Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-01, 15:06
Medlem
Jag har ett stort problem. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att bli av med problemet.

Hon kan gå och sura för saker och ting, som vanligt folk inte blir sura över, i dagar..

Jag är 24 år och jag pluggar samma grej som min polare pluggar. Och en gång varannan vecka, så brukar jag sova över hos min kompis eftersom han bor en timme närmre skolan än vad jag gör.

Ibland kan jag sova över för att det är kul, som polare gör.. Inget konstigt..

Men när jag ringer henne och säger att jag tänker slagga hos min kompis den natten, så blir hon kort i telefonen och sur i flera dagar efteråt. Jag får en klump i magen och kan inte slappna av, i och med att jag vet att min tjej går runt hemma och är förbannad på mig.

Hon säger att hon inte är sur, men jag märker ju att hon e jättearg.

Jag tog upp detta med henne igår, men hon blev bara ännu surare och sa att hon inte alls blir sur..
Och jag vete fan vad ja ska ta mig till? det går inte att föra en diskussion på en vuxen nivå med henne.

Nyss, ville hon gå ut och gå. Hon och hennes mamma. Jag har lite plugg jag måste ta i tu med, så jag sa att jag inte ville gå ut och gå just nu. Då blev hon arg och slängde igen dörren och gick..
När hon kommer hem kommer hon vara sur hela kvällen, och kanske hela dagen imorrn.

Jag orkar snart inte längre.. Detta är bara 2 alternativ av allt hon blir sur över. Vem kan bli sur över om man sover över hos en polare ibland????????? Ofattbart.

Vad kan jag göra?
Citera
2014-02-01, 15:10
Medlem
Hon kanske känner att du inte prioriterar henne?
Citera
2014-02-01, 15:13
Bannlyst
Du ska til 14/2 köpe fin ask till järtans dagen en ask med fina skellejärtnan och ge till flikan och kanske en fina lite puss då blir det bra
Citera
2014-02-01, 15:15
Medlem
Paijters avatar
Lider med dig. Skitjobbigt beteende som jag upplevt från en av mina ex. Det gäller att ha satt ned foten redan från början, vilket jag misslyckades med det exet. Hon kunde sura för allt möjligt.

Att göra slut kanske är det bästa alternativet, för det verkar som att om inte du gör slut kommer hon ändå göra det. Det finns så många fler tjejer som inte beter sig som idioter.

Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Jag tog upp detta med henne igår, men hon blev bara ännu surare och sa att hon inte alls blir sur..
Och jag vete fan vad ja ska ta mig till? det går inte att föra en diskussion på en vuxen nivå med henne.
A och O i ett förhållande är kommunikation. Att inte kunna prata med sin flickvän gör det, iaf min värld, omöjligt att vara ihop med henne.
Senast redigerad av Paijter 2014-02-01 kl. 15:18.
Citera
2014-02-01, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowStrangler
Hon kanske känner att du inte prioriterar henne?
Jag är med henne varje dag. Jag prioriterar henne hela tiden.
Citera
2014-02-01, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Lider med dig. Skitjobbigt beteende som jag upplevt från en av mina ex. Det gäller att ha satt ned foten redan från början, vilket jag misslyckades med det exet. Hon kunde sura för allt möjligt.

Att göra slut kanske är det bästa alternativet, för det verkar som att om inte du gör slut kommer hon ändå göra det. Det finns så många fler tjejer som inte beter sig som idioter.

A och O i ett förhållande är kommunikation. Att inte kunna prata med sin flickvän gör det, iaf min värld, omöjligt att vara ihop med henne.
Jag tycker om henne i övrigt så jag vill inte göra slut. Men jag vet inte vad hon har fått detta betéendet från. Hon vägrar lyssna när jag säger att det är ett problem.

Om jag säger till henne så här: Varför blir du sur? Då blir hon ännu argare och säger att hon inte är sur.
Citera
2014-02-01, 15:20
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Jag tycker om henne i övrigt så jag vill inte göra slut. Men jag vet inte vad hon har fått detta betéendet från. Hon vägrar lyssna när jag säger att det är ett problem.

Om jag säger till henne så här: Varför blir du sur? Då blir hon ännu argare och säger att hon inte är sur.
Precis som mitt ex. Låt din tjej hitta en annan pojkvän som hon kan leva rövare med. Du kommer aldrig må bra med en sådan filur.

Du behöver en ny start med en ny tjej, och så fort du märker liknande beteende dampar du loss ordentligt. Du behöver bara göra det en gång om du gör det rejält.
Senast redigerad av Paijter 2014-02-01 kl. 15:24.
Citera
2014-02-01, 15:24
Medlem
Citat:
Jag är med henne varje dag. Jag prioriterar henne hela tiden.

Hon kanske inte upplever det så, därav att hon blir sur?

Skillnad på fysisk och emotionell närvaro...
Citera
2014-02-01, 15:28
Medlem
Grovedarks avatar
Låt henne vara sur. Vill hon agera som ett missnöjt litet barn är det väl upp till henne. Inget du kan göra åt. Hon får ta och förstå att du inte kan vara med henne 24/7.
Citera
2014-02-01, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowStrangler
Hon kanske inte upplever det så, därav att hon blir sur?

Skillnad på fysisk och emotionell närvaro...

Men när jag ringer och säger att jag ska sova borta. Så är hon kort och man hör ju från andra sidan jorden att hon e sur. Hon brukar alltid låta glad när man pratar med henne. Men inte när jag ringer och säger att jag ska sova hos min polare. Då är hon kort och sur. Finns inga undantag. Hon ÄR sur. Tro mig.
Har vart ihop med henne i 3 år. Jag vet när hon är sur.
Citera
2014-02-01, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Precis som mitt ex. Låt din tjej hitta en annan pojkvän som hon kan leva rövare med. Du kommer aldrig må bra med en sådan filur.

Du behöver en ny start med en ny tjej, och så fort du märker liknande beteende dampar du loss ordentligt. Du behöver bara göra det en gång om du gör det rejält.
Jag vill inte ha en annan tjej. Det är problemet
Citera
2014-02-01, 15:36
Medlem
McHammereds avatar
Usch, palla med energitjuvar. Hon håller dig bara tillbaka ju och verkar oförmögen att kunna prata ens.. sexet måste vara bra antar jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in