Citat:
Ursprungligen postat av
Charmaine
Felet med er rasister - ja, jag använder den korrekta benämningen - är att ni, när ni pratar om hur hemskt det är eller vore för svenska kvinnor att bli våldtagna av invandrare indirekt säger att "våldtäkt av svenska kvinnor är okej, så länge etniskt svenska män våldtar dem". Ni säger det inte ordagrant, men det är vad ni indirekt säger.
Nej, och du är helt från vettet om du tror det. Faktiskt fullständigt galen. Vilken ondskefull människa har lurat i dig något så dumt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Charmaine
Det är lustigt, ni "realister" - nyspråk för rasister - pratar om hur illa behandlade ni och folk ni känner blivit av invandrare, som om det skulle göra det okej att hata samtliga invandrare.
Jag har lite info till dig (inte för att jag tror att du bryr dig eller ens förstår): Jag är tjej, och har - tack Gode Gud - inte blivit våldtagen. Men flera vänner och bekanta har blivit det. I samtliga fall var gärningsmännen svenskar. Jag har blivit respektlöst bemött otaliga gånger; blivit kallad det där fula ordet som rimmar på "titta" och en mängd andra otidigheter - samtliga gånger av svenskar. Så med din och dina gelikars logik borde jag dra slutsatsen att samtliga svenska män är svin och borde deporteras till Arktis.
Gör jag det? Knappast.... Människor är individer, det finns bra och dåliga. Av alla slag. Tack för mig.
Nu råkar det vara så att jag själv har "utländsk bakgrund", som det så fint heter. Och det har majoriteten av min bekantskapskrets också. Så var vänlig uttala dig inte om vad du tror att jag tycker och tänker.
Vad du har upplevt är ointressant, vad större grupper av människor upplever är desto mer intressant. Som jag sade så räcker det att kolla på valresultatet för att konstatera att du har fel på alla sätt, vilket även går i linje med exempelvis mina upplevelser om vi nu ska lägga någon större vikt vid anekdoter.
Du och dina vänner har inte upplevt blattevåldet? Kan jag mycket väl köpa, jag vet inte var ni bor eller rör er. Men jag har upplevt kaosblattar. En vän vars underåriga tonårsdotter blev brutalt våldtagen blev det av en blatte. En annan gammal bekant som blev brutalt nerhuggen med kniv blev så av blattar. De som blivit rånade, ofredade, våldtagna, misshandlade eller bevittnat detsamma delar alla samma erfarenhet; att blattar och negrer är otroligt primitiva och våldsamma. Och du kan inte ta ifrån oss våra erfarenheter genom att hänvisa till att dina egna bekymmer minsann orsakats av svenskar.
Som sagt, det räcker med att kolla på statistiken, dels brotts dels val, för att enkelt konstatera att du har fullständigt fel. Trots dina upplevelser.