Citat:
Ursprungligen postat av
Ruggedo
Du verkar inte kunna hålla isär personer i tråden. Jag har ingen alternativ GM. Jag hävdar att DNA pekar på NB så han är fm GM. .Det finns dock inget som tyder på på att han är en sexualsadist Cirkelresonemanget som gäller är att Lisa hittades som hon gjorde. Detta kan tydligen bara förklaras med att det är ett sexualsadistiskt mord. Jag hävdar att det inte finns något som framkommit om NB att han skulle ha sexualsadistiska tendenser. Då hävdar ÅK-kramarna att morde bevisar det. Så håller man på med sitt cirkelresonemanfg istället för att diskutera vad som egentligen har hänt.
.. och vi andra skakar i huvudet åt ditt resonemang.
Sexualsadism per definition är en parafili där offret frihetsberövas och torteras. Allt detta handlar om dominans, att utöva grymt våld. Att binda, tejpa,strypa är vanliga fenomen i sammanhanget. De brukar ha en förkärlek för tejp, att förbinda mun på offret. Hon är naken och det finns dårar som iakttar när offret dör utan penetrering.
Det handlar om att plåga och förnedra - ett helvetets djävla äckel som njuter av detta sexuellt.
.. och vad fan anser du att NB sysslade med?