Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-21, 16:55
Medlem
karatekung90s avatar
Varför loggas man alltid ut när man skrivit ett inägg?
Varje gång jag skriver inlägg kommer sidan upp där det står jag skall logga in.
Vad fan har hänt med forumet,??
Jävla massa buggar numera
Citera
2016-02-21, 17:08
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Varför loggas man alltid ut när man skrivit ett inägg?
Varje gång jag skriver inlägg kommer sidan upp där det står jag skall logga in.
Vad fan har hänt med forumet,??
Jävla massa buggar numera
Det där är ett problem med din webbläsare och hur den cachar, inte ett fel på forumet.
Citera
2016-02-21, 18:25
Medlem
Det har inte hänt mig. Har du ställt in så att du måste logga in varje gång du besöker Flashback, alltså inte bockat i Kom ihåg mig? Kanske att det inte skulle bli så om du bockar i Kom ihåg mig när du loggar in.
Citera
2016-02-24, 21:45
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Tråd jag skrev i redan 2011 bumpades och visades i listan över prenumerationer, skrev ett inlägg och då försvann prenumerationen, när jag gick in i tråden och manuellt la till en prenumeration ökade antalet trådar jag prenumererar på med 1, har ställt in att prenumeration ska läggas till när jag skriver nytt ämne eller svarar i befintlig tråd.

Det här är ett gammalt problem som aldrig verkar fixas...

Problemet finns kvar, svarade precis i en 2år gammal tråd och vips försvann prenumerationen.
Citera
2016-02-24, 21:51
Medlem
Jag kan inte byta avatar. Har en avatar på datorn (med helt rätt dimensioner) som jag gång på gång försöker ladda upp, men utan nåt resultat...
Citera
2016-02-24, 21:52
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Jag kan inte byta avatar. Har en avatar på datorn (med helt rätt dimensioner) som jag gång på gång försöker ladda upp, men utan nåt resultat...
Det kan ta tid, beror på cachen. Just nu har du en dam som biter på naglarna.
Citera
2016-02-24, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Det kan ta tid, beror på cachen. Just nu har du en dam som biter på naglarna.

Tack för svar, jag kan inte se den du nämner än men det är iaf rätt avatar.

Mvh.
Citera
2016-03-05, 13:21
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
I listan Aktuella brott och kriminalfall finns en tråd: Polisjakt med Helikopter efter pundare? med två svar, sista svaret kl 15:46 av #blomvattnare, men tittar man in i tråden ser man att #blomvattnare skrev sitt svar 15:35, och att sista svaret skrevs av #Syclone71 kl 15:46.
Nu har fenomenet dykt upp igen, i (FB) Misstänkt mord - Åkersberga. I listan Aktuella brott och kriminalfall anges #blomvattnare kl 13:09 som senaste postare, men tittar man i tråden så är #ArseneLupin senaste postare kl 13:09.
Citera
2016-03-05, 16:23
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Nu har fenomenet dykt upp igen, i (FB) Misstänkt mord - Åkersberga. I listan Aktuella brott och kriminalfall anges #blomvattnare kl 13:09 som senaste postare, men tittar man i tråden så är #ArseneLupin senaste postare kl 13:09.
Förklaringen i båda fallen är att jag i efterhand har "kapat" inlägg nummer två för att lägga in lite citat. Det ursprungliga nummer två blev då nummer tre, och så vidare. Då kan det se sådär konstigt ut.

Edit: glömde ju att skriva att alla moderatorer kan göra så. Det blev lite väl mycket betoning på "jag" i första stycket.
Senast redigerad av blomvattnare 2016-03-05 kl. 16:41.
Citera
2016-03-06, 17:19
Medlem
Sprangdegs-Harrys avatar
Någon annan som har problem med att ignoreralistan inte fungerar? Jag har i säkert 6 månaders tid haft användaren KonungHonung på min lista i förhoppning om att slippa läsa om medborgarlön i varje tråd jag besöker.
Lik förbannat så visas användarens inlägg och jag blir grovt analfistad med oönskade one-liners om medborgarlön i varenda tråd jag besöker.
Citera
2016-03-06, 17:23
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprangdegs-Harry
Någon annan som har problem med att ignoreralistan inte fungerar? Jag har i säkert 6 månaders tid haft användaren KonungHonung på min lista i förhoppning om att slippa läsa om medborgarlön i varje tråd jag besöker.
Lik förbannat så visas användarens inlägg och jag blir grovt analfistad med oönskade one-liners om medborgarlön i varenda tråd jag besöker.
(FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.
Citera
2016-03-18, 17:42
Medlem
oberoendemedias avatar
Trots att jag klickar i en drös trådar så markeras ingen efter runt kl 14 som läst. Vet att det kan bli någon fördröjning ibland men nu handlar det om åtskilliga timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in