2016-06-24, 17:47
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Min granne får spel då och då men går oftast att prata med men har ringt nån gång förut.

Nu blev det jävligt tyst iaf men först blev jag kallad "jävla psyko".
Så det funkade? Vissa har ju en tendens att börja föra ännu mer ljud.
Citera
2016-06-24, 18:20
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Så det funkade? Vissa har ju en tendens att börja föra ännu mer ljud.

Min granne har en diagnos. Hon är jättesnäll men kommer ibland i självsvängning och då kör hon jävlart stenhårt, tror att det här funkade pga chocken.
Vi har inga problem med varandra, hon förstår det här när hon lugnat sig.
Citera
2016-06-25, 10:20
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Min granne har en diagnos. Hon är jättesnäll men kommer ibland i självsvängning och då kör hon jävlart stenhårt, tror att det här funkade pga chocken.
Vi har inga problem med varandra, hon förstår det här när hon lugnat sig.
Eftersom att grannen har en diagnos kan du alltid försöka med en orosanmälan till socialens jour nästa gång hon håller nattkoncert. Givetvis är du som god granne orolig eftersom hon tidigare har nämnt att hon har en diagnos och att hon vid något tillfälle talat om självmord.
Ett nyfiket besök av socialens tanter och sedan ett mycket allvarligt samtal med läkaren gör nog att hon tar det en smula lugnare i fortsättningen, om inte så kan du alltid ringa störningsjouren.
Citera
2016-06-26, 08:59
Medlem
Fitt-negers avatar
WT frukost på balkong

Har precis flyttat in i ett nybyggt lägenhetskomplex och fasar över mina granar. Varje jävla morgon samlar de sig på balkongen för att äta frukost i pyjamas. Kan jag klaga till hyresvärden eller hur ska jag undkomma detta pinsamma situtation?

Alla borde veta att man inte använder balkongen för att visa upp sig på morgonen.
Citera
2016-06-26, 09:06
Medlem
Neltets avatar
hur hade du råd med denna lägenhet där du verkar blandas med vanligt hederligt folk?
Citera
2016-06-26, 09:13
Medlem
Bajen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-neger
Har precis flyttat in i ett nybyggt lägenhetskomplex och fasar över mina granar. Varje jävla morgon samlar de sig på balkongen för att äta frukost i pyjamas. Kan jag klaga till hyresvärden eller hur ska jag undkomma detta pinsamma situtation?

Alla borde veta att man inte använder balkongen för att visa upp sig på morgonen.
Jag hade också blivit orolig om jag sett pyjamasklädda granar varje morgon, som till råga på allt t om äter frukost...Dags att lägga ner fyllet och drogerna kanske.?
Citera
2016-06-26, 09:20
Medlem
whaks avatar
Citat:

Jadu, idag kan man bli kränkt för minsta lilla.
Går det inte att sätta upp någon typ av "skydd" så du slipper se grannarna?
Citera
2016-06-26, 09:24
Medlem
Ge fan i att gå ut på balkongen, dra ner rullgardinen, släck alla lampor,stäng av internet.. å ta en kall å va dej själv för en stund så slipper du störas.
Citera
2016-06-26, 09:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Om du väljer att själv avstå från att käka frukost på balkongen så slipper du ju se när grannarna gör det.
Citera
2016-06-26, 09:43
Medlem
Fitt-negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om du väljer att själv avstå från att käka frukost på balkongen så slipper du ju se när grannarna gör det.
Är det verkligen normal för människor att äta frukost på balkongen?
Citera
2016-06-26, 09:52
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ingen aning, jag har inga balkonger inom synhåll.
Citera
2016-06-26, 09:53
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in