2014-09-09, 11:27
Medlem
batiktrojas avatar
r det ngon som har ftt "jag har blivit drogad"-moodet? Mannen i familjen gjorde en bedvande handskakning p frugan, och nu har hon gtt runt och knt sig drogad i flera dagar.

Nr fan slpper det?
Citera
2014-09-09, 14:31
Medlem
htdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Dags att slppa nidbilden av EA lite dock, tror knappast de rippar folk och tvingar dem kpa fundamentala saker som mer utrymme och tjnster som brandkr, polis och hushllerska...

Varfr skulle de slppa sdant gratis nr de kan tjna pengar p det?
Citera
2014-09-09, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htdg

Till exempel spiraltrappor slppte dom som en patch till Sims 3. Allts inte i en expansion, ven om de lika grna hade kunnat gra det. Samma med kroppshr och fontner. Finns skert mer..

http://www.reddit.com/r/thesims/comm...patched_a_lot/
Senast redigerad av Aislin 2014-09-09 kl. 16:12.
Citera
2014-09-09, 16:11
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htdg

Fr att ven EA vet var vissa grnser gr och de r inte idioter? Vill man vara ett cyniskt rvhl s fr man vl vara det, men det betyder inte att det r s.
Citera
2014-09-09, 17:28
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Jod, det kommer skert komma i en expansion.

huh? Hushllerska finns ju redan, kunde iallafall bestlla en stdkrring i morse.
Citera
2014-09-09, 17:29
Medlem
trenazolams avatar
hoppas grafiken r hpnadsvckande
Citera
2014-09-09, 21:46
Medlem
apocalyptos avatar
Har lite funderingar p detta spel, jag vill betala fr de spel jag verkligen tycker om. Jag vill betala fr The sims 4. Men jag tycker det r p TOK fr lite innehll fr att jag ska betala fullpris fr det. Gr det att piratkopiera expansioner vid senare tillflle om jag kper grundspelet legalt? Fr jag tycker att det krvs minst 1 expansion fr att det ska vara vrt fullpris.
Citera
2014-09-09, 22:46
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apocalypto
Har lite funderingar p detta spel, jag vill betala fr de spel jag verkligen tycker om. Jag vill betala fr The sims 4. Men jag tycker det r p TOK fr lite innehll fr att jag ska betala fullpris fr det. Gr det att piratkopiera expansioner vid senare tillflle om jag kper grundspelet legalt? Fr jag tycker att det krvs minst 1 expansion fr att det ska vara vrt fullpris.

Brukar inte vara ngra problem oftast. Men r ju omjligt att svara p.
Citera
2014-09-10, 08:37
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Trean var ju typ lika tomt nr det kom.

Eller hur, och drtill gjorde trean allt betydligt smre. Var man villig att punga ut fr det nr det kom har jag noll frstelse fr att man inte gr samma sak med Sims 4. Men men!
Citera
2014-09-10, 14:21
Medlem
Kyotos avatar
Hur fan roterar man en trappa? Gr inte placera den dr jag vill fr den vgrar vrida p sig.

Edit: ahh okej, nu fattar jag. Man klickar med vnsterklick och bara drar musen.
Senast redigerad av Kyoto 2014-09-10 kl. 14:32.
Citera
2014-09-12, 21:42
Medlem
ngon som vet hur man kan f en sim (tex en ungdom som ska starta ett eget liv) att flytta hemifrn p ngot annat stt n dela upp hushll (d man mste flytta dom andra till ett annat hushll\ut ur vrlden?

har hnt ngra gnger att jag kunnat flytta mig runt genom att hlla ner vnster musknapp och dra, istllet fr att klicka flera ggr med hger.. men fr inte till det nu, ngon som vet hur man gr?:-)
Citera
2014-09-13, 15:59
Medlem
Sameshs avatar
EA verkar bli mer svinaktiga fr varje r som gr, frst The Sims 4 och nu kommer dr rapporter (kan lsa p GR) om vilket totalfiasko NHL 15 r dr EA har tmt spelet totalt nstan fr att anvnda mikrotransaktioner istllet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in