Jag såg att dem släpper nu säsongerna på Dvd.. De lär väl komma en superbox sen med allihopa?? =).. Jag funderar på köpa den sen, man kan plöja igenom den på landet eller någonstans, då "internet inte fungerar ....
Alltså. Varför har alla stalkers ett enskilt rum som de kan tillägna till sitt stalking-offer och klistra upp bisarrt stora bilder på dessa? Och de får ALLTID tag på pressbilder på deras offer. Oavsett. Ligger de i någon speciell bostadskö som jag borde veta om...?
Och låt oss inte tala för hur alla rasister har rakade huvuden, sjunger rasistsånger, men tycker att det är okej att Felix har långt hår och bara knuffar stackars Bella till marken. HOTFULLA. Men inte speciellt effektiva. Förutom mot ariska tjejen Elin.
Luciadagen till ära har jag kollat på avsnittet där Joker fått reda på att skorpionen Håkan är borta och sjunger sig igenom samtalet till melodin av "Natten går tunga fjät". Undrar hur många omtagningar de fick göra, kan tänka mig att folk skrattade mycket.
Jag själv var besatt av serien då det begav sig men
Ska man kika på den igen verkligen ? Kanske blir besviken på hur dålig den är?
Har ni andra kikat igenom alla avsnitt på senare år?
Jag själv var besatt av serien då det begav sig men
Ska man kika på den igen verkligen ? Kanske blir besviken på hur dålig den är?
Har ni andra kikat igenom alla avsnitt på senare år?
Har kollat om den säkert 3-4 gånger. Visst är serien ganska dålig men den bärs upp av den nostalgiaska faktorn, specilellt om du var besatt av den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!