precis vad du vill. Jag förklarar bara hur det ligger till och hur det faktiskt förhåller sig med saker och ting.