Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-26, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Kan ju ta och börja med det nästa gång istället för att ställa en fråga som besvarats hundratals gånger tidigare.

Tråden är 178 sidor lång, jag har inte tid att bläddra tillbaks och läsa massa onödiga inlägg för att tillslut hitta det jag letar efter.
Sedan hur jobbigt var det för dig att copy pastea en länk?
Citera
2014-03-26, 12:43
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyy
Tråden är 178 sidor lång, jag har inte tid att bläddra tillbaks och läsa massa onödiga inlägg för att tillslut hitta det jag letar efter.
Sedan hur jobbigt var det för dig att copy pastea en länk?

Poängen är att inlägget med FAQ ligger som inlägg #2...så jäkla svårt är det inte att titta första sidan i tråden och de senaste 5 sidorna, alternativt använda sökfunktionen/google.
Citera
2014-03-26, 12:52
Medlem
Citat:
Poängen är att inlägget med FAQ ligger som inlägg #2...så jäkla svårt är det inte att titta första sidan i tråden och de senaste 5 sidorna, alternativt använda sökfunktionen/google.

Jag kom hit från google.
Citera
2014-03-26, 13:22
Medlem
LindseyVonns avatar
Citat:
Um. Nope?
Okej har skickat igen. Fått det?
Citera
2014-03-26, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psyy
Jag kom hit från google.

LÄS - och ANVÄND! - länkarna i Essylias signatur, så slipper du krångla till det för dig själv ...
Citera
2014-03-26, 22:39
Medlem
SL har infört en SMS Skanner vid spärrarna på pendeltåget i Sundbyberg. Den nekade mig och jag hoppade över spärrarna framför ögonen på han
Citera
2014-03-27, 09:05
Medlem
500mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBeam
SL har infört en SMS Skanner vid spärrarna på pendeltåget i Sundbyberg. Den nekade mig och jag hoppade över spärrarna framför ögonen på han

Haha! Bra där! Deras miner är oslagbara.
Citera
2014-03-27, 10:08
Medlem
Jag använder denna länk för att ladda ner senaste releasen av fejkbiljett.

https://github.com/fejkbiljett/Fejkbiljett-Android

Är det rätt ställe att leta efter senaste releasen? Den filen under 'ladda ner' verkar ju inte vara senaste?
Citera
2014-03-27, 11:04
Medlem
WoDegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabturken

Är det rätt ställe att leta efter senaste releasen? Den filen under 'ladda ner' verkar ju inte vara senaste?
Senaste version av Fejkbiljett hittas alltid i användaren tillika utvecklaren Essylias signatur.
I senaste versionen av Fejkbiljett finns även funktionen att låta appen automatisk söka och meddela användaren om nya versioner samt att uppdatera appen.
Citera
2014-03-27, 11:25
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabturken

Det där är den gamla github-sidan och är inte längre aktuellt. Den senaste versionen hittar du i min signatur och appen kan nu automagiskt kolla efter nya versioner samt ladda ner dessa åt dig.
Citera
2014-03-27, 13:42
Medlem
Citat:
Det där är den gamla github-sidan och är inte längre aktuellt. Den senaste versionen hittar du i min signatur och appen kan nu automagiskt kolla efter nya versioner samt ladda ner dessa åt dig.

Tackar då har jag senaste releasen nu.
Citera
2014-03-27, 18:05
Medlem
Om man nu åker på en fejkbiljett och man ser att det kommer några kontrollanter på t-banan eller bussen så kan man väl raskt skicka iväg ett sms och få en riktig biljett innan de hinner kolla en?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in