Citat:
Ursprungligen postat av
evertdrevert
Ett normalsprut är en tesked = 5 ml. En matsked är 15 ml. Så du har 3 ggr normalsprutet. Men har du verkligen mätt?
Allt beror på hur ofta jag har sex. Har jag sex när jag kommer hem från jobbet runt 16.00 då sprutar jag mycket. Blir det sex igen runt 22.00 samma dag så sprutar jag mindre.
Har jag sex först på kvällen runt 22.00 så sprutar jag mycket.
Första sexet för dagen (alltid) då såsar jag en sån här full
http://www.westmans.se/wp-content/uploads/15052.jpg
På något konstigt vis eller jag vet inte, men jag sprutar alltid mycket på morgonen runt 7-9 om jag bara knullat på eftermiddagen dagen innan. Kan få iväg mycket sperma. När jag knullar så kommer det aldrig mycket sperma, alltså i mängd.. Allt kanske, eller 90% försvinner säkert in i livmodern. Det är små mängder kvar i själva "fittan"
Har sagt det till min sambon - "Var försvinner all sås? För så lite kan jag inte spruta?!"
Edit: Jag bor inte i Sverige och kör som sagt Zink och Folsyra nu på morgonen (tom mage), då sambon och jag planerar kids och då vill man gärna spruta hela fittan full med sperma. Kanske ska kombinera detta med något för jag skulle vilja känna ett större tryck ur kanonen när det vita guldet kommer.