Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Cannabismotstndarna fr det svrare och svrare.
Jag satt och pratade om detta med en ldre herre fr ngra dagar sedan.
Han krde p den klassiska "NR JAG VAR UNG S VAR DET 2-3 [notera att det ALLTID r 2-3 killar] KILLAR SOM TESTADE ATT RKA HASCH, OCH IDAG S LEVER INTE DOM PGA. ATT DOM VILLE TESTA ANNAT SEN NR DOM INTE FICK DET RUS DOM VAR UTE EFTER. JAG TYCKER DET DR R EN INKRSPORT TILL TYNGRE DROGER. OCH OM DET BLIR LAGLIGT S SKULLE ALLA VILJA PROVA.
Jaha? Sa jag, ska dessa svaga individer tala fr flera [i vrat land] hundra tusen rkare? Tnk alla som det gr asbra fr d som har bde jobb, bil, villa, fretag, familj och mer pengar n dig och mig tillsammans? Dessa kan inte sitta och sga att dom rker illegala substanser och att det fungerar bra med deras vardag. Det r alltid dom dliga som kommer upp till ytan. Och sedan hnvisade jag till att det inte alls r som s att fler brjar knarka nr det slpps ls. Utan att rapporter snarare visar p det motsatta.
Efter detta utlgg s sa han inte s mycket mer.
Jag gr nu runt och sger till folk, efter denna nyhet om Schweiz, att vi fr passa oss frn att ka till dessa lnder som avkriminaliserat och legaliserat cannabis. Fr hela landet har frmodligen en massiv hasch-psykos och vem vill ka till sdana lnder. Det r ju frenat med livsfara!
D tycker folk man r fjantig och att s r det skert inte [NO SHIT?]
Dock s tror jag att Sverige kommer vara det land som sist tar t sig av detta.
ven om exakt alla andra lnder legaliserar och reglerar.
Ibland knns det s dumt att vara svensk!