2014-09-08, 17:28
Medlem
svallerbyttans avatar
Tur man inte betalade fr detta spel. Nr Sims 3 kom s tankade jag det frst och betalade sedan fr det eftersom det var bra. Men 4:an kommer de inte f ett re fr av mig.
Citera
2014-09-08, 17:30
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Tur man inte betalade fr detta spel. Nr Sims 3 kom s tankade jag det frst och betalade sedan fr det eftersom det var bra. Men 4:an kommer de inte f ett re fr av mig.

Trean var ju typ lika tomt nr det kom.
Citera
2014-09-08, 17:34
Medlem
Fanta123s avatar
Ngon hr som har lst problemet med krash nr man anvnder kartan/loading screenen?

Uppdaterat allt som finns, men funkar fortfarande inte.
Citera
2014-09-08, 17:48
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanta123
Ngon hr som har lst problemet med krash nr man anvnder kartan/loading screenen?

Uppdaterat allt som finns, men funkar fortfarande inte.

Har du testat att inaktivera antivirusprogrammet? Fr mig plockades cracket bort nr jag krde spelet s att allt crachade.
Citera
2014-09-08, 17:51
Medlem
Fanta123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Har du testat att inaktivera antivirusprogrammet? Fr mig plockades cracket bort nr jag krde spelet s att allt crachade.

Sjlvklart, exkluderat .dll filen ocks, s det r inga problem med det. Och alla olika crack-updates har inte heller hjlpt. Har raderat alla filer man ska och dpa om efter varje update, funkar inte. Man tappar lusten nr man mste spara varje gng man ska resa runt och spelet kommer att krasha med 70%
Citera
2014-09-08, 18:09
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Trean var ju typ lika tomt nr det kom.

Undrar hur mycket som kommer komma gratis och vad som kommer komma fr betalning. Vissa grundlggande saker tycker jag behver patchas in omedelbart medan andra kan vara moneygrabbingmaterial. terstr att se, jag ser inte spelet som en frdig produkt n i alla fall.
Citera
2014-09-08, 22:38
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Undrar hur mycket som kommer komma gratis och vad som kommer komma fr betalning. Vissa grundlggande saker tycker jag behver patchas in omedelbart medan andra kan vara moneygrabbingmaterial. terstr att se, jag ser inte spelet som en frdig produkt n i alla fall.

Rkna med att allt kostar pengar....det r EA vi pratar om.

Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
Ngot fungerande crack n??

Nja, halvt...
Citera
2014-09-08, 22:57
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Rkna med att allt kostar pengar....det r EA vi pratar om.
Dags att slppa nidbilden av EA lite dock, tror knappast de rippar folk och tvingar dem kpa fundamentala saker som mer utrymme och tjnster som brandkr, polis och hushllerska...
Citera
2014-09-08, 23:12
Medlem
Bruce_Lees avatar
Jag har spelat 17 timmar och har redan trttnat.
Knner nu i efterhand att jag aldrig skulle kpt spelet direkt utan vntat p tminstone en expansion fr det finns s f saker att gra. Dremot ser jag riktig potential och tror att jag nd kommer ha massa speltimmar framfr mig men de fr fan komma med lite dlc nu fr det r s bara segt.

Jag lskade att flja med mina simmar p jobbet som man kunde gra senare i trean och tog tyvrr det fr givet att man kunde gra det direkt i fyran.

Dremot tycker jag att det r vldigt mycket smidigare och r inte alls lika segt som trean var vilket jag hade enorma problem med fastn min dator r ny och ska klara av det utan ngra problem. Fast kan det bero p att jag har installerat alla expansioner och borde man i s fall kunna lsa det p ngot stt? Om man kan det gr jag nog tillbaka till trean ett tag allts.
Citera
2014-09-09, 01:05
Medlem
Ngon som byggde mycket i 2an och 3an som har en bra jmfrelse?
Citera
2014-09-09, 01:16
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Dags att slppa nidbilden av EA lite dock, tror knappast de rippar folk och tvingar dem kpa fundamentala saker som mer utrymme och tjnster som brandkr, polis och hushllerska...

Jod, det kommer skert komma i en expansion.
Citera
2014-09-09, 03:22
Medlem
kerv...s avatar
Har precis kpt the sims 4 och undrar om ngon vet om man kan kasta ut barnen nr dom blivit vuxna som i trean allts att dom bara blir npc i vrlden istllet fr att flytta dom till en tomt.. Knns ondigt att slsa tomter hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in