Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-13, 08:37
Bannlyst
Provar nu 2 st Meer Sperma, 2 st Cum Plus per dag och Gold Max Blue en kvart innan intimitet. Efter första veckan med sex en gång har jag fått sjysst ökning av sagg. Går runt och blir galet kåt av allt och alla jag ser i vårsolen. Velat runka dagligen så kåt har jag varit. Höll mig ändå till sexet. Söp ner henne rejält och lyckades övertala henne att få ta henne i tvåan. Gav henne en sån där anal creampie, fick titta på när saggen åkte ur röven riktigt gött!
Citera
2016-03-13, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PillPoppingGranpa
Provar nu 2 st Meer Sperma, 2 st Cum Plus per dag och Gold Max Blue en kvart innan intimitet. Efter första veckan med sex en gång har jag fått sjysst ökning av sagg. Går runt och blir galet kåt av allt och alla jag ser i vårsolen. Velat runka dagligen så kåt har jag varit. Höll mig ändå till sexet. Söp ner henne rejält och lyckades övertala henne att få ta henne i tvåan. Gav henne en sån där anal creampie, fick titta på när saggen åkte ur röven riktigt gött!
Grymt som fan grattis! Keep up us informed!
Citera
2016-03-14, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PillPoppingGranpa
Provar nu 2 st Meer Speavföring2 st Cumbiverkningar per dag och Gold Max Blue en kvart innan intimitet. Efter första veckan med sex en gång har jag fått sjysst ökning av sagg. Går runt och blir galet kåt av allt och alla jag ser i vårsolen. Velat runka dagligen så kåt har jag varit. Höll mig ändå till sexet. Söp ner henne rejält och lyckades övertala henne att få ta henne i tvåan. Gav henne en sån där anal creampie, fick titta på när saggen åkte ur röven riktigt gött!
Kung i tråden tror jag! Var saggen blandad lite lätt med avföring? Några biverkningar med denna laddning? Slut på goldmax för mig, låg i helgen!
Citera
2016-03-14, 13:36
Medlem
Är det någon som har prövat VigRX Plus och Volume Pills? Jag tänkte beställa det i morgon så skulle va kul att höra om någon har prövat det.
Citera
2016-03-14, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
Är det någon som har prövat VigRX Plus och Volume Pills? Jag tänkte beställa det i morgon så skulle va kul att höra om någon har prövat det.
Evertdrevert i tråden provade dom. Enligt honom så funkade inte skiten. Läs tråden. Eller prova och köp dom och recensera dom. Annars köp Cum plus eller meer sperma som funkar.....
Citera
2016-03-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expertbowlaren
Evertdrevert i tråden provade dom. Enligt honom så funkade inte skiten. Läs tråden. Eller prova och köp dom och recensera dom. Annars köp Cum plus eller meer sperma som funkar.....

Jag kollade igenom tråden igen och han skrev bara om Maxatin som inte funkade och inget annat.
Citera
2016-03-15, 06:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evertdrevert
Jag köpte Maxatin. Kostade nästan 700.
Hoppades verkligen på effekten. Tänkte att normal 10-sekunders orgasm skulle bli 30-60 sekunder enligt
reklamen. Samt att det skulle blivit STORT SPRUT.
Och vad händer?
Jag har käkat dessa tabletter i fyra veckor. Laddat genom att inte knulla eller runka sista veckan.
INGENTING! Samma sprut som vanligt..
Är det denna som var bluff?
Citera
2016-03-15, 06:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evertdrevert
Ett par veckor. Jag köpte på http://potensmedel.mamutweb.com/Shop/List/Sperma/4/1 Lev tid: 3-4 dar
Jag har inte testat Meer Sperma. Däremot Maxatin, som var helt värdelöst
Denna länk som gäller. Läste att doc hammer enbart kan hjälpa stånd o sagg.
Citera
2016-03-15, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenrespekt
Är det denna som var bluff?

Det är nog den han tänkte på. Men man måste komma ihåg att dom här grejerna inte funkar lika och lika bra på alla och att man måste äta dom 2-3 månader minst för att riktigt veta om dom funkar för en. Jag ska beställa Volume Pills i dag och testa dom.
Citera
2016-03-15, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
Det är nog den han tänkte på. Men man måste komma ihåg att dom här grejerna inte funkar lika och lika bra på alla och att man måste äta dom 2-3 månader minst för att riktigt veta om dom funkar för en. Jag ska beställa Volume Pills i dag och testa dom.
Nej för mig så funkade dom snabbt måste jag nog säga, ökning inom ett par dagar. Lägg upp hur det går för dig.
Citera
2016-03-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenrespekt
Nej för mig så funkade dom snabbt måste jag nog säga, ökning inom ett par dagar. Lägg upp hur det går för dig.

Okej. Det låter ju jätte bra. Vad använder du och hur mycket? Hur mycket har det ökat och har nåt annat ändra oxå?

Ja det ska jag göra.
Citera
2016-03-15, 20:45
Medlem
Får man länka till produkter här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in