Flashback bygger pepparkakshus!

Schweiz har avkriminaliserat cannabis

flashback.se

Schweiz avkriminaliserade i tisdags cannabisinnehav fr eget bruk. Det r fortfarande frbjudet att odla, anvnda och slja cannabis i Schweiz. Men numera resulterar mindre cannabisinnehav endast i bter.

Ls hela artikeln
  • 5
  • 6
2013-10-08, 09:02
Medlem
Mollips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StraightToHail
...

Jag gr nu runt och sger till folk, efter denna nyhet om Schweiz, att vi fr passa oss frn att ka till dessa lnder som avkriminaliserat och legaliserat cannabis. Fr hela landet har frmodligen en massiv hasch-psykos och vem vill ka till sdana lnder. Det r ju frenat med livsfara!

...

Jepp vi fr ocks passa oss fr att resa till Tyskland Danmark Tjeckien Spanien Portugal Kroatien Belgien m.f.l. I alla dom hr lnderna finns mngder av schizofrena mnniskor med haschpsykoser dmda till att bli tunga sprutnarkomaner.
Citera
2013-10-09, 22:17
Medlem
Jeffry122s avatar
Fast man fr ju fortfarande bter om man anvnder det? Man fr heller inte odla kpa eller slja?? S vet inte riktigt om jag hller med om en avkriminalisering.
Citera
2013-10-15, 19:58
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Schweiz avkriminaliserade i tisdags cannabisinnehav fr eget bruk. Det r fortfarande frbjudet att odla, anvnda och slja cannabis i Schweiz.
Det r illegalt att anvnda, men lagligt att bruka sjlv? Urskta, men jag frstr inte.

Ej lst alla inlgg.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in