Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 14:39
Medlem
Zluskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Haha din jävla idiot. Folkmord är sådant som judar sysslar med. Folkmordet som pågar i Europa på den vita populationen är direkt kopplat till Israel och jänkarnas styrning. Mandela var också duktig på folkmord nere i sydafika där tusentals vita boer fått sätta livet till.
Samma svammel som vanligt. JUDAR JUDAR JUDAR.
e:Största problemen som finns i världen är tack vare den vita mannen.
Senast redigerad av Zluske 2014-05-01 kl. 14:42.
2014-05-01, 14:40
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperAnonym665
Går inte att jämföra, då rent subjektivt så är min mor mer värd än pundaren då denne står mig nära.
Men då är du nasse, ju?
Göra skillnad på människor går ju inte, är aldrig ok i någon situation nånsin.
Kan ju inte bry dig mer om dina nära o kära än nån okänd i Långtbortistan fattar du väl fascistjävel ?
Värsta blut und boden ju.
Då vinner ju Hitler o vi får en ny förintelse till slut med din "objektiva" nazism, nassegris .
Skoj o sido

Intetsägande floskler, plattityder är vad "allas lika värde handlar om, orealistiskt och onaturligt sjukt.
Medlem
-Wasteland-s avatar
Nu har jag nog också fått bajs i öronen, men vad fan säger dom? "Vi vill ha - kexchoklad!".
Medlem
T.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperAnonym665
Läs tidigare kommentarer. Trollade sönder tråden. Drivit med båda parter. Ha en trevlig kväll.

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/...38/025/db0.jpg

Bra jobbat!
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Du verkar ha problem med bönder, blev du månne antastad av en bonde som liten ? Eller är du grinig för att du inte fick en EPA traktor av pappa när du fyllde 16 ?

Jag är väl ingen jävla byfåne, jag hade inte tagit emot en EPA-traktor om jag så fick betalt för det.
Och ja, att SvP inte består av någonting annat än bönder säger en hel del om er.
Hem till Luktby, Fulträsk eller vad fan ni nu kommer ifrån.
2014-05-01, 14:41
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Nu har jag nog också fått bajs i öronen, men vad fan säger dom? "Vi vill ha - kexchoklad!".

Tog lång tid innan jag hörde, men det är "EU-stat, nej så klart"
2014-05-01, 14:41
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Ja? Att vägen blockeras är en förlust. Det visar att nazisterna inte accepteras och de lyckas inte utföra sitt mål, dvs att ta sig från punkt A till B. Istället kommer de lite mer än halvvägs och får gå tillbaka. Detta försöker Straybullet få att bli en seger, när det de facto är en förlust. Om det bara handlade om att synas mest hade de ju kunnat stå stilla på samma plats länge. Att ta sig från A till B är viktigare än den totala marschlängden. Den här typen av sanningsvridningar brukar nynazister och annat pack anse vara väldigt judiskt, så följdfrågan blir om Straybullet har lite judeblod i ådrorna.

Förstår du nu?

Det är polisen som blir förnedrade av AFA, inte SvP. Det är inte SvPs uppgift att hålla marschvägen fri från sabotörer och huliganer. Varje gång AFA vinner över polisen sporras de att vara ännu mer offensiva vilket på sikt kommer att leda till att polisen måste konfrontera dem hårt som i Göteborg 2001 eller helt lämna gatan åt dem.

Ju mer oväsen och ju längre tid SvP spenderar på Jönköpings gator, desto mer exponering får de, vilket är positivt även om det är jobbigt att gå runt med flaggor och sköldar. Killen från Jönköpingsposten beklagade i direktsändning att de inte kunde skita i att rapportera om SvP eftersom AFAs mobilisering mot dem och polisinsatsen i samband med det gjorde det omöjligt. Alla snackar om SvPs demonstration - vilket är en stor marknadsföringsframgång.
2014-05-01, 14:42
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
Spännande. Då tycker vi ändå likadant, du och jag. I min värld är min familj mest värdefull, därefter följer alla andra. Du och jag är betydligt närmare besläktade än vad du och en slumpmässig somalier är, även om du kanske är kompis med en HELSCHYSST somaliekorv så förhindrar inte det faktum att 40 miljoner somalier här kommer kännas jobbigt för dig (hur snäll och godhjärtad du än vill vara). Det är inte individnivå vi talar om.

Om jag ska vara seriös för en gångs skull.

Japp, familjen är viktigare än en helt okänd människa. Har inget emot invandrare, men då ska de även lyfta ett finger för samhället också. De som kommer hit enbart för att lyfta bidrag och förstör samhället ska åka hem igen. Dock ska invandrare som sköter sig även fortsätta göra så. Annars är jag inte så mycket för mångkultur, leder mest till våld och oroligheter. Om man nu vill vara en människorättskämpe så ska man satsa pengarna utomlands istället och hjälpa tusentals fler än att placera personer i förorter och låter dessa lyfta bidrag större delen av sina liv.

Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Tjockisar definerar sig ALLTID som "riktiga män".
Så du är nog en knubbis

Ja, jag är lite asfet dock. Väger närmare 100kg.
2014-05-01, 14:43
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Han tog tillbaka fanan som någon mongo stal från honom. Det är inga konstigheter utan moraliskt rätt och riktigt på alla tänkbara sätt. Jag förstår att det är lite jobbigt för dig att detta var det värsta nationalisterna gjorde samtidigt som dina polare i skitvänstern greps med stora knivar, narkotikapåverkade och höll på att välta skyltar, när de inte kastade färgbomber och flaskor på polis och journalister. Men det är inte vårt fel.
Jepp, det täcks av det här skulle jag tro;
sv.wikipedia.org/wiki/Var_mans_rätt
2014-05-01, 14:44
Medlem
Draup.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Det har också kommit in ett fyrtiotal beställningar av valsedlar, och detta är medan demon fortfarande pågår! Succé!

Upplyftande att höra Dan. Följer med stort intresse vad som händer i JKPG. Är Magnus på plats?
2014-05-01, 14:45
Medlem
SilentVictorys avatar
Talen sänds på nordfront nu.

https://www.nordfront.se/folj-svensk...ation-live.smr
2014-05-01, 14:45
Medlem
Talen live:

http://bambuser.com/channel/Motstandsmedia

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto