Citat:
Ursprungligen postat av
boidis12
Fy faan vilken vidrig typ han är .
Jag tror bestämt att bilden av en svärmorsdröm har hamnat på sniskan rätt rejält .
Man kan inte annat än tycka synd om Aivaras som har levt under förtryck av ett sånt svin .
Liiite värre att tycka synd om Irina som trots allt ljög för hans skull .
Undrar om det har hänt nåt i övrigt som har gjort att det slog slint till slut ?
Något som har utlöst den sista droppen som fick bägaren att rinna över ?
Han är hemsk. Han är en inställsam smilfink som rövslickar omgivningen, dricker mycket och tappar konceptet. Men han har även dålig impulskontroll nykter.
.. och han är väldigt mån om att ge sken av att vara en fin person utåt.
Ja, jag tror att stress senaste tiden är en faktor och mycket kan ha att göra med att brodern ska flytta för gott. Han verkar ju vara hans dräng, hans ventil, hans container. Åker med som en vante och lyder minsta order. Kan inte språket och får stå bakom.
Det är nästintill alltid sådana faktorer med i bilden vid mord (livshändelser).
... och mitt i allt detta finns det väl dolda som kanske absolut ingen fått ta del av och då handlar det om mordet och dess aspekter.
Jag tror att han var en tickande bomb i juni som beslutat sig för att sjösätta sina planer men att nåt triggar honom på söndagen och många ggr är det ett gräl som är en utlösande faktor. Eller irritation och ilska över nåt.
Sen mitt i detta uppstår det gyllene tillfället för predatorn.
Men jag kan absolut inte tro att han varit helt felfri fram till 35 års ålder. Men det vete fan vad eller när. Försökt tejpa prostituerade? Iofs har andra som levt dubbelliv enbart onanerat och stulit trosor eller nöjt sig med att binda sig själv..
Men potential har han och jag tror han hade fortsatt om han inte åkt fast.