Citat:
Tittar på tv 4 nyheter, och vad får man se? En pur banan som dödat en tjej i jogging spåret och förgripit sig på henne sexuelt efter! att han mördat henne. Så själv klart ska tjejerna känna sig trygga med bananer. Ska man dra alla över samma kam, då får man väl göra det, ni fattar vad jag menar.
Skillnaden är dock att det fallet är ett väldigt ovanligt fall, medans det börjar bli mer och mer vanligt med negrer och araber som mördar vita i Europa. Att dom är i minoritet, men står för så många sådan brott, gör ju inte saken bättre heller
Citat:
Även om man är dum och korkad så förtjänar man inte att bli mördad. Skrämmer mig att många tycker att man får skylla sig själv, även om man borde inse att man inte borde uttala sig så positivt om en viss företeelse utan att inse konsekvenserna så förtjänar man inte att bli mördad, våldtagen eller rånad.
Hur du kan lägga detta i humor är skrämmande.
Hur du kan lägga detta i humor är skrämmande.
Då jag de senaste åren har haft möjlighet att "studera" sådana kvinnor på nära håll, så måste jag säga att du har fel. Sådana kvinnor är ta mig fan sjuka i huvudet. Du finner dom oftast arbetandes med "ensamkommande barn". Dom pratar ofta med dessa vuxna män, som om de vore barn i 7-10års åldern. Så jo, detta fall, är stor humor. Dessa kvinnor framstår oftast som smått förståndshandikappade när man lyssnar på dom och deras syn på världen. Inte ens förskolebarn brukar vara så förbannat blåögda som dessa puckon.
Citat:
Du var mig en riktig cyniker! Så i din värld, finns det bara naiva idioter (du själv?), våldtäktsmän och mördare. Du måste verkligen kämpa med att kunna fortsätta att intala dig själv att allt är bra, ingen försöker våldta mig eller mörda mig