Citat:
Ursprungligen postat av
DzCh
Hon är hundpolis i Stockholm, både hårfärgen och utseendet verkar stämma, har även tidigare begått en allvarlig överträdelse - mordförsök.
Glömde jag nämna att hon har en sjukdom, är flata, och blev nyligen dumpad av sin flatpartner mot en man?!
Do the math, Sherlock!
Hahaha! Vilken underbar slutledningsförmåga du här visar upp.
Hundpolis i Stockholm och rätt hårfärg är det enda vi andra här med säkerhet här kunnat se. Kan man tänka sig! Men se.. Kvinnor har en tendens att ändra hårfärg titt som tätt, så jag är ledsen. Det räcker inte..
Men som jag förstår det så stannar du inte där. Du verkar veta att den skjutglade polisen har en sjukdom.
Pratar du en sjukdom som bara 1 på 5800 kvinnor drabbas av då?
Är det dessutom en sjukdom som väldigt tydligt framträder i videoklippet och som inte kan blandas ihop med några andra sjukdomar som finns?
Eller är det så enkelt att den här sjukdomen står helt ensam bland alla andra sjukdomar med symptomen:
1) Starkt behag av att skjuta på flyende bilister
2) Vilja i att slå fulla människor med batong
Istället för att bara fortsätta göra samma trådinlägg gång på gång, förklara varför du VET att dessa kvinnor är en och samma kvinna?'
Och att fortsätta länka till dig själv eller någon annan i tråden som påstår detsamma, utan att de påvisar en källa på det påstådda, fattar du säkert själv inte har någon slagkraft.