Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-03, 08:59
Medlem
Tunnelbanans avatar
Tja alla fuskåkare. Får inte sms appen att funka. Ingen fejk biljett genereras. Detta pgaatt jag har andorid kitkat. Ngn snäll som vill hjälpa mig med inställningarna. Snälla det ät AKUT.
Citera
2014-03-03, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnelbanan
Tja alla fuskåkare. Får inte sms appen att funka. Ingen fejk biljett genereras. Detta pgaatt jag har andorid kitkat. Ngn snäll som vill hjälpa mig med inställningarna. Snälla det ät AKUT.

Går inte att lösa om du inte har rootat med custom rom.
Citera
2014-03-03, 11:12
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Lyssna inte på människan ovanför.. Fungerar jättebra trots att du har kitkat, det har jag.
Du måste in i inställningar och tillåta appen att skriva sms, sen fungerar det
Citera
2014-03-03, 11:26
Medlem
Essylias avatar
Citat:

Ta och studera (FB) Fejkbiljett för Android, svaret på din fråga finns där.
Citera
2014-03-03, 14:01
Medlem
indo-waves avatar
Citat:

Du behöver ladda ner AppOps eller AppOps X
Citera
2014-03-03, 21:49
Medlem
treochenhalvs avatar
Jag kan inte ladda ner appen? Både jag och en vän har försökt, står bara "hämtning ej genomförd".
Kan hämta på datorn men vilken mapp skall jag lägga appen i om jag vill föra över den till telefonen?

Vi har två vanliga androidtelefoner.
Citera
2014-03-03, 21:52
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av treochenhalv
Jag kan inte ladda ner appen? Både jag och en vän har försökt, står bara "hämtning ej genomförd".
Kan hämta på datorn men vilken mapp skall jag lägga appen i om jag vill föra över den till telefonen?

Det är meningen att du ska ladda ner filen på datorn först och sedan överföra den till din telefon.
Men vart du ska lägga den har jag ingen aning om. Testa läs FAQ!
Citera
2014-03-03, 22:34
Medlem
Citat:

Lägg den tex i Downloads så att du vet var du ska hitta den när du ska installera.
Citera
2014-03-03, 23:46
Medlem
JohnRims avatar
Konstigt att ingen nämnt att det är ny version ute sedan igår, på github.

Nya features som auto-update och ljud/vibrering vid skapande av biljett.
Citera
2014-03-04, 00:21
Medlem
indo-waves avatar
Citat:

Om du mailar den til ldig själv och öppnar mailet i mobilen, så borde det gå att ladda ner.
Citera
2014-03-04, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim
Konstigt att ingen nämnt att det är ny version ute sedan igår, på github.

Nya features som auto-update och ljud/vibrering vid skapande av biljett.

Den är inte riktigt klar än, vi hittade några buggar i uppdateringsfunktionen som vi precis rättat. Borde finnas tillgänglig i morgon.
Senast redigerad av Olangu 2014-03-04 kl. 01:55.
Citera
2014-03-04, 02:25
Medlem
JamesBondages avatar
En ny funktion jag verkligen gillar är att det blir ett utgående sms. På min lur skapas en ny tråd för detta, men har för mig att det utgående borde finnas i samma tråd som fejkbiljetten (alltså att man ska kunna scrolla upp och kunna se "hab") Med andra ord skapas två separata trådar, en med fejkbiljetten och en med "hab"
Hur ser det ut för er andra? Någon som nyligen köpt en och kan se efter? Tar oftast bilen, men fan vad skönt att ha denna app som backup. Mycket bra jobb!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in