Varför loggas man alltid ut när man skrivit ett inägg?
Varje gång jag skriver inlägg kommer sidan upp där det står jag skall logga in.
Vad fan har hänt med forumet,??
Jävla massa buggar numera
Varför loggas man alltid ut när man skrivit ett inägg?
Varje gång jag skriver inlägg kommer sidan upp där det står jag skall logga in.
Vad fan har hänt med forumet,??
Jävla massa buggar numera
Det där är ett problem med din webbläsare och hur den cachar, inte ett fel på forumet.
Det har inte hänt mig. Har du ställt in så att du måste logga in varje gång du besöker Flashback, alltså inte bockat i Kom ihåg mig? Kanske att det inte skulle bli så om du bockar i Kom ihåg mig när du loggar in.
Tråd jag skrev i redan 2011 bumpades och visades i listan över prenumerationer, skrev ett inlägg och då försvann prenumerationen, när jag gick in i tråden och manuellt la till en prenumeration ökade antalet trådar jag prenumererar på med 1, har ställt in att prenumeration ska läggas till när jag skriver nytt ämne eller svarar i befintlig tråd.
Det här är ett gammalt problem som aldrig verkar fixas...
Problemet finns kvar, svarade precis i en 2år gammal tråd och vips försvann prenumerationen.
Förklaringen i båda fallen är att jag i efterhand har "kapat" inlägg nummer två för att lägga in lite citat. Det ursprungliga nummer två blev då nummer tre, och så vidare. Då kan det se sådär konstigt ut.
Edit: glömde ju att skriva att alla moderatorer kan göra så. Det blev lite väl mycket betoning på "jag" i första stycket.
Senast redigerad av blomvattnare 2016-03-05 kl. 16:41.
Någon annan som har problem med att ignoreralistan inte fungerar? Jag har i säkert 6 månaders tid haft användaren KonungHonung på min lista i förhoppning om att slippa läsa om medborgarlön i varje tråd jag besöker.
Lik förbannat så visas användarens inlägg och jag blir grovt analfistad med oönskade one-liners om medborgarlön i varenda tråd jag besöker.
Någon annan som har problem med att ignoreralistan inte fungerar? Jag har i säkert 6 månaders tid haft användaren KonungHonung på min lista i förhoppning om att slippa läsa om medborgarlön i varje tråd jag besöker.
Lik förbannat så visas användarens inlägg och jag blir grovt analfistad med oönskade one-liners om medborgarlön i varenda tråd jag besöker.
Trots att jag klickar i en drös trådar så markeras ingen efter runt kl 14 som läst. Vet att det kan bli någon fördröjning ibland men nu handlar det om åtskilliga timmar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!