Flashback bygger pepparkakshus!
2015-06-05, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evertdrevert
Jag köpte Maxatin. Kostade nästan 700.
Hoppades verkligen på effekten. Tänkte att normal 10-sekunders orgasm skulle bli 30-60 sekunder enligt
reklamen. Samt att det skulle blivit STORT SPRUT.
Och vad händer?
Jag har käkat dessa tabletter i fyra veckor. Laddat genom att inte knulla eller runka sista veckan.
INGENTING! Samma sprut som vanligt..
Tråkigt att höra, men jag är inte förvånad över att Maxatin är en bluff! Dom utlovar "Öka ejakulationsvolym med 500%", fan komiskt ju...tack för din delning

Har fortsatt med "Meer Sperma" och jag är ganska nöjd, färgen har blivit riktigt sjysst vit och mera trögflytande, liten ökning med mängden kuksås så där ungefär 1 tsk.
Citera
2015-06-11, 18:59
Medlem
Tjena!

Oxå sugen på att öka laddningen då min tjej älskar sperma

Har inte speciellt dåligt nu men...

Hittar inte några shoppar som säljer de olika ni tipsar om. Kan ni posta här eller via PM så är jag tacksam.

Intressant är ju Meer Sperma, Cum Plus och de andra men är även nyfiken på Clomid...

Tackar i förväg
Citera
2015-06-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmperla
Har fortsatt med "Meer Sperma" och jag är ganska nöjd, färgen har blivit riktigt sjysst vit och mera trögflytande, liten ökning med mängden kuksås så där ungefär 1 tsk.
Enligt wikipedia är en normal sats 3 ml
http://sv.wikipedia.org/wiki/Spermakvalitet

En tesked är 5 ml.

Slutsats: Eftersom du anser att en ökning med en tesked är liten, så måste du var en riktig storsprutare från början.
Skulle själv bli överlycklig över en sådan ökning!

Har du försökt mäta?

Det borde väl gå bra att spruta på en tallrik eller liknande och få över det i något form av mätglas.
Gärna samla 10 satser för att få ett bra medelvärde
Citera
2015-06-12, 14:26
Bannlyst
För sperma lovers, dom som har ett bra urval med inrikes postförskott mer sperma produkter är madidus.se. Har fått bra resultat med Cum plus och meer sperma. Lyckades med en präktig facial på en eskort som var ingen lek. Hon tycktes vara lite smått imponerad över satsen.
Citera
2015-06-12, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordinaryman
För sperma lovers, dom som har ett bra urval med inrikes postförskott mer sperma produkter är madidus.se. Har fått bra resultat med Cum plus och meer sperma. Lyckades med en präktig facial på en eskort som var ingen lek. Hon tycktes vara lite smått imponerad över satsen.
Tack för tips! Kanske man får dubbelt sprut om man käkar båda
Citera
2015-06-12, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evertdrevert
Tack för tips! Kanske man får dubbelt sprut om man käkar båda
Nej det har jag svårt att tro. Har bara tagit dom var för sig, men nu blev jag sugen på att testa 2 sperma boosters samtidigt, kanske kan producera ännu mera het ljuvlig sås!
Citera
2015-06-21, 20:00
Medlem
runka inte på 1 månad, knulla i 2 timmar sedan kommer du
Citera
2015-06-28, 00:17
Medlem
Det går inte riktigt att lagra upp sperma genom att sluta runka i någon månad...
Om man runkar finns det en anledning för kroppen att producera mer sperma, slutar man upphör även produktionen. Runka någon gång i veckan istället för 10x om dagen så bibehåller man produktionen - samtidigt som man tar dessa produkter för att maximera ökningen av produktion.
Citera
2015-06-29, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordinaryman
Har fått bra resultat med Cum plus och meer sperma.
Hade nästan gett upp efter mitt misslyckade försök med Maxatin. Men beställde Cum Plus på fyllan, och nu tycker jag faktiskt att det blir mer sperma och en ganska juste vitare färg och fin konsistens. Känner mig ovanligt kåt också, men det kanske är det fina vädret.

Ska försöka att inte runka på några dar för att få en monstersats.
Citera
2015-06-29, 10:28
Medlem
2-faces avatar
Så hur är det nu då? Hur länge måste ma. Ta 2 tabletter om dan för att märka effekt? Måste man ständigt äter dem eller kan man ta några dagar innan man vill spruta stort?
Citera
2015-06-29, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2-face
Så hur är det nu då? Hur länge måste ma. Ta 2 tabletter om dan för att märka effekt? Måste man ständigt äter dem eller kan man ta några dagar innan man vill spruta stort?
Skulle tippa på att man måste äta kontinuerligt. Det tar nog minst en vecka innan det blir någon effekt
Citera
2015-06-29, 14:43
Bannlyst
Varför är det viktigt att få mer sperma om ändå orgasmen blir densamma?
För själva orgasmen förlängs väl inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in