Citat:
Ursprungligen postat av
Kaspersky
Aha, men går det inte fixa nån print då?
Vadå print? Appen har ju rörliga figurer, vilken chaufför som helst kan ju se om man bara skulle ta en stillbild och ändra texten.
Citat:
Ursprungligen postat av
SPS
Jag har blivit nekad flera gånger nu sedan den senaste uppdateringen. Ett par gånger har jag dock blivit insläppt ändå. Enligt en andrahandsbekant till mig som arbetar som spärrvakt är det lätt att se om biljetten är fake eller inte nu mer. Ska försöka få vår gemensamma vän att ta reda på hur.
Tack för många sparade kronor hittills i alla fall!
Trams, det är omöjligt för ögat att se om biljetten är äkta eller falsk. SL har satt press på sina spärrvakter så de chansar och nekar förmodligen alla som ser "suspekta" ut. Finns människor som blivit nekade med riktiga biljetter så att "man skulle kunna se" är påhitt. Det finns inga hemliga koder och fejkbiljett generar biljetter som ser 100% korrekt ut. Men visst, får du fram något från din gemensamma bekant som tyder på annat (jag vill
INTE se det "topphemliga" dokumentet med information om vad som skett vid ändringen och vad de ska kolla efter, jag har redan sett det ett antal gånger i div. PM och appen (0.13) är uppdaterad till det nya utseendet) men har får du någon annan information så skicka gärna ett PM med ev. källa. ^_^