2014-06-05, 00:15
Medlem
Grovsnusns avatar
Här har vi en video där en person som invandrat från Bosnien talar om Sveriges invandringspolitik. Han berättar vad rasism är idag, skillnaden på "blattar" och invandrare, hans historia om hur han kom till Sverige, att alla människor inte är lika värda, utvisningar, varför SD har gått framåt, PK-politiker och varför det är viktigt att ifråga sätta vad rasism är.

Så vad tycker ni om videon? Har han rätt i det han säger eller är det bara trams?

https://www.youtube.com/watch?v=wEW-nAWZ0zo

Jag håller med honom helt. Jag röstar på SD för att inga andra partier ser problemen med massinvandringen vi har i Sverige idag så det gör så att SD blir det enda partiet att rösta på. Visst, de kanske är rasister, homofober osv men att rösta på SD är det enda sättet att säga emot all politisk korrekthet som vi har i Sverige idag, vilket även han tycker.
Senast redigerad av Grovsnusn 2014-06-05 kl. 00:56.
Citera
2014-06-05, 00:50
Medlem
DENNISRITCHIEs avatar
Han har helt rätt! Mycket kloka ord.
Citera
2014-06-05, 00:50
Medlem
Tänkte precis skapa en tråd om detta. Helt underbart.
Citera
2014-06-05, 00:57
Medlem
Ghostdesperas avatar
Bland det bästa jag har sett. Jag vill bara kyssa blatten.
Citera
2014-06-05, 01:11
Medlem
Mycket underhållande och allt han säger är ju så sant och klockrent. Tror detta klipp kommer få stor spridning. Ja om den inte blir kallad rasistisk och tas bort från tuben såklart. Kan tänka mig att många som vill dölja denna sanning gör allt för att stoppa spridningen.
Citera
2014-06-05, 01:38
Medlem
Han säger väldigt många bra saker som jag håller med om när det gäller invandring, flyktingar, kriminalitet, sverigedemokraterna, rasism, allas lika värde, anti-rasism, politik, politisk korrekthet, mesiga svenskar och annat. Har gillat och delat hans video. Undrar vilket parti han röstar på. Han sa att han hatar och gillar vissa delar av SD. Trots att han är från Bosnien tycker jag han är väldigt svensk. Klär sig dock väldigt fult :P Man vet att det har gått dåligt när tom invandrare kritiserar den dåliga invandringspolitiken.

Antar att Robert Aschberg kommer besöka honom inför nästa säsong av Trolljägarna. Killen kommer ju lätt köra över Robert. Robert ger sig bara på ynkliga troll som kissar på sig av skräck när den storvuxna Robert med sin starka röst konfronterar dom.
Citera
2014-06-05, 01:53
Han har många vettiga argument och var intressant att lyssna på, så pass att jag orkade mig igenom hela. Dock så kommer hans argument aldrig kunna nå ut till de som är "PK" pga hans språkbruk, om de invandrare han hatar. Osv.

Ni får tycka det är hur mesigt/PK som helst att säga så, men poängen är väl ändå att nå ut till folk som i nuläget inte instämmer i allt...? Om man vill se en förändring hos folk.

Synd, då han har vettiga argument och är duktig på att snacka för sig. Som jag annars tror hade kunnat få fler att tänka till till om han hade dämpat sig lite. Alltså LITE, när det gäller vissa delar bara, gillar hans "kaxiga" argumentering. Nu blir det nog dock tyvärr bara mer ryggdunkningar hos redan likasinnade med samma uppfattning, och även vissa som håller med honom kommer nog tveka om att dela den offentligt pga detta. Tror jag, tyvärr.
Senast redigerad av sjelvefan 2014-06-05 kl. 01:58.
Citera
2014-06-05, 02:30
Medlem
hansl77s avatar
Karln är ju vit. Han är också jugge och slav och har lite menablod i sig. Dessutom har hans hemland gått i upplösning pga mångkultur och NWO. Detta sammantaget gör att han uttrycker sig som han gör.
Sverige går mot att bli allt mer tribaliserat. Vi ser det dagligen.
Citera
2014-06-05, 03:33
Medlem
Han har för mycket stake. Han klagar på ghettokulturen men klär sig själv som en psytrancetomte och stirrar med ögonen som "eseee dont u know im locoo???" (citerat från cypress hill insane in the membrane, klasdisk gangsterrap)

Han har rätt i det han säger, men det kommer mao inte leda till ngt bättre.
Citera
2014-06-05, 06:29
Medlem
plusforwards avatar
Han sa en del vettiga saker men uttrycker sig lite oseriöst emellanåt. Sen att han ser ut som fan förbättrar det inte heller..
Citera
2014-06-05, 08:46
Bannlyst
Jag förstår inte riktigt hur man kan säga att man hatar rasism och att det är avskyvärt samtidigt som man benämner folk som "neger", "sandneger" osv. Han har rätt i att "negerboll" inte är världens farligaste grej och säga, men han använder rasistiskt nedsättande ord i sin monolog medan han påstår sig vara emot rasism.

Annars är det en bra video. Känner igen mig i mycket av det han säger.
Senast redigerad av URBANARTS89 2014-06-05 kl. 08:49.
Citera
2014-06-05, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Jag förstår inte riktigt hur man kan säga att man hatar rasism och att det är avskyvärt samtidigt som man benämner folk som "neger", "sandneger" osv. Han har rätt i att "negerboll" inte är världens farligaste grej och säga, men han använder rasistiskt nedsättande ord i sin monolog medan han påstår sig vara emot rasism.

Annars är det en bra video. Känner igen mig i mycket av det han säger.

Med den logiken så är Chris Rock också rasist med tanke på hur han använder "nigger" då han skämtar om svarta...eller?

*Chris Rock ska det vara...fan tänkte på fel person där*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in