Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-06, 03:59
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Du r inte tvungen att kolla p skiten. Lyckligtvis bor vi inte i Kina. Personligen finner jag programserien verraskande bra hittills, och det r just det du hate:ar p som jag finner otroligt intressant. Du kanske helt enkelt r fr korkad fr att se programmet ur fler aspekter?

Jag kan inte annat n hlla med, jag hade velat se tittarsiffror tv + web, misstnker att en hyfsad del vljer att glo p ntet, deras torrentar brukar ligga p 3-400 leachers efter 24 timmar vilket r ganska mycket fr ett svenskt tv program.
Senast redigerad av Korvmacka 2014-05-06 kl. 04:02.
Citera
2014-05-06, 09:05
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmacka
Jag kan inte annat n hlla med, jag hade velat se tittarsiffror tv + web, misstnker att en hyfsad del vljer att glo p ntet, deras torrentar brukar ligga p 3-400 leachers efter 24 timmar vilket r ganska mycket fr ett svenskt tv program.

Sidan 12: http://mms.se/wp-content/uploads/_do...rt%20-1403.pdf
Citera
2014-05-06, 09:10
Medlem
kajakhyvlarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmacka

Inte fr att jag har sett det ngon gng, snarare 3-30 leechers, men du har kanske rtt.

Ltt underhllning kan man vl sga att det r, men srskilt bra? njaa.. Tiden har sprungit ifrn F&F och deras program knns vldigt daterade vid det hr laget. Tv har utvecklats men det har inte F&F, deras produktioner idag ser likadana ut som de gjorde nr de brjade en gng i tiden..
Citera
2014-05-06, 09:26
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajakhyvlarn
Inte fr att jag har sett det ngon gng, snarare 3-30 leechers, men du har kanske rtt.

Ltt underhllning kan man vl sga att det r, men srskilt bra? njaa.. Tiden har sprungit ifrn F&F och deras program knns vldigt daterade vid det hr laget. Tv har utvecklats men det har inte F&F, deras produktioner idag ser likadana ut som de gjorde nr de brjade en gng i tiden..

Det r ju det man som tittare vill hitta tillbaka till. "Att vi sjlva under tiden blivit ngra r ldre tnkte vi nog inte p." *) Filip snuddade ju vid detta i grdagens avsnitt. Om det var sjlvinsikt eller ironi r ju svrt att veta.

Men jag gillar LaBamba och jag gillar USA. Dock trivs jag mer med F&F utanfr Staterna, typ "Grattis Vrlden".

*) Ngorlunda citerat frn F&Fs bok "Tv ntkrm och en moviebox" dr dom diskuterar hur nystartade Zick Zack fll platt och inte kunde leva upp till Razzel-nivn, trots likvrdigt innehll och programledare.
Citera
2014-05-06, 11:03
Medlem
goelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Frresten varfr har FF snt hat mot petter?
Det knns ngot framtvingat. Ngon som de har hakat upp sig p med mening fr att gra La Bamba lite roligare. Det r ju frbannat kul faktiskt.
Finns det ngon annan anledning r det vl den att de har varit ute och rest s mycket och sett s mycket mer skit n vad en ltsas-getto-rappare ifrn Sverige kan ha gjort och tycker drfr att han r mindre "kta" n dem de har mtt p sina resor. Vild chansning.
Citera
2014-05-06, 11:11
Medlem
tuffkatts avatar
Bill, vilken fantastisk mnniska. Fan vad man knde fr honom, han kndes s ensam men samtidigt s dmjuk.
Citera
2014-05-06, 11:43
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Bill, vilken fantastisk mnniska. Fan vad man knde fr honom, han kndes s ensam men samtidigt s dmjuk.

Absolut, riktigt berrd. Bde F&F rent privat och produktionsbolaget har ju mjlighet att gra ngot mer fr honom, jag hoppas dom tog den.

Roligt att dom fortstter basha Petter iaf
Senast redigerad av -silent- 2014-05-06 kl. 11:46.
Citera
2014-05-06, 16:07
Bannlyst
Ngon speciell anledning till att dom dissar fjanten Petter hela tiden?
Citera
2014-05-06, 16:39
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Ngon speciell anledning till att dom dissar fjanten Petter hela tiden?
Det r vl fr att Petter 'R' hiphop och gatusmart i Sverige och spinner fortfarande p det nr han sjlva verket r en tnt som sitter i radio megapol och spelar 'en tung jvla lt' och sger lite tufft Men kan du hlla kften t damfrisrskan Anders Timell, och nr man ser vad han har p sig s str han i tighta cykelbyxor, en tsmitande Bianchi-trja och cykelkeps som en jvla mupp. Men hiohopmyten vill han glida p
Det r vl det dom tycker r roligt, 'tunga lite farliga' Petter kontra det riktigt tunga.
Citera
2014-05-06, 17:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
verdriver du inte lite nu? Ngot r vl lite snett om man p 40 r inte lyckats med annat n att leva p sina, en gng, stora armar? Han verkar haft en stroke och kanske spade han sin fru och barn en gng i tiden och r drfr ensam.

Jag tycker att avsnittet var ett av de smsta hittills, men det duger bra som underhllning p "play" efter jobbet
Citera
2014-05-06, 17:34
Medlem
Bill Pettis, vilken personlighet! dmjuk till den milda grad.
Citera
2014-05-06, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
verdriver du inte lite nu? Ngot r vl lite snett om man p 40 r inte lyckats med annat n att leva p sina, en gng, stora armar? Han verkar haft en stroke och kanske spade han sin fru och barn en gng i tiden och r drfr ensam.

Jag tycker att avsnittet var ett av de smsta hittills, men det duger bra som underhllning p "play" efter jobbet

Grejen r att Bill r svart, utan ett fett Hollywoodkontrakt s r man som svart idrottare krd i USA, finns extremt mnga exempel p detta.
Arnold kte med p en rkmatta i och med att han r vit, men Bill som kmpade samtidigt i samma tvlingar som Arnold hade inte en chans att hvda sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in